  • 1. Data: 2008-04-16 05:42:14
    Temat: Demontaz kratki w samochodzie osobowym
    Od: dexth <d...@i...pl>

    Znajoma kupiła 4 lata temu samochod osobowy. Samochod przystosowany
    przez producenta do przewozu 5-ciu osob. W salonie jeszcze przed
    wyjazdem zostala zainstalowana kratka i samochod zosal zarejestrowany
    jako ciezarowo osobowy. Moze przewozic 4 osoby. Teraz po spłacie
    kredytu, mozna już zdemontować ta kratke. Co nalezy zrobic, zeby
    zarejetrowac samochod na 5 osob. W Wydziale Komunikacji, pani
    powiedziała, ze nalezy przedstawić fakture na zakup zamontowanego
    piatego pasa i jego numer. Rzecz w tym, ze ten piaty pas nie byl
    demontowany i jest od poczatku fabrycznie zamontowany. Mozliwe, ze ten
    wymog z czegos wynika i tak musi byc. Dla mnie to nielogiczne. Bo jak
    mam zrobic? Jednak wymontować dziś ten pas i zastąpić go nowo
    zakupionym? Czy pójść do sklepu i poprosić o wystawienie faktury bez
    kupowania towaru za mała "Lapówkę". Moze ktos zna te procedury?
    Pani w Wydziale Komunikacji nie chce slyszeć, że ten pas jest. Ma byc
    faktura zakupu pasa, musi byc jego numer fabryczny i musi byc
    potwierdzone jego zamontowanie przez stacje diagnostyczna.

    pozdr dexth

  • 2. Data: 2008-04-16 08:30:37
    Temat: Re: Demontaz kratki w samochodzie osobowym
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "dexth"
    > Pani w Wydziale Komunikacji nie chce slyszeć, że ten pas jest. Ma byc
    > faktura zakupu pasa, musi byc jego numer fabryczny i musi byc
    > potwierdzone jego zamontowanie przez stacje diagnostyczna.

    stacja przedłużająca rejestrację zdejmuje kratkę i wystawia ci papier
    na podstawie ktorego zmienisz samochod na osobowy - do nich sie zwroc
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-04-18 22:32:27
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    jakieś bzdury Ci kobieta wciska. sam robiłem taką "przeróbkę" 4 m-ce temu.
    pojechałem na stacje obsługi samochodów (w moim przypadku stacja Poczty
    Polskiej) która ma uprawnienia do dokonywania zmian konstrukcyjnych. też
    miałem wszystko w aucie, 5 siedzeń, wszystkie pasy i kratkę. i nawet kratki
    nie zdejmowałem, bo mi nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie. facet zajrzał do
    środka, szarpnął za pas, obejrzał fotel, że oryginalny (mam z tyłu 3
    oddzielne), zapytał: a kraty Pan nie chce zdjąć? nie. ok.
    i tyle.
    Wypisał parę papierków (oświadczenie o zmianie), na kwicie napisał
    "zdemontowana krata działowa, zamontowany pas dla piątego miejsca w
    fabrycznych punktach kotwiczenia i tyle. skasował chyba 183,00 i kazał jechać
    na przegląd. budynek dalej.
    jak już miałem przegląd, z tym do urzędu i po sprawie. ja to robiłem zaraz po
    zakończeniu leasingu, żeby dwa razy dowodu nie zmieniać.

    a gadki o fakturze na pas niech sobie w buty włoży. ona nie jest fachowcem,
    diagnosta odpowiada swoją głową za Twoje bezpieczeństwo. jak chce, może gumę z
    majtek zamontować zamiast pasa, jeśli tylko się pod tym podpisze ;)

    --
    igoR

  • 4. Data: 2008-04-19 08:35:31
    Od: dexth <d...@i...pl>

    On 19 Kwi, 00:32, "=== igoR ===" <i...@g...pl> wrote:

    Dzięki Igor, właśnie chciałem usłyszeć odpowiedź od kogoś, kto
    przerabiał tą operację.

    pozdr dexth