  • 51. Data: 2010-08-07 13:26:26
    Temat: Re: DHL czy maja prawo?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    leon napisa?(a):

    > Jak przyjdzie mu zaplacic za niedostarczona paczke w wlasnej kieszeni to
    > przestanie miec glupie wymagania.

    Nadawca otrzyma zwrot z adnotacja "odbiorca odmowil przyjecia paczki".

    > Jak DHL straci klientow z powodu sprzecznych z prawem wymagan to ich
    > problem.

    W Swietego Mikolaja tez jeszcze wierzysz? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 52. Data: 2010-08-07 13:34:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-07 15:13, leon pisze:

    > Jak DHL straci klientow z powodu sprzecznych z prawem wymagan to ich
    > problem.

    Jakiś konkretny paragraf?

    --
    spp

  • 53. Data: 2010-08-07 13:47:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.08.2010 15:13), leon wrote:
    > Jak DHL straci klientow z powodu sprzecznych z prawem wymagan to ich
    > problem.

    Klientem DHLa jest nadawca. Nadawca ma takich co nie pokażą dowodu
    osobistego może 1% ... Myślisz że z tego tylko powodu zrezygnuje z DHLa?
    Zwłaszcza jak inni kurierzy wcale nie są kryształowi?

    p. m.

  • 54. Data: 2010-08-07 18:25:17
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 07-08-2010 o 15:34:40 spp <s...@o...pl> napisał(a):

    > Jakiś konkretny paragraf

    Ustawa o ochronie danych osobowych?

    leon

  • 55. Data: 2010-08-07 18:26:29
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 07-08-2010 o 15:26:26 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > leon napisa?(a):

    > Nadawca otrzyma zwrot z adnotacja "odbiorca odmowil przyjecia paczki".

    Oraz telefony i maile od wkurzonych klientow.

    > W Swietego Mikolaja tez jeszcze wierzysz? ;)

    jane, podobnie jak w twoj rozsadek

    leon

  • 56. Data: 2010-08-08 05:20:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    leon napisa?(a):

    > Oraz telefony i maile od wkurzonych klientow.

    Ktorych moim zdaniem powinien obciazyc cena uslugi dhl.

    > jane, podobnie jak w twoj rozsadek

    Masz na mysli Jane z dzungli? ;P tez mi autorytet... ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 57. Data: 2010-08-08 05:21:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    leon napisa?(a):

    > Ustawa o ochronie danych osobowych?

    Ktory konkretnie artykul/paragraf?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 58. Data: 2010-08-08 07:58:46
    Temat: Re: OT Re: DHL czy maja prawo?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-06 08:19, Maddy pisze:
    > "Nie podajemy, bo jakby tak wszyscy dzwonili to by kurierzy nie mogli
    > pracować."

    To akurat prawda. Kurier siedzi głównie za kierownicą, więc rozmowy są
    niebezpieczne.

    Generalnie kurierzy to zło. Miałem negatywne spotkania ze Stolicą,
    Masterlink, DPD i czymśtam jeszcze. Kurierzy są fajni jak się zamawia
    coś do przedsiębiorstwa i jest tego dużo. Z małą paczką dupa.

    Poczta Polska rządzi jak dla mnie. Nawet jak będzie awizo, to mam dwa
    kroki do placówki. Choć fakt, czynna nieszczególnie :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 59. Data: 2010-08-08 08:01:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-06 10:45, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
    > No to ja mam fuksa... Owszem, po 16 nie dostanę paczki do domu, ale jakoś
    > tak wyszło, że wszyscy kurierzy wiedzą, że pracuję i przed dostarczeniem
    > przesyłki dzwonią z pytaniem, czy dostarczyć do pracy, czy do domu?

    Widać pracujesz w jednym rejonie z domem. Ja się woziłem z DPD ostatnio,
    bo praca (trzy ulice dalej) już była poza jego zasięgiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 60. Data: 2010-08-08 08:03:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-06 10:49, Krzysztof pisze:

    > Zawsze można poprosić o przesłanie paczki na adres siedziby firmy, w
    > której się pracuje.

    Nie każdy ma takie możliwości. Ja tak kiedyś robiłem,ale zaczęło się
    gadanie i marudzenie sekretarki, więc wolałem przestać ich drażnić.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek