  • 61. Data: 2018-08-28 06:53:45
    Temat: Re: Czy to już prostytucja?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-28 o 00:33, Animka pisze:
    > Może i mylę. Trzeba było oglądac Program Elżbiety Jaworowicz.

    Faktycznie przekaz Jaworowicz jest taki infantylny i jak taka Animka z
    miasta ;-) usłyszy jedno zdanie i się nim zafiksuje to musi zaraz swoim
    niezrozumieniem tematu uszczęśliwiać internet.

    Proponuję abyś poczytała o postulatach tego "nowego Leppera"

    On chce zniesienia dopłat do rolnictwa.

    To może być szok dla twojego stanu umysłu :-)

  • 62. Data: 2018-08-28 08:51:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-27 o 17:56, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Bo normy UE nie zezwalają na soki o takiej kwasowości. Mnie smakowały,
    > ale to oczywiście kwestia indywidualna. I tak jak zauważasz,
    > prawdopodobnie u podstawy legła niewskazana do spożycia kwasowość.

    To nadal nie wyjaśnia, dlaczego nie sprzedaje się dawnych soków (z
    większą kwasowością), skoro są takie dobre, NAZYWAJĄC JE NA PRZYKŁAD
    WYCISKAMI, A NIE SOKAMI. Widocznie takie dobre nie były, a zwiększona
    kwasowość nie była wskazana do spożycia.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2018-08-28 10:04:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 27 Aug 2018 19:54:02 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Axel Springer - mówi Ci to coś?

    Internety m.in. powiadają, że założył wydawnictwo Axel Springer GmbH, w NRD
    traktowany był jako symbol wroga, natomiast kiedyś dziennikarze zatrudnieni
    w jego koncernie zobowiązywali się, że:
    - będą działać na rzecz pojednania niemiecko-żydowskiego,
    - będą wspierać gospodarkę wolnorynkową,
    - będą działać na rzecz ponownego zjednoczenia Niemiec.

    Domyślam się, że w związku z restauracją gomułkowszczyzny, aktyw robotniczy
    piętnuje takie postawy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 64. Data: 2018-08-28 10:11:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-28 o 10:04, Olin pisze:

> [...]
    > - będą działać na rzecz ponownego zjednoczenia Niemiec.
    >
    > Domyślam się, że w związku z restauracją gomułkowszczyzny, aktyw robotniczy

    Jak widzimy, pojednanie niemiecko-żydowskie się odbywa, ale jako że
    żydzi chcą nadal kultywować swoją religię holokaustu, to winą za II
    wojnę światową obarczają Polaków. Postawa zatem jest jak najbardziej do
    napiętnowania.

    Zjednoczenie Niemiec to też nic dobrego - historia pokazuje, że Niemcy
    wielopaństwowe to spokój, Niemcy zjednoczone to nieszczęście światowe.

    Wspieranie gospodarki wolnorynkowej to oksymoron sam w sobie -
    gospodarce wolnorynkowej należy nie przeszkadzać, a nie ją wspierać, bo
    ona działa oddolnie, a nie odgórnie.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2018-08-28 10:34:03
    Od: n...@o...pl

    w <pm303g$ff4$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(-a):

    > ale jako że
    > żydzi chcą nadal kultywować swoją religię holokaustu, to winą za II
    > wojnę światową obarczają Polaków.

    A to już tylko Twoja opinia, ale jak najbardziej zgodna z obecną linią
    propagandową.

    > Zjednoczenie Niemiec to też nic dobrego - historia pokazuje, że Niemcy
    > wielopaństwowe to spokój, Niemcy zjednoczone to nieszczęście światowe.

    Taaa. Historia pokazuje też, że zjednoczona Polska to droga do nieszczęścia.

    > Wspieranie gospodarki wolnorynkowej to oksymoron sam w sobie -
    > gospodarce wolnorynkowej należy nie przeszkadzać, a nie ją wspierać, bo
    > ona działa oddolnie, a nie odgórnie.

    Yhm.

  • 66. Data: 2018-08-28 11:12:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Aug 2018 10:11:26 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > jako że
    > żydzi chcą nadal kultywować swoją religię holokaustu, to winą za II
    > wojnę światową obarczają Polaków.

    Możesz zapodać jakieś linki, żebym mógł się zapoznać z tymi rewelacjami?

    > Zjednoczenie Niemiec to też nic dobrego - historia pokazuje, że Niemcy
    > wielopaństwowe to spokój, Niemcy zjednoczone to nieszczęście światowe.

    Przychylam się do tezy, że gdyby istniała NRD, nie byłoby wojny
    trzydziestoletniej.

  • 67. Data: 2018-08-28 11:35:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-28 o 11:12, Olin pisze:

    > Możesz zapodać jakieś linki, żebym mógł się zapoznać z tymi rewelacjami?

    Poszukaj sobie, skoro się interesujesz tematem. Zacznij od Jedwabnego,
    bezprawnego żądania mienia bezspadkowego, czy choćby zarzuty, że Polacy
    "niedostatecznie" chronili żydów.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2018-08-28 11:44:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Aug 2018 11:35:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Poszukaj sobie, skoro się interesujesz tematem. Zacznij od Jedwabnego,
    > bezprawnego żądania mienia bezspadkowego, czy choćby zarzuty, że Polacy
    > "niedostatecznie" chronili żydów.

    Co Jedwabne ma wspólnego z obarczaniem Polaków winą za II WŚ? Żydzi też
    chcieli Gdańska i eksterytorialnej autostrady przez Pomorze?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 69. Data: 2018-08-28 11:46:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-28 o 11:44, Olin pisze:

    > Co Jedwabne ma wspólnego z obarczaniem Polaków winą za II WŚ? Żydzi też
    > chcieli Gdańska i eksterytorialnej autostrady przez Pomorze?

    Napiszę bardziej łopatologicznie - obarczanie Polaków winą, a przede
    wszystkim odpowiedzialnością za żydowskie cierpienia podczas II wojny
    światowej.

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2018-08-28 12:21:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Aug 2018 11:46:59 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Napiszę bardziej łopatologicznie - obarczanie Polaków winą, a przede
    > wszystkim odpowiedzialnością za żydowskie cierpienia podczas II wojny
    > światowej.

    Obarczanie winą za wojnę, a za prześladowanie i zabijanie Żydów to chyba
    nie całkiem to samo.
    To drugie nie jest żadną nowością i choć - w odróżnieniu od Niemiec - nie
    miało charakteru instytucjonalnego, trudno zaprzeczyć, ze nasz katolicki
    lud ochoczo denuncjował i sam zabijał swych braci sztachetami, widłami i
    czym się tylko dało. Poza Jedwabnem palono Żydów jeszcze w innych
    miejscowościach na Podlasiu. Poczytaj sobie choćby o Radziłowie; może coś
    do Ciebie dotrze.
    https://pl.wikiquote.org/wiki/Pogrom_w_Radzi%C5%82ow
    ie

    --