  • 41. Data: 2010-06-24 20:09:02
    Temat: Re: Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Jotte pisze:

    > Ta reguła dotyczy także ciebie.

    Ty nie jesteś złym człowiekiem. Przyjąłeś po prostu taką pozę i pewnie
    niezręcznie Ci się z tego wykręcić.

  • 42. Data: 2010-06-24 20:28:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:4c23149c$0$19161$65785112@news.neostrada.pl Jan

    > Mam ci palcem pokazywać? Sam nie umiesz powiązać treści dwóch wypowiedzi
    > tej samej osoby?

    > To twoje zdanie. Chcesz to się doszukuj sensu w cudzych wypowiedziach
    > (nie szkoda ci życia?).
    > Ja optuję za tym, że to pytający powinien dbać aby jego wypowiedź była
    > sensowna, a nie wydalał z siebie bełkot.
    > Ta reguła dotyczy także ciebie.

    "
    -Gdzie znajduje się serce? - pyta profesor.
    -W klatce piersiowej - odpowiada student.
    -Nie zdał pan, serce znajduje się w worku osierdziowym - wyjaśnia profesor.
    -Dobre sobie. A gdybym ja się pana profesora zapytał, gdzie się teraz
    znajduje, to co by pan odpowiedział? W sali egzaminacyjnej czy w
    kalesonach???
    "

    to tak przy okazji odpowiadania na pytania dosłownie zamiast z głową.

  • 43. Data: 2010-06-24 21:29:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c23bb66$0$2606$65785112@news.neostrada.pl Jan
    <j...@w...pl> pisze:

    > Ty nie jesteś złym człowiekiem.
    Ale się staram i dużo ćwiczę.
    Ćwiczenie czyni mistrza.

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2010-06-24 21:39:18
    Od: " " <j...@g...pl>

    Ciepłą wodę może odciąć, centralnego ogrzewania nie powinna, gdyż wtedy i
    tak "odcięte" od CO mieszkanie będzie dogrzewane przez ściany i stropy od
    sąsiadów, którzy na dodatek będą stratni na swoim ogrzewaniu lub temperaturze
    w mieszkaniach.
    No ale jeśli jakies niepłacące lumpy mieszkają, to i na lumpów znajdzie się
    sposób...

    -----

    > Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i centralnego
    ogrzewania za zaleglosci w placeniu czynszu?

  • 45. Data: 2010-06-25 06:21:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:i00cg5$vtv$...@n...dialog.net.pl...

    > Niezwykłe odkrycie.

    no jak widze, to dla ciebie tak

    > Po co klepiesz w te klawisze nie mając nic mądrego do powiedzenia?

    zadaj to pytanie najpierw sobie

    > Na razie pisze się osobno, jesteś niedoukiem, co już nie raz udowodniłeś.

    pisze jak chce i nie masz na to zadnego wplywu, a swoja glupote pokrywasz
    malostkowoscia w kwestii ortografii :)

    > Nazwy grupy nie dostrzegasz czy nie rozumiesz?

    a jaki promil uzytkownikow tej grupy to prawnicy?
    wlasnie dlatego ci ktorzy maja wiedze, zamiast chrzanic jak ty, powinni
    doprecyzowac niescisle pytanie, zamiast sie wywyzszac swoja drobna wiedza w
    konkretnej sprawie i robic ludziom wode z mozgu

    > Zresztą - nie tobie to oceniać. Głupiemu Lawie chcesz dorównać? Masz
    > blisko...

    ty jak widze przyklad bierzesz z buzdygana

  • 46. Data: 2010-06-25 06:22:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ty nie jesteś złym człowiekiem. Przyjąłeś po prostu taką pozę i pewnie
    > niezręcznie Ci się z tego wykręcić.

    szkoda klawiatury, ten typ tak ma

  • 47. Data: 2010-06-25 08:35:51
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 10:35:39 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Hmmm... Póki co znalazłem zapis, że właśnie można. Jedyny myk jest taki,
    > że dostawca musi zapewnić zastępczy punkt poboru wody pitnej -
    > niekoniecznie w lokalu. Ale może coś przegapiłem...

    Nieistotne ;)
    Jedynie przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne ma prawną możliwość
    zaprzestania dostarczania wody (lub zamknięcia przyłącza kanalizacyjnego)
    do lokalu, co wynika wprost w art. 8 rzeczonej ustawy.
    Nie jakiś tam pośrednik w postaci wspólnoty czy spółdzielni - oni nie są
    przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym wymienionym w ustawie :)
    owa wspólnota winna skorzystać ze swojego prawa i zastosować art 6 pkt 6
    ustawy :))

  • 48. Data: 2010-06-25 09:08:17
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Po prostu: użytkownik lewicowy w średnio-młodym wieku ;-)

    -----

  • 49. Data: 2010-06-25 13:09:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i01hr4$pa$1@news.task.gda.pl szerszen <s...@t...pl>
    pisze:

    > no jak widze
    A co ty tam możesz widzieć...

    > zadaj to pytanie najpierw sobie
    Pytanie jest skierowane właściwie, a odpowiedź zbędna.
    Jest to bowiem (uwaga! trudny termin) tzw. pytanie retoryczne.

    > pisze jak chce i nie masz na to zadnego wplywu, a swoja glupote pokrywasz
    > malostkowoscia w kwestii ortografii :)
    Nie chcę mieć wpływu na to jak piszesz, wali mnie to. Ja tylko młotom
    młotostwo wytykam.
    Po prostu między innymi po tym łatwo poznać pospolitego tumana (ortografia
    nie jest szczególnie trudna) i tym samym osobnika o nieistotnym zdaniu.

    > a jaki promil uzytkownikow tej grupy to prawnicy?
    To nie jest grupa dla prawników, tylko grupa o prawie.
    O prawie każdy może rozprawiać, nawet ty.

    > wlasnie dlatego ci ktorzy maja wiedze, zamiast chrzanic jak ty, powinni
    > doprecyzowac niescisle pytanie
    Kto ty jesteś, żeby chrzanić co inni powinni?

    > wiedza w konkretnej sprawie i robic ludziom wode z mozgu
    Aż tak ci chlupocze?

    > ty jak widze
    A co ty tam możesz widzieć...

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2010-06-25 16:40:05
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > zaprzestania dostarczania wody (lub zamknięcia przyłącza kanalizacyjnego)
    > do lokalu, co wynika wprost w art. 8 rzeczonej ustawy.

    IMHO nie. Tam jest napisane na jakich warunkach przedsiębiorstwo
    wodociągowo kanalizacyjne może odciąć wodę. O innych podmiotach nie ma
    mowy, więc ich ten art. nie obowiązuje.

    Shrek.