  • 21. Data: 2002-12-19 00:41:47
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Markiz de Vonvanfon wrote:
    > Nie. A dlaczego pytasz?

    Coś jarałeś, że masz takie dziury w pamięci?

    Arek

  • 22. Data: 2002-12-19 00:42:02
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Piotr C. wrote:
    >A nie mówiłem? ;-)

    A ja przeczuwam zakłady, niech zgadnę ... o 1000 zł!
    I oczywiście rozstrzygać będzie jak poprzednio Sąd Arbitrażowy! :)

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 23. Data: 2002-12-19 00:55:12
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja przeczuwam zakłady, niech zgadnę ... o 1000 zł!
    > I oczywi?cie rozstrzygać będzie jak poprzednio S?d Arbitrażowy! :)

    To nie jest śmieszne, właśnie dzwonił przed chwilą (01:40) ;-) z tekstem
    "dobrze, nie będę już pisał do abuse". Ale ci prawnicy są niewychowani i
    natrętni ;-)

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2002-12-19 01:28:02
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Kris" <c...@p...com> wrote in news:atqt4b$162$1@foka.acn.pl

    nieco OT - uważaj na oszustów z stroną www.sti.org

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 25. Data: 2002-12-19 01:29:34
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in news:3E0115CB.C2FEDEFC@elita.pl

    [...]

    tak jasne... a jakie są osiągnięcia tego Stowarzyszenia Totalnych Idiotów?
    oprócz tego że podpisałeś umowę sam z sobą żeby móc się chwalić orazu
    "umowa z 2 znanymi firmami" ?

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 26. Data: 2002-12-19 01:30:19
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Piotr C." <p...@M...com.INVALID> wrote in

    > A nie mówiłem? ;-)

    uważaj bo zaraz dostaniesz pozew od elitarnego asteca ;)

    ps. mitomania to taka ciekawa choroba ;)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 27. Data: 2002-12-19 01:31:53
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Piotr C. wrote:
    >To nie jest śmieszne, właśnie dzwonił przed chwilą (01:40) ;-) z tekstem
    >"dobrze, nie będę już pisał do abuse".

    No fakt, próbuje straszyć jak zwykle.
    Teraz pewnie będą głuche telefony o 4 w nocy i albo teksty
    o 'męskiej rozmowie' i o metodach z wojska ;)
    Olej go a jak będzie za dużo marudził po nocach dzwonisz
    na policję i podajesz namiary na 'nękacza' - jak ręką odjął!
    No... nie śmiem prosić o nagranie i udostępnienie jego nocnych wyznań :)

    >Ale ci prawnicy są niewychowani i natrętni ;-)

    Prawnicy jak prawnicy, ale hydraulicy czasami tak ;)
    Jak to jeden mówił: 'Chamstfu w życiu należy przecifstawić siem
    siłom i godnościom osobistom' :)

  • 28. Data: 2002-12-19 01:35:38
    Od: "Kris" <c...@p...com>

    Nie chciałem obrażać ale drażni mnie gdy się mówi, że z NIĄ nie można
    wygrać. Były takie przypadki... Generalnie prawie mnie przekonałeś! Problem
    w tym, że mam z NIĄ kolejne zatargi:
    1/ na reklamację odpowiedzieli po 3 miesiącach (negatywnie) chociaż z
    REGULAMINU wynika, że powinno to skutkować uznaniem roszczenia. Wyłączyli
    telefon więc musiałem zapłacić... Pomimo obietnic nie dostałem bonifikaty za
    brak "sygnału" i dostępu do pakietu internetowego.
    2/ teraz mam blokadę całkowitą na hasło (taka usługa) ale z billingu wynika,
    że pomimo wstukania hasła są po nim rejestrowane kolejne rozmowy... W
    słuchawce miałem komunikat "zlecenie zostało przyjęte". Hasło raz działa raz
    nie - a płacić trzeba.
    W moim przekonaniu walczyć też trzeba!
    Na szczęście przyszło do mnie AsterCity i za 1 zł. zainstalowało internet
    kablowy (walczą z UPC). Teraz już nie karmię JEJ!
    Niestety w kablu nie mogę mieć jeszcze EL-NETU, więc część problemów
    pozostała.
    Na ELITĘ nie reaguję - w pełni Cię popieram. To oszołom żerujący na
    naiwności maluczkich.
    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2002-12-19 01:50:42
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Kris' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:atr7ta$5hh$1@foka.acn.pl taką oto treść:

    | Na ELITĘ nie reaguję - w pełni Cię popieram. To oszołom żerujący na
    | naiwności maluczkich.

    Jakbys jeszcze _cial_ posty i odpowiadal _pod_ cytatem, byloby idealnie.

    ->piotr

  • 30. Data: 2002-12-19 01:50:56
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    > Nie chciałem obrażać ale drażni mnie gdy się mówi, że z NIˇ nie można
    > wygrać.

    No niby wygrywają osoby które idą 'pod prąd', wbrew ogólnym opiniom. Ale
    niekoniecznie w tym przypadku.

    > 1/ na reklamację odpowiedzieli po 3 miesi?cach (negatywnie) chociaż z
    > REGULAMINU wynika, że powinno to skutkować uznaniem roszczenia.

    To już inna sprawa. Nie tylko z regulaminu, ale z Prawa Telekomunikacyjnego.
    Jest 14 dni po których muszą albo odpowiedzieć, albo uprzedzić o
    przedłużeniu (w sumie max. miesiąc). Choćbyś napisał jakieś bzdury, muszą
    odpowiedzieć, choćby standardowym szablonem jaki stosują wszystkie polskie
    telekomy.

    (ciach reszta)

    Powyższe zmienia postać rzeczy. Proponuję przenieść się z problemem na
    pl.misc.telefonia, opisując _krótko_ to co pisałeś na początku (że problem z
    dialerem, wszyscy wiedzą tam o co chodzi) i skupić się na tym, co przed
    chwilą napisałeś. Oczywiście jeśli masz albo dowód nadania reklamacji albo
    podbitą reklamacje osobiście zaniesioną do BOK-u.

    Bo to że w tym przypadku TP jest na przegranej pozycji, to jedno, a co
    zrobić - tam Ci prędzej powiedzą. Ja na początek wysłałbym pismo, że "w
    związku z brakiem odpowiedzi w ustawowym terminie (...) [tu powołać
    ustawę/artykuł] " itd, bo z zasady lepiej unikać sądów jeśli nie jest to
    absolutnie konieczne. Ale na pmt powinieneś dowiedzieć się szczegółów.

    pozdrawiam