  • 1. Data: 2003-07-23 11:01:57
    Temat: DG i SC
    Od: "cross" <c...@p...onet.pl>

    Prowadze samodzielnie DG. Chce miec wspolnika, na razie nie prowadzi zadnej
    DG. Moje pytanie dotyczy formalnosci, ktore nalezy dopelnic, aby
    przeksztalcic moja DG w prawdopodobnie SC. Czy wiaze sie to z nowym NIPem,
    REGONem, itp. Dodam, ze adres firmy pozostaje bez zmian.

    Dziekuje

  • 2. Data: 2003-07-23 11:15:31
    Temat: Re: DG i SC
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "cross" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeksztalcic moja DG w prawdopodobnie SC. Czy wiaze sie to z nowym NIPem,
    > REGONem, itp. Dodam, ze adres firmy pozostaje bez zmian.

    To nie takie proste...
    s.c nie jest "przedsiebiorca", ale jest podatnikiem VAT, ma wiec swoj NIP i
    REGON,
    a wspolnicy maja swoje nip-y.

    Mysle, ze najlepiej zarejestrowac DRUGA dzialalnosc w formie s.c pod tym
    samym adresem...
    tylko ze cos ostatnio podobno kpokombinowali ze trzeba zdrowotne placic
    *2....
    wiec po zarejestrowaniu sprzedac nowej firmie wszystko i zlikwidowac stara.

    Boguslaw