  • 91. Data: 2013-05-15 15:34:45
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2013-05-15, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Facet, trzeba być ślepym albo zaślepionym, żeby nie widzieć
    > niewłaściwości zachowania i prowokowania pijaczka.

    Jak widac niektorzy tutaj chcielby byc rzuceni na maske przez policjanta,
    skopani po kostkach i przeszukani. Badz tolerancyjny, natury nie zmienisz :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 92. Data: 2013-05-15 15:57:37
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.05.2013 15:31, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Skoro się już oparł,

    Słabo się oparł.

    > to po co go jeszcze trącał?

    Podejrzewam, że żeby pokazać, że nie musi się z nim obchodzić w sposób
    delikatny.

    > Facet, trzeba być ślepym albo zaślepionym, żeby nie widzieć
    > niewłaściwości zachowania i prowokowania pijaczka.

    Było ono imo nieprofesjonalne co już gdzieś napisałem, ale nic więcej.
    Coś na poziomie sprzedawczyni, która burka pod nosem a poproszona o
    reklamówkę mówi "sobie weźmie".

    Policjant nie powinien się tak zachowywać ale w sumie póki odpowiada
    tylko chamstwem na chamskie zachowanie a nie zaczyna samemu to mi to nie
    robi.

    > I popatrz dalej - facet jest oparty a pies go dalej trąca.

    No właśnie tak sobie oparty co obrazuje idealnie to jak się odwinął.
    "Bezpieczna" dla policjanta pozycja delikwenta to (z tego co pamiętam
    wyjaśnienia jednego gostka) taka, że żeby stanąć stabilnie musi zrobić
    minimum 2 kroki a jak spróbuje kopnąć to poleci - tu tego nie ma.

    > [...]
    >
    > Odpycha policjanta, który dawno przekroczył wszelkie granice
    > tolerancji.

    Kwestia dyskusyjna.

    Cała sytuacja jest skutkiem tego, że zarówno facet jak i policjanci
    postanowili pokazać "co mogą" i żaden nie chciał odpuścić. A gliniarze
    byli "w prawie" bo nie wykonywał poleceń.

    W sumie już widzę te komentarze "co za cioty" po tym jakby gliniarze
    odpuścili.

    Btw: Ci tutaj byli stosunkowo "mili" - próbowali dostać klucze od faceta
    który sobie siedział - i zobacz jak się skończyło:
    http://www.youtube.com/watch?v=Oh2HQckBuRM

    Michoo

  • 93. Data: 2013-05-15 16:58:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    > Słabo się oparł.
    > Podejrzewam, że żeby pokazać, że nie musi się z nim obchodzić w sposób
    > delikatny.

    Jedyne, co w tym zdanie jest prawdziwe, to to, że "żeby pokazać".
    Przed kamerą. Jaki to z niego tfardziel (nie poprawiać), że z środkami
    przymusu, z dwojgiem pomocników spacyfikuje drobnego pijaczka, bo
    pijaczek pyskuje. Jakby stanął naprzeciw trzech skinów, to już by taki
    "odważny" nie był.

    > Było ono imo nieprofesjonalne co już gdzieś napisałem, ale nic więcej.
    > Coś na poziomie sprzedawczyni, która burka pod nosem a poproszona o
    > reklamówkę mówi "sobie weźmie".

    Kopanie po nogach już spacyfikowanego pijaczka nie jest porównywalne z
    niegrzecznością sprzedawczyni.

    > Policjant nie powinien się tak zachowywać ale w sumie póki odpowiada
    > tylko chamstwem na chamskie zachowanie a nie zaczyna samemu to mi to nie
    > robi.

    Policjant sprowokował. A ja organicznie nie znoszę prowokatorów.

    > No właśnie tak sobie oparty co obrazuje idealnie to jak się odwinął.

    Jakby się odwinął, to z taka masą mięśni by psa znokautował. On go
    tylko odepchnął wskazując, że mu się nie podoba traktowanie. I opuscił
    ręce, nie wykazując dalszej agresji.

    [...]

    > W sumie już widzę te komentarze "co za cioty" po tym jakby gliniarze
    > odpuścili.

    A ktoś nakazuje publikację? Tu piesek wielce dumny ze swojego popisu
    na publikację wyraził zgodę. A nie ma być z czego dumny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 94. Data: 2013-05-15 17:06:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > 2. Policja (?) nadużyła władzy.

    nie naduzyla, takie mamy prawo. Sadze, ze obecnosc TV sprawiła, ze
    policjanci zachowywali sie regulaminowo do bólu, po i zachowaniu
    mniemam, ze normalni to by go do parteru sprowadzili pałą i jeszcze
    zaraportowali bóg wie jaki zamach na ich nietykalnosc.
    Mnie szokuje cały ten emploi tych policjantów, taki podwórkowy. Pijany w
    3D gostek mógł po prostu nie załapać co oni reprezentują. No, ale juz
    doszlismy do wniosku, w innym watku, ze zenujace zarobki w Policji
    Panstwowej powodują, ze idą tam ludzie przede wszytkim dla władzy by
    sobie, jak ci panowie, poszalec i to zupelnie zgodnie z prawem.

    --
    @foe_pl

  • 95. Data: 2013-05-15 17:08:49
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-14 19:39, WhiteD pisze:

    > Przecież facet sam się ośmieszył. Chyba że według ciebie TVN Turbo mu
    > zapłacić za to żeby z siebie robił idiotę po pijaku.

    Widziałes kiedyś show Jerrego Springera? Za takie cos się ludziom płaci
    w USA. ;)

    --
    @foe_pl

  • 96. Data: 2013-05-15 20:40:09
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-05-2013 11:25, Yakhub pisze:
    > W liście datowanym 15 maja 2013 (10:01:16) napisano:

    > Cytuję:
    > "To może do kamery pan podejdzie i pokaże, jak pan dużo może?"
    >
    > Na co facet podchodzi do kamery, i mówi, że on dużo może.

    faktycznie, przepraszam. zostal perfidnie sprowokowany, jak piecioletnie
    dziecko.

  • 97. Data: 2013-05-15 21:41:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    K wrote:

    > faktycznie, przepraszam. zostal perfidnie sprowokowany, jak piecioletnie
    > dziecko.

    Pijanego łatwo sprowokować.
    Niezależnie od tego czy sie da czy sie nie da, policja nie powinna tego
    robić.

    Dokładnie taka sama relacja panuje pomiedzy dziecmi i rodzicami.

    Dziecko ma prawo tupać nóżką, kłaść się na chodniku i ryczeć, że on chce
    zabawkę. Rolą rodziców jest nie dać się wrobić w grę dziecka na zasadach
    dziecka.
    Pokazywanie dziecku wowczas swojej siły jest dokładnie tak samo
    szczeniackie. Onacza dokładnie tylko tyle, że rodzic nie potrafi sobie
    poradzić z małolatem na swoich zasadach i musi użyć siły.

  • 98. Data: 2013-05-15 23:01:08
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    >
    > Dziecko ma prawo tupać nóżką, kłaść się na chodniku i ryczeć, że on chce
    > zabawkę. Rolą rodziców jest nie dać się wrobić w grę dziecka na zasadach
    Tylko że niektórzy rodzice potrafią rozmawiać, niektórzy nie. Czasami
    jest tak, że jedno z rodziców potrafi, drugie nie. Co wtedy? Starasz
    się, wychowujesz, a efekt taki średni jakby...
    > Pokazywanie dziecku wowczas swojej siły jest dokładnie tak samo
    > szczeniackie. Onacza dokładnie tylko tyle, że rodzic nie potrafi sobie
    > poradzić z małolatem na swoich zasadach i musi użyć siły.
    Trudno polemizować z tak postawioną tezą. Lecz wygląda to dokładnie tak
    jak w super niani. 2 dni - dziecko jak w zegarku. zawsze się
    zastanawiałem jak by taka niania rozwiązała problemy z którymi ja mam
    styczność. Bo niestety palcem moge pokazać takie dzieci które w twarz Ci
    powiedzą "nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobi, jestem dzieckiem
    nie można minie uderzyć" Nie znasz sprawy i napewno pomyślałeś że spoko
    - dasz radę, ale słowa nic nie zmienią bo w uszach słuchawki, kupione
    zaaaaa.... własne pieniądze. Tego w TV nie pokarzą.

    To samo spotkało gostka na filmie. Fakt, było by miło gdyby policjanci
    powiedzieli " zrób tak a tak bo W PRZECIWNYM przypadku my....." ale jak
    koledzy pisali - nie mają obowiązku. użyli siły bo mogli. od tysięcy lat
    do niedawna nasi przodkowie też tak robili wobec swoich dzieci -
    działało prawie idealnie. W każdym razie lepiej niż teraz.

    ToMasz

  • 99. Data: 2013-05-15 23:33:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-15 23:01, ToMasz pisze:
    > Tego w TV nie pokarzą.

    Pokarzą od pokarania, czy pokazania?
    Jak od pokazania to pokażą.

    --
    animka

  • 100. Data: 2013-05-15 23:37:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "K" <...@...c>

    > zmniejsz dawke hery. jakby go zabili to byloby jednego debila mniej.

    To najlepiej jakby się wzajemnie pozabijali