  • 11. Data: 2015-12-14 13:11:36
    Temat: Re: Czy to jest nękanie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:566d4d94$0$22824$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >"Przeżyjesz szok!
    >widzę obok Ciebie
    >ŚMIERTELNEGO WROGA
    >To GROŹNA OSOBA!
    >GROZI Tobie!
    >Może doprowadzić
    >do bankructwa, nędzy!
    >Odp KTO na 72998 UFASZ tej osobie2,46Reg

    >Co na to polskie prawo?

    A duzo takich sms dochodzi ?

    Jeden raczej trudno uznac za nekanie.

    Wiecej ... pewnie sie zaslonia marketingiem.

    Ja bym tam ich wolal za wyludzenie ich skazac - ale w miare uczciwie
    podali cene.
    Aczkolwiek ... wprowadzaja w blad co do istnienia takiej osoby i
    pewnie co do swoich mozliwosci wykrycia :-)

    Regulamin czytales ? 2.46 raz, czy co tydzien, a moze za kazdy sms z
    "ostrzezeniem" ?

    J.

  • 12. Data: 2015-12-18 18:49:57
    Od: z <...@...pl>

    "Przeżyjesz TRAGEDIE
    za sprawa 1
    PRZEKLETEJ RZECZY!!
    W tej RZECZY jest ZLY
    DIABEL!BLOKUJE
    PIENIADZE!może
    sciagnac OGROMNA
    BIEDE!odp CO na 72999
    WYRZUC TO!2,46R-eg

    Czy to jest nękanie?

  • 13. Data: 2015-12-19 14:27:46
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    dante <d...@g...com> wrote:

    > 3. Miś najprawdopodobniej odpowie, że: "wygenerował go komputer"
    > 4. Jeśli zajdzie pkt. 3) to... Miś jest w czarnej dupie.

    Dlaczego? Co można mu wtedy zrobić lub odpowiedzieć?

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 14. Data: 2015-12-19 14:29:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Wiecej ... pewnie sie zaslonia marketingiem.
    >
    > Ja bym tam ich wolal za wyludzenie ich skazac - ale w miare uczciwie

    Ja tam nie widzę ceny. Słowo "osobie2,46Reg" to nie informacja o cenie.

  • 15. Data: 2015-12-19 15:02:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Tacy ludzie nie podają nigdzie swojego numeru i takich śmieci
    > jak ty nie dostają.

    Dostają, dostają. Znam niejedną osobę, które dostały smsy od wróżek itp.

  • 16. Data: 2015-12-21 14:51:47
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-12-13 o 16:45, dante pisze:
    > Dnia Sun, 13 Dec 2015 11:51:02 +0100, z napisał(a):
    > 1. Ustal dane Misia wysyłającego gówno.
    > 2. Zapytaj się Misia (na piśmie) skąd ma nr.
    > 3. Miś najprawdopodobniej odpowie, że: "wygenerował go komputer"

    Ta.. komputer.
    Ostatnio tak mi powiedziała babka, która zapraszała mnie na prezentację
    "czegośtam" w moim mieście.

    Ja ostatnio zacząłem podejrzewać aplikacje sprzedażowe/CRM. W dwóch
    sklepach podałem do kontaktu nr telefonu i w obu przypadkach po kilku
    dniach miałem telefon zaczynający się od słów "czy ja się dodzwoniłam do
    mieszkańca <miasto>?"

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2015-12-21 22:56:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-18 o 18:49, z pisze:
    > "Przeżyjesz TRAGEDIE
    > za sprawa 1
    > PRZEKLETEJ RZECZY!!
    > W tej RZECZY jest ZLY
    > DIABEL!BLOKUJE
    > PIENIADZE!może
    > sciagnac OGROMNA
    > BIEDE!odp CO na 72999
    > WYRZUC TO!2,46R-eg
    >
    > Czy to jest nękanie?

    Nie, to operator komórkowy sobie dorabia. Ja też to kurestwo wróża
    Macieja-dziada dostawałam. To chyba tem bełgot, który "wróży" na trzech
    programach telewizyjnych, Ten to dopiero zarabia! No i jeszcze z
    operatorami sieci się podzieli.
    Takie sms-dawaj w telefonie do blokowanych numerów i zobacz czy nasz
    wyłączone sms-y w aplikacji Hangout (czy jakoś tak)-y w aplikacji, która
    siedzi w Androidzie.

    --
    animka

  • 18. Data: 2015-12-22 10:02:34

    W dniu 2015-12-21 o 22:56, Animka pisze:
    > wyłączone sms-y w aplikacji Hangout (czy jakoś tak)-y w aplikacji, która
    > siedzi w Androidzie.

    Dzięki ale to jest ajfon. Ustawiłem blokowanie w kontaktach i już nie
    daje dźwięku ale w ikonce pokazuje że przyszedł sms a to skutkuje chęcią
    przeczytania i kończy się tym samym... ;-(

    Czy można w ajfonie całkiem wywalić smsy?
    Znaczy nie mieć aplikacji, nie dostawać, nie wysyłać?