  • 11. Data: 2008-05-29 14:00:30
    Temat: Re: Czy to kradzież?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 15:10
    (autor tHe mRuWa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g...@t...mRuWa>):

    > W artykule news:g1khra$sub$2@news.onet.pl,

    > Tzn wyszlo ze go napastowala czy nie dala rady uratowac i wytkneli jej
    > bledy?

    Nie wiem jak się to dokładnie skończyło, ale chodzi o to, że w Usiech musisz
    mieć papierek na ratowanie życia. Bez papierka nie wolno dotykać nikogo. W
    efekcie na procesie był oskarżycielem stan USA jakiśtam, a obrońcą adwokat
    opłacony przez rodzinę ratowanego.

    To jest ten sam zonk co z organami. W EU domyślna jest zgoda, a w USA
    domyślny jest zakaz. Więc dawców mają co kot napłakał.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 12. Data: 2008-05-29 18:52:08
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "SJS" <s...@w...pl> wrote
    > Brawo niunie, brawo - to do tych co tworzą prawo w Polsce

    Z jednej strony cwaniaczki się kryją pod tym 250 zł przed odpowiedzialnością
    karną, choć przecież wykrocznia to co, bez kar są(?), też się da karać jak
    się chce.
    Ale z drugiej strony czy nie uważasz, że byłoby głupio, aby za kradzież
    jedenj bułki, długopisu itp. uruchamiać postępowanie karne z karą
    więzienia??? To są koszty ogromne, a przy wykroczeniach da się to nawet
    zakończyć mandatem i baj baj. Może lepiej jakby była kradzież zuchwała,
    wtedy takie cwaniaki i tak podpadłyby pod karne, nawet gdyby ukradli za 5zł.
    Ale znowu by się larum podniosło, ze jest uznaniowość: jeden ukradł i tylko
    mandat drugiego powieźli za kraty mówiąc, że zuchwale.

  • 13. Data: 2008-05-30 14:48:07
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Straszna biurokracja.
    W kraju arabskim jak zaczniesz kogoś ratować i on umrze to zaraz bracia włożą Ci nóz
    w plecy, co za oszczędnośc dla
    budżetu (pewnie dlatego takie tanie paliwo tam mają).
    JaC

    -----