  • 1. Data: 2004-01-19 08:32:29
    Temat: DG a kredyt na mieszkanie
    Od: KowaL <f...@b...pl>

    Słyszałem, ze osobom prowadzącym DG banki nie chcą udzielać kredytu na
    mieszkanie!? Czy to prawda? Dlaczego tak jest? Czy są jakieś prawne
    przesłanki do takiego działania?

    --
    KowaL

  • 2. Data: 2004-01-19 09:18:44
    Temat: Re: DG a kredyt na mieszkanie
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bug4mm$7e1$1@news.onet.pl>, KowaL wrote:
    > Słyszałem, ze osobom prowadzącym DG banki nie chcą udzielać kredytu na
    > mieszkanie!? Czy to prawda? Dlaczego tak jest? Czy są jakieś prawne
    > przesłanki do takiego działania?

    ? Bank nie ma obowiązku udzielenia kredytu.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-01-19 17:26:34
    Od: "beny" <b...@d...pl>

    Użytkownik "KowaL" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Słyszałem, ze osobom prowadzącym DG banki nie chcą udzielać kredytu na
    > mieszkanie!? Czy to prawda? Dlaczego tak jest? Czy są jakieś prawne
    > przesłanki do takiego działania?

    jezeli dobrze pamietam to powienienes dostac kredyt (jezeli zarabiasz :)
    w PKO BP
    kredyt nazywa sie wlasny kat bodajze

    sam mam DG i z zona chcemy kupic mieszkanie :)

    pozdrawiam
    beny

  • 4. Data: 2004-01-20 07:07:23
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "KowaL" <f...@b...pl> wrote
    > Słyszałem, ze osobom prowadzącym DG banki nie chcą udzielać kredytu na
    > mieszkanie!? Czy to prawda? Dlaczego tak jest? Czy są jakieś prawne
    > przesłanki do takiego działania?

    Ja tego nie slyszalem :) Da sie :)
    Tylko wymaga to dostarczenia sporej ilosci papierkow (niezaleganie ZUS,
    niezaleganie US, ostetnie PITy,
    wczesniejsze PITy i cos tam jeszcze).

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji, e-bookow?
    A moze sam chcesz pisac i sprzedawac swoje e-booki?