  • 1. Data: 2008-12-14 13:25:25
    Temat: DVB-T / AZART / czy mam prawo do odbioru TV?
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    Witam,
    Posiadam w domu gniazdo azartu, niestety kilka lat temu demontowali
    anteny, dzisiaj do mojego miasta dociera sygnal DVB-T, niestety mieszkam
    na parterze i jedynym sposobem na odbior jest wlasnie antena zamontowana
    na dachu

    czego moge domagac sie przed sadem? czy nie jest to sprzeczne z ustawa o
    konkurencji? przeciec teraz kablowka ma monopol ...? czy mam szanse na
    wygranie procesu, w sprawie o ponownym umieszczeniu anten na dachu?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2008-12-14 13:37:36
    Temat: Re: DVB-T / AZART / czy mam prawo do odbioru TV?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-12-2008 o 14:25:25 R.M. <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > konkurencji? przeciec teraz kablowka ma monopol ...? czy mam szanse na
    > wygranie procesu, w sprawie o ponownym umieszczeniu anten na dachu?

    Brak TV to błogosławieństwo ;-) Wyrwij te gniazdka i ciesz się wolnościa
    :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-14 14:10:33
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    Tomek wrote:

    > Brak TV to błogosławieństwo ;-) Wyrwij te gniazdka i ciesz się wolnościa
    > :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Tomek

    to prawda - ale oprocz serwisow informacyjnych + mecze

  • 4. Data: 2008-12-15 13:38:59
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > to prawda - ale oprocz serwisow informacyjnych + mecze

    Ja tylko pogodę oglądam :-)