  • 11. Data: 2009-04-10 14:28:18
    Temat: Re: Czyj jest teren pod slupami energetycznymi i czy mozna tam jezdzic?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-04-08 10:52, Henry(k) pisze:

    > Na szczęście OP jest pełno-mózgowy bo pyta gdzie mógłby
    > jeździć nie przeszkadzając nikomu.

    Może... Pytanie gdzie jeździ teraz?

  • 12. Data: 2009-04-14 18:11:16
    Od: komos <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > Odważny jesteś.

    Nie przesadzaj. Jak bedziesz jechal do pracy to zwroc uwage jak duzo
    ludzi mieszka bezposrednio pod slupami...

  • 13. Data: 2009-04-14 18:11:41
    Od: komos <j...@n...pl>

    Arek pisze:

    > Chcesz być następnym nominowanym do nagrody Darwina?
    >
    > Arek

    Sugerujesz, ze przewod sie zerwie i spadnie mi na glowe?

  • 14. Data: 2009-04-14 18:13:16
    Od: komos <j...@n...pl>

    PlaMa pisze:

    > typowy przedstawiciel polmozgow quadowych

    A jaki Ty masz problem? Quadem nie jezdziles i zazdroscisz?
    O co Ci wlasciwie chodzi, ze tak sie "przypieprzasz"?

  • 15. Data: 2009-04-14 18:30:14
    Od: spp <s...@o...pl>

    komos pisze:

    > Nie przesadzaj. Jak bedziesz jechal do pracy to zwroc uwage jak duzo
    > ludzi mieszka bezposrednio pod slupami...

    Nikt. Przyjrzyj się dokładnie.

    --
    spp

  • 16. Data: 2009-04-14 18:43:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    komos wrote:

    > Nie przesadzaj. Jak bedziesz jechal do pracy to zwroc uwage jak duzo
    > ludzi mieszka bezposrednio pod slupami...

    No właśnie. Przyjrzyj się.

  • 17. Data: 2009-04-15 17:19:11
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "komos" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Źle zadałeś pytanie.
    Chodziło ci raczej pod liniami energetycznymi?
    Wszystkie tereny mają właścicieli, ten też.
    Czy można jeździć ? to zależy w jaki sposób jest zagospodarowane,
    tak w polu jak i w lesie

    Józek

  • 18. Data: 2009-04-17 08:34:42
    Od: komos <j...@n...pl>

    spp pisze:

    > Nikt. Przyjrzyj się dokładnie.

    No wlasnie jest tak jak ja mowie. Ludzie mieszkaja "pod slupami" w
    znaczeniu pod liniami - strzelam, ze linia ktora dzis widzialem ma 30 kV.

  • 19. Data: 2009-04-18 13:15:20
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-04-14 20:13, komos pisze:

    > A jaki Ty masz problem? Quadem nie jezdziles i zazdroscisz?
    > O co Ci wlasciwie chodzi, ze tak sie "przypieprzasz"?

    Mam swoją teorię względem quadowców i dużej części motocyklistów.