  • 41. Data: 2008-04-02 12:07:35
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > dlaczego?

    Czy to jest jakaś prowokacja, czy Ty naprawdę nie chcesz zrozumieć tak
    oczywistej rzeczy?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 42. Data: 2008-04-02 12:08:07
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Ok, skrót myślowy. Właściciele trackerów.

    > 1. Tak, wiem, są disclaimery na stronach trackerowych, które
    > teoretycznie wyłączają odpowiedzialność właścicieli i sugerują, jakoby
    > intencją tychże nie było ułatwianie piractwa.

    Uwazasz, ze disclaimery nieobowiazuja?

    Dobrze wiedziec, bo przy moim systemie byl jakis taki, ze nie moge go
    powielac i sprzedawac. Ale jesli mowisz, ze to niewazne...

  • 43. Data: 2008-04-02 12:09:47
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > czyli po twojemu - musisz najpierw sam popelnic przestepstwo?

    Nie, po prostu jeśli byś chciał robić donos, to nie sprawdzasz
    konkretnych hostów, na których udostępniana jest docelowa zawartość, bo
    byś właśnie przy okazji musiał popełnić przestępstwo, tylko po prostu
    donosisz, że jest taki a taki plik, takie a takie treści ma
    *deklarowane* i znajduje się pod takim a takim adresem, ewentualnie
    dostępny jest po zalogowaniu na takie a takie konto (tutaj login i hasło).

  • 44. Data: 2008-04-02 12:12:24
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Uwazasz, ze disclaimery nieobowiazuja?
    >
    > Dobrze wiedziec, bo przy moim systemie byl jakis taki, ze nie moge go
    > powielac i sprzedawac. Ale jesli mowisz, ze to niewazne...

    Zobowiązują. Niestety i na szczęście zarazem.

    Ale tylko do momentu, gdy publikatorowi disclaimera nie zostanie
    udowodnione przed sądem, że jego rzeczywiste intencje były całkiem inne
    od deklarowanych.

    Zapytam więc raz jeszcze: o co my się tu *naprawdę* spieramy?

  • 45. Data: 2008-04-02 12:13:33
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Nawet jeśli kwestia złamania prawa, albo udowadnialności intencji do
    > takiego działania, jest tu nieco wątpliwa, to trackery torrentowe nie
    > zajmują się niczym pożytecznym poza udostępnianiem możliwości złamania
    > prawa, w przeciwieństwie do np. pisarzy powieści o morderstwach,
    > producentów noży i komputerów.

    Chlopie, ty nawet niew wiesz jaka literatura moze byc szkodliwa. Popatrz
    na wszystkie emo na ulicach, ktore wyerosly z "buszujacego w zbozu",
    poczytaj ksiazki io gwaltach i brutalnosci wojny np. "malowany ptak" --
    znajdziesz w ksiazkach inspiracje do tylu morderstw, gwaltow,
    przestepst, sposobow na zlo, ze glowa boli.

    Albo obejrzyj film "piła 4" - i znajdziesz kolejna serie pomyslow jak
    pozbawic kogos zycia lub przynajmniej bolesnie okaleczyc...

    I mowisz mi, ze takie brutalne ksiazki czy filmy sa pozyteczne i nie
    udostepniaja mozliwosci skorzystania z zawartych w nich pomyslach.

    A trackery sa za to zle...

  • 46. Data: 2008-04-02 12:14:05
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > Any User <u...@a...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Udostępnianie technicznej możliwości złamania prawa?

    No to jak ze sprzedawca nozy - udostepnia techniczna mozliwosc np.
    morderstwa ;)

  • 47. Data: 2008-04-02 12:14:17
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Any User <u...@a...pl> writes:

    [...]

    > Ja jestem raczej zdania, że niepotrzebnie niektórzy producenci
    > dystrybucji Linuxa udostępniają torrenty - fakt, to im obniża
    > koszty łącz, ale z drugiej strony przyczyniają się legitymizacji
    > tego kanału dystrybucji.

    Legitymizacji Internetu?

  • 48. Data: 2008-04-02 12:14:52
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Henry(k) napisał:

    > Jeżeli coś służy w dużym stopniu piractwu to coś
    > z tym trzeba zrobić. Co z tego że czasami p2p
    > lecą treści legalne - skoro to przypadki marginalne.
    > Przykład z nożem nie jest trafiony - rzadko się zdarza
    > że jest on użyty do przestępstwa.

    Zdefiniuj "rzadko", czy 1 na 1000 to rzadko czy nei?

  • 49. Data: 2008-04-02 12:15:17
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik januszek napisał:

    > A taboret? Czy jest legalny? Bo Pani Ola z Wąchocka trzymając taki
    > taboret za nogę uderzyła Pana Aleksandra w ciemię...

    ...pewnie zamachnal si ena nia nozem kuchennym ;)

  • 50. Data: 2008-04-02 12:18:10
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Mikaichi <m...@v...pl> writes:

    > No fakt, bo takie lacza o duzych przepustowosciach gdzi emozna
    > postawic ISO DVD zeby caly swiat zassysal - to taniech.

    Any Userowi chodzi o delegalizację Internetu. Później przyjdzie czas
    na delegalizację Linuksa, następnie delegalizację teorii liczb
    naturalnych, a na końcu zdelegalizuje się całą matematykę oraz logikę.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl