  • 1. Data: 2005-12-02 18:44:54
    Temat: Czy w kafejce internetowej muszą być kamery ?
    Od: Mira<m...@o...pl>

    to prawda,że w każdej , absolutnie każdej kafejce internetowej w Polsce są
    zainstalowane ( czy też muszą być) kamery ? Pytam tak z ciekawości, bo gdzieś
    wyczytałam coś takiego, a jak ostatnio byłam w jednej osiedlowych kafejek- to nie
    widziałam żadnej kamery Więc jak to jest ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-02 18:53:25
    Temat: Re: Czy w kafejce internetowej muszą być kamery ?
    Od: "Cmykus" <c...@p...plUSUN_TO.INVALID>

    Mira<m...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > wyczytałam coś takiego, a jak ostatnio byłam w jednej osiedlowych
    > kafejek- to nie
    > widziałam żadnej kamery Więc jak to jest ?

    Nieprawda. Zadko sa kamery

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Icq: 63444620 | Jid: c...@c...pl | Skype: cmykuss

  • 3. Data: 2005-12-02 18:53:27
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Mira" <m...@o...pl> napisał:

    > to prawda,że w każdej , absolutnie każdej kafejce internetowej w
    > Polsce są zainstalowane ( czy też muszą być) kamery ?

    Nie, nie muszą być, żaden akt prawny obowiązku takiego nie nakłada.
    Jest to troska właściciela o bezpieczeństwo własne, personelu, majątku i
    gości. W pełni ich rozumiem.

    --

    Rico - antylepperyzm i antygiertychizm gwarantowany.
    "Nie wstydzę się, że jestem moherowym beretem. Niech będzie to symbolem