  • 11. Data: 2010-03-31 13:30:02
    Temat: Re: [DG] swiadczenie chorobowe - ile?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    elephanto w <news:hovbn9$qnd$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Zalozysz 2 DG i
    > masz umowe o prace z kosmiczna pensja? Ok, ale plac 2x233zl tak czy siak.

    A da się założyć 2 DG? Jak?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2010-03-31 16:18:13
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-03-31 15:30, 'Tom N' pisze:

    > A da się założyć 2 DG? Jak?

    Nie chodzilo mi o 2 indywidualne dzialalnosci gospodarcze, ale przypadki
    w stylu : wspolnik w spolce jawnej, komandytowej, cywilnej, z o.o. itp.,
    do tego jakas dzialalnosc tworcza czy artystyczna i troche sie tego
    nazbiera do zdrowotnego.

    --
    Adam