  • 11. Data: 2008-10-07 20:59:13
    Temat: Re: Czyjeś auto z widocznymi numerami na moich zdjęciach
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 22:37
    (autor Tomasz Pyra
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcghps$n6b$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > No nic nie zabrania zamazania tablic na własnych zdjęciach ;)

    No wiem, ale zamazanie czegoś na filmie to jest jednak nieco pracy. A skoro
    telewizje to robią, silne i władne, to jednak coś w tym jest i czegoś się
    boją. Dlatego zwróciłem na to uwagę... Każecie dresom spadać na drzewo, ale
    może jednak się kryje coś za tym zamazywaniem.

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2008-10-07 21:00:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > boją. Dlatego zwróciłem na to uwagę... Każecie dresom spadać na drzewo, ale
    > może jednak się kryje coś za tym zamazywaniem.

    A konkretnie możesz podać przykłady, kiedy TV zamazuje tablice? Bo ja
    nieraz widziałem niezamazane.

    A jeśli masz na myśli programy typu detektywi, czy W11, to robią tak
    specjalnie, aby ci mniej inteligentni myśleli, że wydarzenia filmowane
    są na żywo, a nie przez aktorów...

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-10-07 21:09:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

> [...]
    > boją. Dlatego zwróciłem na to uwagę... Każecie dresom spadać na drzewo, ale
    > może jednak się kryje coś za tym zamazywaniem.

    Moda.

  • 14. Data: 2008-10-07 21:11:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tristan pisze:
> [...]
    > boją. Dlatego zwróciłem na to uwagę... Każecie dresom spadać na drzewo, ale
    > może jednak się kryje coś za tym zamazywaniem.

    Taki zwyczaj.

  • 15. Data: 2008-10-07 21:21:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Oct 2008, Tristan wrote:

    > No wiem, ale zamazanie czegoś na filmie to jest jednak nieco pracy. A skoro
    > telewizje to robią, silne i władne, to jednak coś w tym jest i czegoś się
    > boją.

    Boją?
    Siły marketingu chyba nie doceniasz ;)
    Przecież kiedyś muszą pokazać, że działają GRZECZNIE, no nie? :P
    To jest zupełnie pozaprawny argument, wyciągany jednak wiele razy
    przy podobnych dyskusjach, że jak POPROSISZ, to wypada żeby nachalny
    fotopstryk zdjęcie nie robił (mimo że może). Przez grzeczność :)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2008-10-07 21:24:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 23:00
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcgilf$v6p$3@news.onet.pl>):

    > A konkretnie możesz podać przykłady, kiedy TV zamazuje tablice? Bo ja
    > nieraz widziałem niezamazane.

    Na szybko szukając:
    http://ww6.tvp.pl/6287,20080901782382.strona
    w czasie: 3:15, 3:54. Ale oczywiście wiele innych przykładów można znaleźć.

    Przy okazji -- warto ten film zobaczyć i dołączyć do jeżdżących na suwak!

    > A jeśli masz na myśli programy typu detektywi, czy W11, to robią tak
    > specjalnie, aby ci mniej inteligentni myśleli, że wydarzenia filmowane
    > są na żywo, a nie przez aktorów...

    No właśnie :D Czy nie przez aktorów = zamazywanie ;-P

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2008-10-07 21:25:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 23:11
    (autor Tomasz Pyra
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcgjco$23f$2@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Taki zwyczaj.

    No ale z czego on wynika? Przecie to robota dodatkowa dla montażysty.

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2008-10-07 21:26:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > A jeśli masz na myśli programy typu detektywi, czy W11, to robią tak
    > specjalnie, aby ci mniej inteligentni myśleli, że wydarzenia filmowane

    No właśnie :D Czyli nie przez aktorów = zamazywanie ;-P

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2008-10-07 22:46:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tristan pisze:

    > No ale z czego on wynika? Przecie to robota dodatkowa dla montażysty.

    Myślę, że niewynikającą z przepisów prawa, troską o prywatność filmowanego.

  • 20. Data: 2008-10-07 22:54:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 październik 2008 00:46
    (autor Tomasz Pyra
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcgpbm$2jc$2@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Myślę, że niewynikającą z przepisów prawa, troską o prywatność
    > filmowanego.

    No ale jakie to łamanie prywatności? Co z tego, że telewidz zobaczy numer
    ABC 1234 w telewizji? Przecie i tak nic mu z tego nie przyjdzie... Telefon,
    to rozumiem -- złośliwy telewidz mógłby dzwonić.

    --
    Tristan