  • 1. Data: 2006-11-16 13:20:15
    Temat: Czy to jest przedawnienie ?
    Od: "blackX" <b...@p...fm>

    W 2003 poza wojewodztwem mojego zamieszkania zostalem zatrzymany z abrak
    biletu w autobusie.
    W zeszłym mniesiącu, po trzech latach dostalem listem niepoleconym wezwanie
    do zaplaty, ostateczne. Czy to nie ulega przedawnienieniu? Trzy lata mineły.
    Dziekuje za odpowiedz.

    ---
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2006-11-16 15:31:57
    Temat: Re: Czy to jest przedawnienie ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "blackX" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > niepoleconym wezwanie do zaplaty, ostateczne. Czy to nie ulega
    > przedawnienieniu? Trzy lata mineły. Dziekuje za odpowiedz.

    Olej to. Przedawnione. Ewentualnie zapłać dobrowolnie jesli byś
    miał taki nastrówj. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2006-11-16 16:55:16
    Od: "blackX" <b...@p...fm>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "blackX" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Olej to. Przedawnione. Ewentualnie zapłać dobrowolnie jesli byś miał taki
    > nastrówj. :-)
    >
    > marekz

    Nie mam nastroju na pozbycie się ponad 100 zygli ;-)

  • 4. Data: 2006-11-16 17:13:01
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    blackX napisał(a):
    > Nie mam nastroju na pozbycie się ponad 100 zygli ;-)

    a miałeś nastrój jechać bez biletu?

    KG

  • 5. Data: 2006-11-21 20:14:25
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > a miałeś nastrój jechać bez biletu?
    >
    > KG
    Pytanie dotyczyło czy jest to przedawnienie? Oczywiście że tak. A to czy
    ktoś miał nastrój jechać bez biletu czy też nie to jego sprawa. Różne są
    koleje życia i nie bądzmyuszczypliwi tylko życzliwi.
    Z drugiej strony co oni robili przez trzy lata .
    Wezwanie ostateczne winno być wysłane za potwierdzeniem odbioru.

    Serdecznie wszystkich pozdrawiam
    I.N