  • 11. Data: 2008-07-18 08:35:29
    Temat: Re: Czy to legalne działanie?
    Od: Tomek MG <t...@g...pl>

    blad pisze:
    > Użytkownik "Tomek MG"
    >>>

    > mnie tez zaskoczyło moje własne zdjęcie wklejone na kartę :-)
    >
    > Uważam, że to świetny pomysł banku - w końcu nie upowszechniają
    > twojego zdjęcia, ale pokazują je tylko tobie
    > Skoro przesłałeś zdjecie do "nk" to masz prawo je obejrzec, tyle
    > że zobaczyłeś je w zaskakującym miejscu, w którym się tego nie
    > spodziewałeś.
    > Budowa i uklad strony www nalezy jednak do administratorów
    > naszej-klasy - strona pokazała ci twoje zdjęcie w ramce i logo banku obok

    Czy to jest świetny pomysł - nie wiem. Nie spowodowało to, że mam ochotę
    na kartę w owym banku.
    Ja mam konto zamknięte, tzn nikt obcy nie może sobie mnie oglądać
    (przynajmiej tak twierdzi N-K). Na pewno daje to poczucie prywatności w
    relacjach ze starymi znajomymi.
    Więc może to i jest legalne, jednak mało smaczne i nachalne.

    Dzięki za sensowną odpowiedź

  • 12. Data: 2008-07-18 10:19:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 lipiec 2008 08:28
    (autor Tomek MG
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5pd67$8rj$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jeden o sensowności Naszej Klasy, drugi o wyskakujących oknach.
    > Panowie, jeśli nie potraficie pomóc... to spadajcie na szczaw.

    O miszczu, przepraszam że tfuj spokój zakłócam... Postaram się oddalić
    cichaczem i nie denerwować jego dupnoskiej mości. PLONK.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-07-18 10:34:03
    Od: Tomek MG <t...@g...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > O miszczu, przepraszam że tfuj spokój zakłócam... Postaram się oddalić
    > cichaczem i nie denerwować jego dupnoskiej mości. PLONK.

    Miałeś spadać na szczaw, a nie pisać bez sensu. PLONK.

  • 14. Data: 2008-07-18 16:51:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tomek MG" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bank, reklamujący się w Naszej Klasie wykorzystuje zdjęcia w niej
    > zamieszczone do reklamowania swoich produktów.
    > I z mojej galerii wzięto sobie zdjątko wykonane przez osobę, która rości
    > sobie do niego prawa autorskie.
    > Oto przykład:
    > http://www.voila.pl/114/pdz00/index.php?get=1&f=1
    > Zdjęcie jest podpisane.
    > Nie chodzi mi o działania Naszej Klasy, ale o działania banku, który
    > bezprawnie wykorzystał to w swojej reklamie.
    > Pewnie widzę tę reklamę tylko ja, inni widzą kartę kredytową ze "swoim"
> [...]

    To nie ING wykorzystal twoje dane, tylko nasza-klasa. Zdjecie i nazwisko
    udostepniles naszej-klasie sam. Przeczytaj sobie dokladnie regulamin
    naszej-klasy i sprawdz, czy ich do tego nie upowazniles akceptujac go.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 15. Data: 2008-07-19 18:21:16
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    >W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 23:31
    > (autor Papkin
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <487fba2e$1@news.home.net.pl>):

    > Tak w ogóle to ktoś używa naszej klasy? nawet moja żona się wypisała, bo
    > uznała po pół roku, że to nudne.

    To co ona tam robiła? NK służy do odszukania znajomych i ewentualnego
    utrzymania kontaktu. Równie dobrze można uznać, że notatnik z adresami i
    telefonami przyjaciół jest nudny i go wyrzucic, albo skasować spis telefonów
    w komórce bo nudny :)))

    Pozdrawiam Przemek

  • 16. Data: 2008-07-19 20:00:17
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    swoją drogą gościu to jesteś zajebiście uprzejmy

    jesli ktoś ma ten zaszczyt, ze chce Ci pomóc, to jest ok i łaskawie go
    przeczytasz

    ale jak juz ktos wtrąci coś od siebie to ma po prostu spierd.........

    to jest lista dyskusyjna, ogólnodostępna, a nie Twoja prywatna poradnia ze
    stosem fachowców

    wyluzuj, bo takie buractwo psuje netykiete. nie tolerujesz tego, ze z reguly
    nie jest to idealnie sterylna lista - nie pisz, nie czytaj, zaloguj sie do
    super sterylnych gdzie jak przecinka nie wstawisz to Ci dom spalą

    Sebastian

  • 17. Data: 2008-07-19 20:16:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 20:21
    (autor Przemek Lipski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5tbat$ok2$1@news.onet.pl>):

    > To co ona tam robiła?

    Nie wiem, dla mnie to było od początku bez sensu. Chyba se oglądała fotki...
    Bo to do tego służy, ZTCW.

    > NK służy do odszukania znajomych i ewentualnego
    > utrzymania kontaktu.

    Jakby tak było, to by ludzie tam nie wchodzili co chwilę. To jakiś taki ZTCW
    poligon do opluwania się, zamieszczania zdjęć i pasjonowania się jak
    ciulato wygląda po 30 latach klasowa piękność.

    > Równie dobrze można uznać, że notatnik z adresami i
    > telefonami przyjaciół jest nudny i go wyrzucic, albo skasować spis
    > telefonów w komórce bo nudny :)))

    No bo jest nudny. Używa się go do notowania adresów, a nie do ciągłego tam
    siedzenia i patrzenia na nie. NK nie używam, ale moim uczniom musiałem
    zablokować, bo ciągle tam wchodzili albo na fotke... Też jak dla mnie
    meganudne... Jedna pryszczersa daje swojom códnom fotkie, a jej zawistne
    koleżanki z klasy wchodzą i głosują na nie albo komentują jaka to ona
    brzydka.

    W każdym razie, ja nie rozumiem NK w ogóle. Jeszcze mogę zrozumieć, że ktoś
    w wieku starszym jakieś dawne kontakty sentymentalnie se odgrzebuje, ale po
    co tam siedzą licealiści, skoro mają kolegów z klasy w ławce obok, to nie
    wiem.

    Ja widać jestem już za stary na takie zabawy, bo to dla mnie jakiś poroniony
    pomysł. Znajomych się ma do znajomienia. I ich mam bez NK. Kryterium, że
    ktoś kiedyś był ze mną w tej samej klasie ma znaczenie zerowe. Albo go
    lubię i utrzymuję kontakt, albo nie. Nie ważne czy znam go z klasy, placu
    czy sraczyka miejskiego na dworcu centralnym.

    Szukanie na siłę ,,przyjaciół'', kupowanie ich na allegro i wzajemne
    wyzywanie się -- to nie dla mnie.

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2008-07-19 21:26:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jul 2008, basti78 wrote:
    [...]

    Ja w kwestii formalnej.
    Jesteś pewien że SQLwysyna chciałeś rozdeptać?
    Bo chyba mu się niezasłużenie oberwało (za twórcę wątku) :)

    pzdr, Gotfryd