  • 31. Data: 2005-12-16 19:13:27
    Temat: Re: Demolka w sklepie.[ort]
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    fart napisał(a):

    > Czy sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na
    > pułkach?

    Ja to się tak zastanawiam, jak ustawiać cokolwiek na pułkach? I czy te
    pułki powinny być piesze, czy konne? Pułk z wystawą porcelany...

    MSPANC
    Justyna

  • 32. Data: 2005-12-17 06:36:34
    Temat: Re: Demolka w sklepie.
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > w sklepie nie ma maszyn,
    > poproszę inny "przykład"...

    Elektryczna krajalnica do mięsa ..... maszyna maszyna ... i to mająca
    spełniać wymogi przepisów Junii Jewropejskiej do 31-12-2005 r., jeśli była
    zakupiona przed 2003 rokiem.
    Elektryczna krajalnica do sera :)))))))
    Elektryczny wilk do mielenia mięsa :)))))
    końputer
    kasza fiszkalna :)))))
    weńtyrator, klimatyzator :)))))))))
    chcesz jeszcze ... to popacz wokół :)))))))

    a to przykłady maszyn o innym napędzie niż ręczny w bele jakim sklepie :))

    nie znam prawa budowlanego .. ale wierz mi tam .. w przepisach raz miałem z
    tym styczność

    se poszukaj ...

    a jak Ci mało .... to wierz na słowo .. lub płać i potem płacz

    pozdrawiam
    fart

  • 33. Data: 2005-12-17 06:44:33
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Nie, ale może stawiać na brygadach.
    > Może naucz się ortografii przed dawaniem rad na psp.

    Najmocniej przepraszam za błędy.
    Wypijmy za błędy.
    ale Q2 wyjątkowo popełniłem błąd ortograficzny wypowiadając kwestię
    postrzegania i interpretacji prawa, ubolewam nad tym

    Ortografii już chyba się nie nauczę na wskazówkę dziękuję

    w normalnej sytuacji kazałbym Ci się w d00pe pocałować ale w sprawach
    ortografii ... masz rację ... i nie ma usprawiedliwień

    ale f kfesti formalnej, to zażócasz mi tylko błendy w ortografi, a nie tok
    myślenia i interpretacje

    pozdrawiam
    fart

  • 34. Data: 2005-12-17 06:48:40
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > pułkach?

    Q2 se teraz będą jaja robić ....

    miałem słaby dzień ... mam prawo?????
    a Ci ... jak na rudej kobyle będą uprawiać molestowanie usenetowe

    a w sumie czy jest aż tak ważne ... :
    Czy przy pomocy pułków osiągnę cel????
    liczy się rezultat ... a nie droga jego osiągnięcia :)))

    pozdrawiam
    fart - pułkowy

    :))))