  • 321. Data: 2006-06-12 13:54:29
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jun 2006, Andrzej Lawa wrote:

    > Rachunek...

    Nie, to jest "umowa stwierdzona pismem", dobrze wiesz!
    (i słabsza od formy pisemnej, dopuszczalna tu i ówdzie w KC "zamiast"
    ale nie jako zasada ogólna)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 322. Data: 2006-06-12 15:33:26
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał :

    > To gdzie jest ta licencja?

    W domyśle ;-) (Art. 65). Licencja nie musi być pisemna (Art. 67.5).

    Sławomir Pacha

  • 323. Data: 2006-06-12 19:39:00
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > On Sun, 11 Jun 2006 14:34:14 +0200, Piotr Kubiak

    > A usługi to się nei sprzedaje?

    Wydawało mi się, że usługi to się świadczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 324. Data: 2006-06-12 19:43:46
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > Niech będzie, że ogólnie o zdjęciu. Samo zrobienie odbitki z _legalnie_
    > posiadanego zdjęcia narusza prawo? Od kiedy?

    Nie narusza. Może naruszać.

    > Podejmiesz się oszacowania prawdopodobieństwa kradzieży negatywu i
    > kradzieży zdjęcia? ;)

    Mniejsze prawdopodobieństwo dla negatywu, a to dlatego, że mniej ich
    jest ,,w obiegu'' :)

  • 325. Data: 2006-06-12 20:43:33
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...stargard.pl>

    W poniedziałek, 12 czerwca 2006 13:38, Marek Wyszomirski wyraził następujacą
    opinię:

    > Charakteryzacja do zdjęć legitymacyjnych??? Jakoś nie chce mi się wierzyć.

    Poczekaj, niech tylko nabiorą mocy nowe przepisy o zdjęciach do dowodów, w
    każdym szanującym się zakładzie fotograficznym będzie wizażystka a
    przynajmniej ktoś przyuczony :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 326. Data: 2006-06-13 08:34:27
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e6kg5d$1848$1@news2.ipartners.pl>,
    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Nie narusza. Może naruszać.

    W jaki sposób? Przypominam warunki: Polska, legalne posiadanie,
    zrobienie sobie odbitki.

    > Mniejsze prawdopodobieństwo dla negatywu, a to dlatego, że mniej ich
    > jest ,,w obiegu'' :)

    Mniejsze dla zdjęcia, bo więcej w obiegu i mniejsza szansa, że przyjdzie
    z nim złodziej :)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 327. Data: 2006-06-13 09:01:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 12 Jun 2006 21:39:00 +0200, Piotr Kubiak

    >Wydawało mi się, że usługi to się świadczy.

    A mowa o jezyku polskim, czy prawniczym?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/rozne/Tecza/

  • 328. Data: 2006-06-13 14:17:23
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > On Mon, 12 Jun 2006 21:39:00 +0200, Piotr Kubiak

    > A mowa o jezyku polskim, czy prawniczym?

    A w którym jest inaczej?

  • 329. Data: 2006-06-13 14:37:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 13 Jun 2006 16:17:23 +0200, Piotr Kubiak

    >A w którym jest inaczej?

    Względem którego? ;)

  • 330. Data: 2006-06-13 16:10:27
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>