  • 1. Data: 2002-02-19 09:59:47
    Temat: Developer - i uchylanie się od postanowień zawartych w akcie notarialnym.
    Od: ender <m...@f...onet.pl>

    Sytuacja jest nastepujaca: developer (Dom Development z Warszawy)
    opoźnia się ponad pół roku z wydaniem aktow notarialnych, ponosimy z
    tego powodu liczne straty (ubezpieczenia kredytow, niemoznosc
    skorzystania z ulgi remontowej na wykonczenie mieszkan, chce podzielić
    działki do których mamy zagwarantowane prawo, itp.).

    W przedwstępnej umowie notarialnej developer zobowiązał się do wydania
    aktów w przeciągu 90 dni od daty oddania budynków do exploatacji.

    Ponaglenia wysyłane do developera nic nie dają.
    Co należy uczynić w powyższej sytuacji?

  • 2. Data: 2002-02-19 11:32:09
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ender" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aktów w przeciągu 90 dni od daty oddania budynków do exploatacji.
    >
    > Ponaglenia wysyłane do developera nic nie dają.

    A która to inwestycja? Mam nadzieje, że nie na Odkrytej, bo kupiłam na
    Akacji VI.

    Agnieszka

  • 3. Data: 2002-02-19 12:56:35
    Od: ender <m...@f...onet.pl>

    Kaja wrote:
    > Użytkownik "ender" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A która to inwestycja? Mam nadzieje, że nie na Odkrytej, bo kupiłam na
    > Akacji VI.

    Akacje V :-(

  • 4. Data: 2002-02-20 16:36:34
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik ender <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@f...onet.pl...
> [...]
    > aktów w przeciągu 90 dni od daty oddania budynków do exploatacji.
    >
    > Ponaglenia wysyłane do developera nic nie dają.

    Pozew do sadu o wydanie aktu notarialnego jest jak najbardziej na
    miejscu.
    + wykazanie odpowiednich strat z tytulu zwloki dluznika (Developera)
    + wniesienie o zwrot poniesionych z tego tytulu nakladow
    + moze jeszcze odszkodowanie

    Samo wniesienie pozwu moze juz pozytywnie wplynac na Developera :)

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-02-21 08:51:45
    Od: ender <m12345@NOSPAM_friko3.onet.pl>

    Piotr Skaba wrote:

> [...]
    > + moze jeszcze odszkodowanie
    >
    > Samo wniesienie pozwu moze juz pozytywnie wplynac na Developera :)

    Jakie są koszty złożenia takiego pozwu?
    Czy nie jest to jakiś procent od ceny mieszkania?