  • 11. Data: 2010-12-23 11:07:31
    Temat: Re: Czy za 01.01.2011 przys?uguje dzien wolny?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    news:4d132601$0$2454$65785112@news.neostrada.pl...

    > Art. 130 Kodeksu Pracy, w szczególności par.2
    > Cztery lata obowiązywał, naprawdę to dla Ciebie nowość?

    Ręce opadają :(
    Komentarz w poście do Jureqa.
    Chyba Was trochę zakręciło przed świętami ;-)

    K.

  • 12. Data: 2010-12-23 11:37:15
    Temat: Re: Czy za 01.01.2011 przys3uguje dzien wolny?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    sie pieklicie bez sensu :)

    lepiej powiedzcie czy w 2011 trzeba będzie iść w sobotę do pracy za Boże
    Ciało?? :)

  • 13. Data: 2010-12-23 12:39:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-12-2010 12:07, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości

    > To proponuję prześledzić jeszcze raz cały wątek od początku, bo
    > zaplątałeś się teraz we własny ogon.
    >
    > Osoba "moje_rzedmioty" napisała odnośnie przepisu, który za chwilę od
    > 01/01/2011 odchodzi do lamusa:
    >
    > "Na szczęście bo to bardzo debilny przepis był"
    >
    > na co Ty jej odpisałeś:
    >
    > "A obecny nie jest debilny?"
    >
    > Po czym za chwilę podajesz ... dokładnie ten sam przepis.

    Ten sam? Przecież podał przepis w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia
    2011, który to przepis wg. niego jest równie debilny jak ten, który
    "odchodzi o lamusa" - obowiązujący do końca tego roku.

    Swoją drogą Jureq użył okreslenia "obecny" do przepisu który jeszcze nie
    obowiązuje (chociaż został opublikowany w DzU). Przejęzyczenie, ale nie
    na tyle poważne, żeby nie zrozumieć, o którą wersję mu chodziło, na
    podstawie kontekstu (ktoś tu sugerował czytanie całych wątków - może by
    tak dał dobry przykład).

    Oczywiście, zawsze można symulować aspergera...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2010-12-23 13:34:18
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

> [...]
    > na tyle poważne, żeby nie zrozumieć, o którą wersję mu chodziło, na
    > podstawie kontekstu (ktoś tu sugerował czytanie całych wątków - może by

    Toż doskonale wiem, że chodziło mu o przepis, który dopiero wejdzie
    (zrozumiałem to "przejęzyczenie") i WŁAŚNIE DLATEGO poprosiłem o jego
    podanie, na co Ty stwierdziłaś:
    "Pomijając stan faktyczny, Twoje żądanie jest absurdalne"
    Co jest więc tym absurdem? Prośba o podanie przepisu? Chyba Ci już naprawdę
    gorzej :/
    Kolejny wątek, gdy po Twoim wtrąceniu robi się bezsensowna sieczka.

    > Oczywiście, zawsze można symulować aspergera...

    Ty nawet nie musisz symulować.

    K.

  • 15. Data: 2010-12-23 15:46:21
    Temat: Re: Czy za 01.01.2011 przys?uguje dzie? wolny?
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2010-12-23 08:06, moje_przedmioty pisze:
    > Na szcze?cie bo to bardzo debilny przepis by?.

    A możesz uzasadnić?

    p,M

  • 16. Data: 2010-12-23 20:01:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 12:37:15 +0100, PH napisał(a):

    > lepiej powiedzcie czy w 2011 trzeba bedzie i?ae w sobote do pracy za Bo?e
    > Cia?o?? :)

    Tak jeśli:

    1. nie jesteś urzędnikiem,
    2. nie jesteś nauczycielem,
    3. ......
    4. twój pracodawca tak ustali dni robocze w tym tygodniu, że sobota
    będzie pracująca