  • 71. Data: 2008-04-02 13:04:36
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Any User <u...@a...pl> napisali:
    > Popierasz piractwo - popieraj dalej. Życzę Ci, aby Cię namierzyli i
    > dupnęli przy pobieraniu kolejnego torrenta z nielegalną zawartością, o

    A co to jest nielegalna zawartosc? Windows jest nielegalny?

  • 72. Data: 2008-04-02 13:05:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 02 Apr 2008 14:14:52 +0200, Mikaichi napisał(a):

    > Zdefiniuj "rzadko", czy 1 na 1000 to rzadko czy nei?

    Rzadko czyli nie dość często żeby poświęcać temu wątki na psp.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 73. Data: 2008-04-02 13:05:41
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Wojsko, Policja i inne legalne formacje zbrojne różnych krajów są
    > większością użytkowników.

    Nooo, a np. chinska policja i wojsko strzelajace do cywili-tybetanczykow?

    To ja bym podciagnal raczej pod tych "zlych" niz dobrych.

    A hunty rzadzace w afryce?

    Jakby zebrac, to tych zlych jest jednak przewaga...

  • 74. Data: 2008-04-02 13:13:33
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Nooo, a np. chinska policja i wojsko strzelajace do cywili-tybetanczykow?

    Pewien nie jestem, ale oni tam chyba mają przepisy państwowe, w świetle
    których jest to legalne.

    > Jakby zebrac, to tych zlych jest jednak przewaga...

    Nie wydaje mi się. Chociaż głowy bym nie dał.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 75. Data: 2008-04-02 13:14:55
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A co to jest nielegalna zawartosc? Windows jest nielegalny?

    Nielegalna zawartość - dowolna zawartość objęta prawem autorskim, w
    której posiadanie weszło się bez prawnej podstawy (np. zakupu).

  • 76. Data: 2008-04-02 13:20:37
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Dnia Wed, 02 Apr 2008 10:36:25 +0200, Any User napisał(a):

    > Nie widzisz piractwa w tym, że np. ktoś wystawia bez zgody Microsoftu
    > pełną wersję Windows Vista ?

    Nielegalną dystrybucję utworów chronionych prawem autorskim można
    realizować na dowolną ilość sposobów. Począwszy od usług FTP, HTTP,
    EMAIL, NNTP, wszelkie P2P (w tym e2k, bittorent, kazaa, gnutella...),
    Poczta Polska + płyty CDR/DVDR, bazar, sklep z płytami, itp.

    Czy z tego powodu każda z tych form dystrybucji jest nielegalna? Czy za
    korzystanie z FTP, HTTP, Poczty Polskiej, czy sklepu z płytami idziesz do
    więzienia?

    pozdr

    Radek

  • 77. Data: 2008-04-02 13:23:59
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Pewien nie jestem, ale oni tam chyba mają przepisy państwowe, w świetle
    > których jest to legalne.

    No ale moralnie naganne. Skoro chcesz traktowac torrenty pod katem
    moralnosci, to czemu strzelania do ludzi nie chcesz tak samo traktowac?

  • 78. Data: 2008-04-02 13:24:37
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Radoslaw Korzeniewski napisał:

> [...]
    >
    > Czy z tego powodu każda z tych form dystrybucji jest nielegalna? Czy za
    > korzystanie z FTP, HTTP, Poczty Polskiej, czy sklepu z płytami idziesz do

    ZDELEGALIZOWAC POCZTE POLSKA (jestem jak najbardziej za!)

    ;)

  • 79. Data: 2008-04-02 13:25:40
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Nielegalna zawartość - dowolna zawartość objęta prawem autorskim, w
    > której posiadanie weszło się bez prawnej podstawy (np. zakupu).

    O kruwa, zdelegalizowac darmowa muzyke i w ogole darmowe cokolwiek,
    bo... wchodzi sie w to bez zakupu...

  • 80. Data: 2008-04-02 13:30:39
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > No ale moralnie naganne. Skoro chcesz traktowac torrenty pod katem
    > moralnosci, to czemu strzelania do ludzi nie chcesz tak samo traktowac?

    Moralnie naganne jest łamanie prawa, pozbawianie innych należnych im w
    świetle prawa korzyści majątkowych itp. W strzelaniu do ludzi, o ile
    jest legalne, nie widzę nic złego.