  • 1. Data: 2005-01-27 11:15:03
    Temat: Czy to jest zgodne z prawem?
    Od: "Dorota" <d...@p...fm>

    Witajcie!
    Mam następujący problem .
    Zakład robi roczną inwentaryzacje przez 2 dni .Wszystkim pracownikom poza
    wytyczonymi karze brać urlop . Jeśli nie wezmę tego urlopu to pracodawca
    powiedział mi że mi obetnie premie ( za to ze chcę przyjść do pracy).
    Zaznaczę jeszcze , że zakład nam planuje z góry urlop na18 dni w ciągu
    roku( co jest zrozumiałe). Mam więc pytanie czy zakład ma prawo w ten sposób
    zmuszać mnie do brania urlopu i czy jest jakiś paragraf który by mówił że
    może tak robić lub taki , który mówi że właśnie nie może.
    Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczna .

    Z góry bardzo dziękuje

    pozdrawiam
    Dorota

  • 2. Data: 2005-01-28 16:24:38
    Temat: Re: Czy to jest zgodne z prawem?
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

> [...]
    > może tak robić lub taki , który mówi że właśnie nie może.
    > Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczna .

    Nie jest zgodne ale jak dowiedziesz, ze nie mialas w tych dniach
    zaplaowanego urlopu albo ze nie wzielas urlopu na żadanie ??
    A co zrobi pracodawca ... przedstawi plan urlopu i bedzie po wszystkim a
    pracodawca ma prawo rozpisac caly twoj urlop z zastrzezeniem jednego
    nieprzerwanego okresu w wymiarze nie mniejszym niz 14 dni.
    I trzecia sprawa ... czy za dwa dni niechcianego urlopu warto tracic prace
    ??

  • 3. Data: 2005-02-10 13:01:49
    Od: "temp 377" <r...@i...net.pl>

    heh, a ja myslalem ze moj prezes rzadzi :P
    No coz u mnie sytuacja jest podobna ale nie 2 a 14 dni mam przeznaczyc ze
    swojego urlopu na przerwe z winy pracodawcy. Niestety odpowiedzi czy jest to
    zgodne z prawem, nie uzyskalem.
    rem