  • 41. Data: 2010-08-06 11:04:56
    Temat: Re: OT Re: DHL czy maja prawo?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maddy napisa?(a):

    > Zdarzyło mi się raz, że dopłaciłam sprzedawcy za dostawę po godz 17, a
    > ten zapomniał zaznaczyć na liście przewozowym.
    > Sprzedawca przeprosił, ale oddać tych pary złotych nie chciał,
    > powiedział że da upust przy następnym zakupie. Ale nie miał już niczego,
    > co by mnie interesowało.

    Trzeba go było pozwać i puścić z torbami ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 42. Data: 2010-08-06 16:13:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:

    > DHL NIE DZWONI.
    > Podanie telefonu nic nie da jak kurier nie zadzwoni.
    > Aha, telefonów do kurierów nie podają.
    > Raz zadzwoniłam wczesnym rankiem o lokalnego DHLa i spytałam, który
    > kuruer ma moja paczkę i czy moge dostać do niego telefon to bym się z
    > nim umówiła.
    > "Nie podajemy, bo jakby tak wszyscy dzwonili to by kurierzy nie mogli
    > pracować."

    słusznie.
    Wiekszość czasu on siedzi za kółkiem lub jest u innego klienta.

    Nie ma to jak wkurwiony klient, któremu kurier nie chcial odebrac
    telefonu, albo zamiast rozmawiac z obecnym klientem gada przez telefon.

  • 43. Data: 2010-08-06 18:33:05
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Michal" <f...@h...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zawsze można poprosić o przesłanie paczki na adres siedziby firmy, w
    > której się pracuje.
    > I wtedy nie ma problemu z godzinami dostarczenia.

    pieprzysz glupoty
    kurier zrobi ci problem bo ci powie ze to na fimre i potrzebuje pieczątke

    a mnie zrobil osta\tnio w hu...
    bo stwierdzil ze pracujemy do 16
    i o 15.40 wklepal ze nikogo nie bylo
    i sie nie wyrobil a ja czekalem az do 17

    byl to DHL skarga poszla

  • 44. Data: 2010-08-06 19:03:21
    Temat: Re: DHL czy maja prawo?
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 06-08-2010 o 08:01:51 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > leon napisa?(a):

    > Analogicznie: paczkę możesz obejrzeć ale odebranie jej już odpada.

    Niby dlaczego? Poprzez okazanie dokumentu udowadnia sie ze jest sie
    odbiorca. Spytywanie danych osobowych przekracza taka czynnosc.

    leon

  • 45. Data: 2010-08-06 19:37:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    leon napisa?(a):

    > Niby dlaczego? Poprzez okazanie dokumentu udowadnia sie ze jest sie
    > odbiorca. Spytywanie danych osobowych przekracza taka czynnosc.

    Okazanie paczki udowadnia, ze ona istnieje. Wydanie jej przekracza
    jednak taka czynnosc ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 46. Data: 2010-08-06 20:26:54
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pieprzysz glupoty
    > kurier zrobi ci problem bo ci powie ze to na fimre i potrzebuje pieczątke

    Jednak to ty pieprzysz głupoty.
    Nie "na firmę", tylko na adres firmy. Różnica diametralna. Co kuriera
    obchodzi jaki jest adres dostawy?
    Może nie zdajesz sobie sprawy, ale można wręcz zamówić przesyłkę z miasta A
    do miasta B, samemu zamieszkując w mieście C.

    Swoją drogą nawet jeśli przesyłka byłaby "na firmę", to o jakiej pieczątce
    mówisz?
    Komu i do czego miałaby być ona potrzebna?

    K.

  • 47. Data: 2010-08-06 22:08:23
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    > Może nie zdajesz sobie sprawy, ale można wręcz zamówić przesyłkę z miasta
    > A do miasta B, samemu zamieszkując w mieście C.

    no wlasnie to
    sluchaj teraz uwaznie
    bylem po ta paczke na spedycji
    i babka zobaczyla adres firmy i gdyby nie to ze obok moje imie i nazwisko
    to bym nie dostal tej paczki
    bo chciala jakies glupiej pieczatki,
    i juz nie raz jak przyjezdzal kurier dhl to bez pieczatki nie zostawi
    przesylki
    dasz wiare?

    > Swoją drogą nawet jeśli przesyłka byłaby "na firmę", to o jakiej pieczątce
    > mówisz?
    > Komu i do czego miałaby być ona potrzebna?

    im samym
    bo zus i US juz dawno tego nie wymaga

  • 48. Data: 2010-08-07 07:19:05
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to bym nie dostal tej paczki
    > bo chciala jakies glupiej pieczatki,
    > i juz nie raz jak przyjezdzal kurier dhl to bez pieczatki nie zostawi

    W taki razie czepiaj się durnych biurw i kurierów, a nie zarzucaj mi, że to
    ja pieprzę głupoty.
    Ja żadnych problemów z pieczątkami nie mam i nie miałem. Widocznie zależy
    to od oddziałów i ludzi w nich pracujących.

  • 49. Data: 2010-08-07 08:15:40
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    > Ja żadnych problemów z pieczątkami nie mam i nie miałem. Widocznie zależy
    > to od oddziałów i ludzi w nich pracujących.

    i ze by ylo smieszniej do prowadzenia firmy nie jest wymagana pieczatka
    mam specjalnie dla DHL wyrabiac?:)

  • 50. Data: 2010-08-07 13:13:40
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 06-08-2010 o 21:37:18 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > leon napisa?(a):

    > Okazanie paczki udowadnia, ze ona istnieje. Wydanie jej przekracza
    > jednak taka czynnosc ;)

    Jak przyjdzie mu zaplacic za niedostarczona paczke w wlasnej kieszeni to
    przestanie miec glupie wymagania.
    Jak DHL straci klientow z powodu sprzecznych z prawem wymagan to ich
    problem.

    leon