  • 1. Data: 2007-11-30 13:42:39
    Temat: Czy umowa o pracę anuluje promesę?
    Od: "Nemo " <c...@N...gazeta.pl>

    Witam szanownych Grupowiczów.

    Proszę o wskazówkę w związku ze postawą mojego nowego przełożonego, który
    wycofuje się w imieniu firmy z treści promesy, którą pracodawca (inna osoba)
    podpisał ze mną przed podpisaniem umowy o pracę. Sama ostateczna umowa tej
    kwestii akurat nie porusza. Chodzi o godziny pracy - promesa daje "płynny"
    czas rozpoczęcia pracy, umowa ani inny dokument dot. mojego stanowiska nic o
    tym nie mówią. Pracodawca twierdzi, że podpisanie umowy o pracę uniweażnia
    całość promesy de iure. Czy do unieważnienia tego zapisu jest niezbędna
    osobna umowa, aneks do umowy o pracę, itp., czy wystarczy dane mi na tę
    chwilę "Ja mówię, że tak ma być i koniec"?

    Pozdrawiam

    Nemo

  • 2. Data: 2007-12-01 18:41:50
    Temat: Re: Czy umowa o pracę anuluje promesę?
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    Nie mając treści trudno udzielić odpowiedz, tym bardziej poprawną;)
    pozdrawiam