  • 11. Data: 2019-06-01 12:21:05
    Temat: Re: D....
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2019 o 22:18, J.F. pisze:

    > A autor molwilby, ze "D..." znaczy "Duda" :-P

    No właśnie - mógł wykropkować i twierdzić że d..a to duda i nie wie
    zupełnie czemu kulsonom się to z dupą kojarzy;)

    Shrek

  • 12. Data: 2019-06-01 13:03:45
    Od: Kviat

    W dniu 31.05.2019 o 22:13, A. Filip pisze:

    > Wzajemności zasada najświętsza jest.

    Ano. Święta szczególnie dla wyznawców.
    Katotaliby obrażają homoseksualistów przez 365 dni w roku, a prokuratora
    nasyłają bo raz zobaczyli cipkę na kiju i poczuli się urażeni.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2019-06-01 13:12:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Ano. Święta szczególnie dla wyznawców.
    > Katotaliby obrażają homoseksualistów przez 365 dni w roku, a
    > prokuratora nasyłają bo raz zobaczyli cipkę na kiju i poczuli się
    > urażeni.

    Czyli naklejanie symbolu tęczy na przenośnych WC i koszach na śmieci
    jest w porządku i nie jest to potworna kryminalna homofobia? :-)
    To była "Matka Boska _w tęczowej aureoli_ ". IMHO Bez Matki Boskiej
    "dyżurni aktywiści LGBTQ" by darli mordę na okrągło o niewybaczalnej
    homofobii i sianiu nienawiści.

    AFAIR W "Człowiek z żelaza" kolegium skazało za zaśmiecanie a nie za
    rozdawanie (antypaństwowych) ulotek. Za coś ją skażą IMHO.

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2019-06-01 14:54:07
    Od: Kviat

    W dniu 01.06.2019 o 13:12, A. Filip pisze:

    > Czyli naklejanie symbolu tęczy na przenośnych WC i koszach na śmieci
    > jest w porządku i nie jest to potworna kryminalna homofobia? :-)

    A czy naklejanie symbolu niewolników (taki przykład, bo nie wiem jaki
    jest i czy jest symbol niewolników) na śmietnikach to atak na
    niewolników, czy obrona właścicieli niewolników przed zniesieniem
    niewolnictwa?

    Czy naklejanie symbolu faszystów na śmietnikach, to atak na faszystów,
    czy obrona przed faszyzmem?

    Jak dasz radę odpowiedzieć sobie na te pytania, to zrozumiesz na czym
    polega różnica.

> [...]
    >
    > AFAIR W "Człowiek z żelaza" kolegium skazało za zaśmiecanie a nie za
    > rozdawanie (antypaństwowych) ulotek. Za coś ją skażą IMHO.

    Więc trzeba podtrzymać tradycję i tak jak wtedy udawali, że skazują za
    zaśmiecanie, a nie za antypaństwowe ulotki, tak teraz udają, że to za
    naklejanie maryjki na śmietnikach, a nie za domalowanie maryjce tęczy.
    Zaiste, wzorzec godny naśladowania. Pytanie czy naśladują, czy
    kontynuują z przyzwyczajenia? Obecność w tej grupie takich ludzi jak
    Piotrowicz może dać odpowiedź.

    I na marginesie. Stosowanie symetryzmu dla poczynań homofobów, stawianie
    ich haseł "śmierć pedałom" itd. na równi z tym, jak się bronią i o co
    walczą ludzie nieheteroseksualni, to jest tak płytkie i żenujące, że już
    bardziej płytkie i żenujące być nie może.
    Ja rozumiem, że ktoś upośledzony może nie odróżniać ataku od obrony, ale
    że ludzie potrafiący czytać i pisać też nie potrafią?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2019-06-01 15:16:41
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2019 o 13:03 <Kviat> pisze:

    > Katotaliby obrażają homoseksualistów przez 365 dni w roku

    Podaj dzisiejszy przykład, kiedy cię obrazili?

    --
    Trefniś

  • 16. Data: 2019-06-01 15:39:39
    Od: Kviat

    W dniu 01.06.2019 o 15:16, Trefniś pisze:

    > Podaj dzisiejszy przykład, kiedy cię obrazili?

    Pogorszyło ci się.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2019-06-01 15:42:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Pogorszyło ci się.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    No kto przy zdrowych zmysłach by się spodziewał po tobie potwierdzenia
    prawdziwości twoich własnych słów? W pełni zgadzam się że nikt.

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2019-06-01 15:43:32
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2019 o 15:39 <Kviat> pisze:

    > Pogorszyło ci się.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Wiedziałem, że wyżej dupy nie podskoczysz.
    Zadałem proste pytanie, wystarczy odpowiedzieć - czym cię katotaliby dziś
    obraziły?
    Dawaj!

    --
    Trefniś

  • 19. Data: 2019-06-01 15:47:36
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.06.2019 o 15:42, A. Filip pisze:

    > No kto przy zdrowych zmysłach by się spodziewał po tobie potwierdzenia
    > prawdziwości twoich własnych słów? W pełni zgadzam się że nikt.

    ładny kfiatek, jak nie ma na kogo się obrażać to obraża się na samego
    siebie:)

    --
    I love love

  • 20. Data: 2019-06-01 16:11:45
    Od: Kviat

    W dniu 01.06.2019 o 15:43, Trefniś pisze:

    > Wiedziałem, że wyżej dupy nie podskoczysz.
    > Zadałem proste pytanie, wystarczy odpowiedzieć - czym cię katotaliby
    > dziś obraziły?
    > Dawaj!

    Przecież napisałem wyraźnie: "obrażają homoseksualistów przez 365 dni w
    roku"
    Czego znowu nie zrozumiałeś?

    A mnie przy okazji swoją głupotą i tym, że muszę się za tych katotalibów
    wstydzić i marnować czas na urlopie, gdy ludzie pytają skąd się u nas
    biorą takie pokemony w tak dużych ilościach i muszę im to tłumaczyć.
    Zamiast odpoczywać na plaży.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr