  • 31. Data: 2008-04-02 11:35:00
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Any User <u...@a...pl> writes:

    > Tak, czytałem już o tym wątku DeCSS kilka lat temu.
    >
    > Ale co chcesz mi udowodnić?

    Że zainteresowanie wielkimi liczbami pierwszymi może wpędzić
    w kłopoty.

  • 32. Data: 2008-04-02 11:42:25
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Any User <u...@a...pl> writes:

    > Ale stan *faktyczny* jest taki, że większość SMS-ów takich
    > informacji *nie* zawiera, natomiast większość torrentów prowadzi
    > do nielegalnych treści.

    No to wystarczy zmienić proporcję. Sam jestem gorącym zwolennikiem
    tego, żeby Dzienniki ustaw były dostępne również w sieciach p2p,
    a to z tego prostego względu, że Internetowy System Aktów Prawnych
    Kancelarii Sejmu co chwilę ma problemy z wydajnością.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 33. Data: 2008-04-02 11:46:09
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > a to z tego prostego względu, że Internetowy System Aktów Prawnych
    > Kancelarii Sejmu co chwilę ma problemy z wydajnością.

    Ale to jest właśnie legitymizacja piractwa poprzez wpuszczanie na siłę
    legalnych treści do kanału, który służy głównie piractwu.

    Ja jestem raczej zdania, że niepotrzebnie niektórzy producenci
    dystrybucji Linuxa udostępniają torrenty - fakt, to im obniża koszty
    łącz, ale z drugiej strony przyczyniają się legitymizacji tego kanału
    dystrybucji.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 34. Data: 2008-04-02 11:53:59
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie widze piractewa w tym, ze ktos wystawia informacje, gdzie jest pelna
    > wersja Vista.
    >
    > Zgoda czy niezgoda MS nie ma tutaj zadnego znaczenia. Bo nie dotyczy.
    >
    > Gdyby bylo tak jak chcesz, nalezaloby zamknac w wiezieniach wszystkich
    > pisarzy powiesci kryminalnych, gdzi eopisywane jest morderstwo...

    a ja widze pomocnictwo a czasem (w serwisach torrewntowych ) ewidentne
    podzeganie

  • 35. Data: 2008-04-02 12:00:21
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Nazwałbym, gdybyś chciał sobie za pomocą tego samego mechanizmu ściągnąć
    > np. wspomnianą Vistę.

    dlaczego?

  • 36. Data: 2008-04-02 12:01:29
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Otóż bez rozpoczęcia ściągania

    czyli po twojemu - musisz najpierw sam popelnic przestepstwo?

  • 37. Data: 2008-04-02 12:01:57
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Troll napisał:

    > Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a ja widze pomocnictwo a czasem (w serwisach torrewntowych ) ewidentne
    > podzeganie

    uzasadnij;)

  • 38. Data: 2008-04-02 12:04:23
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Ale stan *faktyczny* jest taki, że większość SMS-ów takich informacji
    > *nie* zawiera,

    Skad to wiadomo? Bo SMS podlega, tak jak list, pod ochrone informacji.

    > natomiast większość torrentów prowadzi do nielegalnych
    > treści.

    Ale nie czyni to torrenta nielegalnym.

  • 39. Data: 2008-04-02 12:06:45
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Ja jestem raczej zdania, że niepotrzebnie niektórzy producenci
    > dystrybucji Linuxa udostępniają torrenty - fakt, to im obniża koszty
    > łącz,

    No fakt, bo takie lacza o duzych przepustowosciach gdzi emozna postawic
    ISO DVD zeby caly swiat zassysal - to taniech. Wlasciwie kwestia
    nieznaczaca.

    Fundniesz mi taki elacze? :>

    > ale z drugiej strony przyczyniają się legitymizacji tego kanału
    > dystrybucji.

    Bo ten kanal nie jest zly sam w sobie, tak jak noz czy kij bejzbolowy
    nie jest zly sam w sobie.

    Niech wymiar sprawiedliwosci sciga sobie ludzi, a nie rozwiazania
    technologiczne.

    Bo potem dziennikarze lapia temat i plota bzdury w telewizji czasem
    takie, ze glowa boli...

  • 40. Data: 2008-04-02 12:06:57
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Skad to wiadomo? Bo SMS podlega, tak jak list, pod ochrone informacji.

    > Ale nie czyni to torrenta nielegalnym.

    Torrenta nie. Trackery i konkretne pliki torrentowe tak.