  • 1. Data: 2009-04-08 16:34:05
    Temat: Definicja umowy na okres probny
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    Witam.
    Nie bardzo wiedzialem jak zatytulowac posta. Podpisujac umowe o prace
    z pracodawca uzgadnialismy, ze zostaje zatrudniony na okres probny
    3 miesiace. W umowie o prace mam termin 12.03.2009-10.06.2009. Czy jest
    to okres 3-mies czy krotszy? Jak sie liczy poprawnie ilosc miesiecy
    w umowie? Jest to o tyle istotne ze zgodnie z KP okres wypowiedzenia
    umowy wynosi 1 tydz jesli umowa jest < 3 mies i 2 tyg dla umowy > 3mies.
    Z gory dzieki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-08 17:30:10
    Temat: Re: Definicja umowy na okres probny
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z pracodawca uzgadnialismy, ze zostaje zatrudniony na okres probny
    > 3 miesiace. W umowie o prace mam termin 12.03.2009-10.06.2009. Czy jest

    A co, kłopoty z odejmowaniem?

  • 3. Data: 2009-04-08 17:30:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrngtpkfs.2gl.tomjas@krusty.localdomain tomjas
    <t...@W...onet.pl> pisze:

> [...]
    > z pracodawca uzgadnialismy, ze zostaje zatrudniony na okres probny
    > 3 miesiace. W umowie o prace mam termin 12.03.2009-10.06.2009. Czy jest
    IMO krótszy. On to chyba sobie zadatował w tygodniach.
    I to jeszcze takich "od środka" liczonych.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-04-08 18:18:28
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009 19:30:10 +0200, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co, kłopoty z odejmowaniem?

    Wrecz przeciwnie. Ale spotkalem sie juz z roznymi "definicjami"
    miesiaca w zaleznosci od przepisow. Rozumiem, ze interpretujemy ponizej
    3 mies?

  • 5. Data: 2009-04-08 19:46:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Wrecz przeciwnie. Ale spotkalem sie juz z roznymi "definicjami"
    > miesiaca w zaleznosci od przepisow. Rozumiem, ze interpretujemy ponizej

    No nie chce wyjść inaczej.

  • 6. Data: 2009-04-08 21:12:39
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009 21:46:48 +0200, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No nie chce wyjść inaczej.

    No ok:) A kontynuujac temat wypowiedzenia - czy jest jakis sposob, poza
    wysylaniem wypowiedzenia za potwiedzeniem odbioru, by zmusic pracodawce
    do przyjecia dokumentu? Inaczej mowiac - ide do pracodawcy
    z wypowiedzeniem, podaje mu egzemplarz dla niego i dla siebie prosze
    o podpis, a on mowi, ze nie podpisze. I co dalej?
    Druga rzecz - czy jest jakas roznica kto komu wypowiada umowe, czyli kto
    pierwszy ten lepszy?

  • 7. Data: 2009-04-08 22:00:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > z wypowiedzeniem, podaje mu egzemplarz dla niego i dla siebie prosze
    > o podpis, a on mowi, ze nie podpisze. I co dalej?

    Świadków by trzeba mieć.

    > Druga rzecz - czy jest jakas roznica kto komu wypowiada umowe, czyli kto
    > pierwszy ten lepszy?

    Lepiej jak on pierwszy wypowie.

  • 8. Data: 2009-04-09 06:24:42
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 16:34:05 +0000 (UTC), tomjas napisał(a):

    > Jest to o tyle istotne ze zgodnie z KP okres wypowiedzenia
    > umowy wynosi 1 tydz jesli umowa jest < 3 mies i 2 tyg dla umowy > 3mies.
    > Z gory dzieki i pozdrawiam.

    Umowa na okres probny moze byc zawarta maksymalnie na trzy miesiace

    --
    marcin