  • 11. Data: 2010-05-10 11:14:48
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: "futurapack" <f...@v...pl>

    Skąd beda wiedziec jakiej karty (jaki numer) używam w celach zarobkowych.
    Po drugie jesli się dowiedzą i je "odłączą" to uniemozliwią mi korzystanie z
    usłgi za , która zapłaciłem z góry wykypując pakiet?

  • 12. Data: 2010-05-10 11:26:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.05.2010 13:14), futurapack wrote:
    > Skąd beda wiedziec jakiej karty (jaki numer) używam w celach zarobkowych.
    > Po drugie jesli się dowiedzą i je "odłączą" to uniemozliwią mi korzystanie z
    > usłgi za , która zapłaciłem z góry wykypując pakiet?

    Jeżeli będziesz wykonywał połączenie za połaczeniem przez kilka godzin,
    to uznają że kierujesz ruch przez tą kartę i cię odłączą.

    Będziesz mógł udowadniać swoje racje w postępowaniu reklamacyjnym i
    pewnie koniec końców w sądzie.

    Znam kilka przypadków kiedy ktoś najzupełniej normalnie dzwonąc, za to
    bardzo często - został odłączony. Działo się to zaraz po wejściu Play na
    rynek, teraz pewnie mają trochę mniej czułe progi alarmowe.

    p. m.

  • 13. Data: 2010-05-10 11:36:43
    Od: "futurapack" <f...@v...pl>

> [...]
    > bardzo często - został odłączony. Działo się to zaraz po wejściu Play na
    > rynek, teraz pewnie mają trochę mniej czułe progi alarmowe.

    jesli więc to legalne a kaluzule w umowie niedozwlone to czy w tej sytuacji
    nie miałbym ja prawa pozwac ich o odszkodowanie w przypadku odłączenia.
    Swoją droga mógłbym to obejśc stosując wiele numerów naprzemiennie.

  • 14. Data: 2010-05-10 12:34:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.05.2010 13:36), futurapack wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > jesli więc to legalne a kaluzule w umowie niedozwlone to czy w tej sytuacji
    > nie miałbym ja prawa pozwac ich o odszkodowanie w przypadku odłączenia.

    Nie. Pomijając fakt czy ta klauzula rzeczywiście "łapie" się na bycie
    niedozwoloną (wg mnie nie), to zauważ że prowadzisz (być może
    niezarejestrowaną) działalnośc gospodarczą, polegającą na odsprzedazy
    ich ruchu. Jako profesjonalista przestajesz być konsumentem.

    A klauzule niedozwolone są dla konsumentów.

    > Swoją droga mógłbym to obejśc stosując wiele numerów naprzemiennie.

    Do czasu aż ulepszą swoje algorytmy wychwytujące takie coś.

    Poza tym co, będziesz używał jednej tylko karty? Pewnie myślisz raczej o
    setce - raczej się wtedy skapną że nagle w zasięgu jednego nadajnika
    jest cały tłum kart sim które dzwonią i dzwonią.

    Poza tym mogą zrobić jeszcze większe kuku - nie badać na bieżąco i nie
    odcinać, tylko prześledzić logi i na podstawie logów pozwać cię o
    różnicę między cennikiem klienckim a cennikiem operatorskim. Nawet jak
    nie będą mieli racji, to będą mieli lepszych prawników :).

    p. m.

  • 15. Data: 2010-05-10 13:26:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    futurapack pisze:
    > Skąd beda wiedziec jakiej karty (jaki numer) używam w celach zarobkowych.

    Nie będą wiedzieć.
    Ich algorytm wyłączy zaraz jak wykryje, że intensywnie korzystasz.

    > Po drugie jesli się dowiedzą i je "odłączą" to
    > uniemozliwią mi korzystanie z
    > usłgi za , która zapłaciłem z góry wykypując pakiet?

    I co im zrobisz? :)
    Poskarżysz się Pani Przedszkolance ?
    Bo prokuratura nic nie zrobi.

    Mnie okradli na wiele milionów i prokurator ma to systematycznie w d...
    choć kolejne sądy nakazują mu wszczęcie działań.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com