  • 21. Data: 2010-08-05 14:04:00
    Temat: Re: OT Re: DHL czy maja prawo?
    Od: "Mordzia" <m...@n...eu>

    news:4c5aae7d$0$2605$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niestety, nie ma w Polsce firmy kurierskiej która na przyzwoitym poziomie
    > dostarczałaby przesyłki niefirmowe - do ludzi którzy pracują i są w domu
    > po 17, 18.

    UPS działa bez większych problemów.

  • 22. Data: 2010-08-05 14:30:45
    Temat: Re: DHL czy maja prawo?
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    > zeby bylo smieszniej jak przesylka jest dostarczona do firmy
    > to ci jej nie wydzadza dopoki nie bedzie pieczatki :) bauahahaha

    brales telefon na abonament ze sklepu internetowego orange ?
    Tylko oni i tylko przy zakupie tym kanalem wymagaja pieczatki

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 23. Data: 2010-08-05 14:37:40
    Od: "Kris" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Mordzia" <m...@n...eu> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i3eg7q$p66$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał

    > Dlatego właśnie przy wysyłce do osoby prywatnej podaje się jej telefon
    > kontaktowy i preferowane godziny dostawy.
    > Jako żyję nigdy jeszcze nie miałem problemu z otrzymaniem paczki
    > kurierskiej w godzinie, która mi by pasowała.

    kup poprzez DHL to zobaczysz

  • 24. Data: 2010-08-05 14:41:01
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 05-08-2010 o 07:58:54 Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Dowód to dowód. W końcu kurier musi jakoś zidentyfikować osobę która
    > odbiera. Żeby potem nie było, że np. sprzątaczka odebrała i paczka
    > zniknęła.

    Dlatego dokument tożsamości można okazać. Natomiast spisywanie danych już
    odpada

    leon

  • 25. Data: 2010-08-05 14:50:07
    Od: "Mordzia" <m...@n...eu>

    Użytkownik "Kris" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > kup poprzez DHL to zobaczysz

    Korzystam z DHL, UPS, Schenkera, TNT i Rabena.
    Z każdym są jakieś problemy, ale akurat z DHL i UPS mam najmniejsze.
    Natomiast totalną porażką jest Poczta Polska.

  • 26. Data: 2010-08-05 17:56:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-05 09:38, Liwiusz pisze:
    > Potrzebujesz ustawy, aby wiedzieć jak wygląda pieczątka?

    A jak wygląda? Taka z Kaczorem Donaldem może być?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2010-08-05 18:13:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > A jak wygląda? Taka z Kaczorem Donaldem może być?

    Jeśli jesteś 3-latkiem, to może być.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2010-08-06 05:59:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maddy napisa?(a):

    > To nie byle jaki kurier, to DHL. Oni są wyjątkowi.
    > Żaden inny kurier takiego numeru mi nie odstawił.

    Mam duże doświadczenie z różnymi krajowymi kurierami i pozycjonuję DHL
    dużo lepiej niż kilka innych firm ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 29. Data: 2010-08-06 06:00:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mordzia napisa?(a):

    > Dlatego w?a?nie przy wysy?ce do osoby prywatnej podaje sie jej telefon
    > kontaktowy i preferowane godziny dostawy.

    Kiedy ostatnio sprawdzałem to dostawy w konkretnych godzinach są ekstra
    płatne, i to słono, więc nie zawsze będzie to opłacalne.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 30. Data: 2010-08-06 06:01:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    leon napisa?(a):

    > Dlatego dokument tożsamości można okazać. Natomiast spisywanie danych już
    > odpada

    Analogicznie: paczkę możesz obejrzeć ale odebranie jej już odpada.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...