  • 1. Data: 2004-11-02 21:02:16
    Temat: DG w domu / legalnosc oprogramowania
    Od: "Kryska78" <kryska78@_NIECHCESMIECI_o2.pl>

    Pytanie przewinelo juz sie kilka razy ale nie znam jednoznacznej odpowiedzi.

    Jesli zaloze dzialalnosc z siedziba w domu rodzicow (wynajme u niech pokoj
    bo nawet tam nie jestem zameldowana) co sie dzieje w razie kontroli
    legalnosci oprogramowania w firmie. Zakladam, ze wszystkie programy kupuje
    legalnie, ale w domu sa jeszcze dwa komputery - brata i ojca - ktore z
    legalnoscia juz sie gorzej maja ;) Czy kontrola ma prawo sie do nich
    przyczepic?

    --
    Kryśka
    kryska78@_NIECHCESMIECI_o2.pl

  • 2. Data: 2004-11-03 00:40:04
    Temat: Re: DG w domu / legalnosc oprogramowania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cm8sr7$la3$1@nemesis.news.tpi.pl>, Kryska78 wrote:
    > Pytanie przewinelo juz sie kilka razy ale nie znam jednoznacznej odpowiedzi.

    I tak jest już spory postęp. Na poczatku zwalano odpowiedzialność np. na
    google "szukałam przez google ale tam nic nie ma". Teraz najwyraźniej w
    nowszych wersjach outlooka pojawiło się jakieś makro, które sprawdza jak
    często dana osoba pisze na daną grupę i jesli nie za często, pojawia się
    spinacz czy inny element wyposażenia biurowego sugerujący wstawienie "nie
    znam/znalazłam jednoznacznej odpowiedzi".

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-03 02:39:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kryska78 wrote:

> [...]
    > legalnie, ale w domu sa jeszcze dwa komputery - brata i ojca - ktore z
    > legalnoscia juz sie gorzej maja ;) Czy kontrola ma prawo sie do nich

    W sumie nigdy nie widziałem nakazu przeszukania, ale jakoś nie wyobrażam
    sobie, żeby prokurator sie bawił w wystawianie nakazu na pojedynczy
    pokój w mieszkaniu :)

    Więc jak już policja wchodzi z nakazem, to mogą zrobić rewizję w całym
    lokalu.

  • 4. Data: 2004-11-03 07:23:34
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Dnia: 2004-11-03 03:39,user: Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > pokój w mieszkaniu :)
    >
    > Więc jak już policja wchodzi z nakazem, to mogą zrobić rewizję w całym

    nie rewizję, na litość boską :)

    --
    seb
    -nazywam się major Bień i mam stopień majora