  • 51. Data: 2009-09-27 20:00:21
    Temat: Re: Czy to dyskryminujące ogłoszenie?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2009.09.27.19.16.43@Eustachy.pl Smok Eustachy
    <S...@E...pl> pisze:

    > Najpierw pisałeś, że "nie może" teraz, że ograniczone. Weź się zdecyduj.
    Weź się zdecyduj o co ci chodzi.

    > Wiec zademonstruj kolektywowi na konkretnym przykładzie, jak to będzie
    > wyglądać na konkretnym przykładzie zatrudniania pracobiorcy.
    Właśnie nad tym trzeba by popracować, ja gotowych rozwiązań nie mam.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2009-09-27 20:24:55
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Ma się stosować do przepisów prawa.

    Bardzo odkrywcze.

    > Zatrudnianie nie jest przymusowe.

    Praca też nie. Jedzenie i oddychanie także.
    Masz więcej takich mądrości?

    > Masz wyżej napisane, nie umiesz czytać?
    > Procedury zatrudniania.

    Konkretów unikasz jak ognia.

    > Nie ma sensu komentować idiotyzmów.

    Wiem, ale czasem jednak odpowiem na twoj post.

  • 53. Data: 2009-09-27 20:34:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9ohr6$qtt$1@atlantis.news.neostrada.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Bardzo odkrywcze.
    To czemu nie zrozumiałeś wcześniej?

    > Praca też nie. Jedzenie i oddychanie także.
    > Masz więcej takich mądrości?
    Pewnie. Dasz radę sam odszukać?

    > Konkretów unikasz jak ognia.
    Jak to? Przecież masz jak byk w KP, kupa komentarzy w necie, czytać nie
    umiesz czy nie ma ci kto tłumaczyć trudniejszych tekstów?

    > Wiem, ale czasem jednak odpowiem na twoj post.
    Nie mnie tylko grupie. A nie chcesz, to nie odpowiadaj - żadna strata, a
    mnie to zwisa, przecież się od ciebie niczego wartościowego nie dowiem.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2009-09-27 20:42:21
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 22:00:21 +0200, Jotte napisał(a):
    /..../
    > Właśnie nad tym trzeba by popracować, ja gotowych rozwiązań nie mam.

    Nie masz bo one nie istnieją tj są niemożliwe do zrealizowania.Będą
    ludzie cierpieć przez Twoje próby zrobienia perpetum mobile?

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 55. Data: 2009-09-27 20:46:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2009.09.27.20.42.41@Eustachy.pl Smok Eustachy
    <S...@E...pl> pisze:

    > Nie masz bo one nie istnieją tj są niemożliwe do zrealizowania.
    Może są, może nie są. Twoja opinia o niczym nie decyduje.

    > Będą
    > ludzie cierpieć przez Twoje próby zrobienia perpetum mobile?
    Miałeś na myśli perpetUUm mobile?

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2009-09-27 20:49:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Jak to? Przecież masz jak byk w KP, kupa komentarzy w necie, czytać
    > nie umiesz czy nie ma ci kto tłumaczyć trudniejszych tekstów?

    Postulujesz likwidację grupy?

    > przecież się od ciebie niczego wartościowego nie dowiem.

    LOL! I kto to mówi?
    Napisałeś w tym wątku kilka postów a nadal nie wiadomo jaki masz
    pogląd w sprawie (jeśli nie liczyć "odkrywczego" stwierdzenia,
    że nalezy przestrzegać prawa).

  • 57. Data: 2009-09-27 20:54:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9oja0$rt$1@atlantis.news.neostrada.pl Alek

    > Postulujesz likwidację grupy?
    Dziwaczna i niespecjalnie inteligentna supozycja.
    Jeśli już to raczej bezwartościowych userów.

    > LOL! I kto to mówi?
    No kto?

    > Napisałeś w tym wątku kilka postów a nadal nie wiadomo jaki masz
    > pogląd w sprawie (jeśli nie liczyć "odkrywczego" stwierdzenia,
    > że nalezy przestrzegać prawa).
    Kto nie wie, ten nie wie i to jego problem.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2009-09-27 20:58:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Może są, może nie są. Twoja opinia o niczym nie decyduje.

    Szczęśliwie twoja też nie.
    Trwające kilka dekad próby stworzenia idelanego państwa, ściśle
    kontrolowanego społeczeństwa, centralnie planowanej gospodarki itp.
    zakończyły się wiadomo jak. Powrotu nie ma.
    Teraz mamy pod dostatkiem papieru toaletowego, sznurka do
    snopowiązałek, mięsa bez kartek itd. i niech tak pozostanie.

  • 59. Data: 2009-09-27 21:10:38
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 22:58:56 +0200, Alek napisał(a):
    /..../
> [...]
    > zakończyły się wiadomo jak. Powrotu nie ma. Teraz mamy pod dostatkiem
    > papieru toaletowego, sznurka do snopowiązałek, mięsa bez kartek itd. i

    Eee chłopak wymiękł po prostu. Nuda. Nowy Wspaniały Świat Bez Widzimisię.

    2.Sprawa jednak dopóty będzie istnieć, dopóki państwo będzie pracodawcą
    albo będzie ograniczało wolność gospodarczą poprzez koncesje itp.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 60. Data: 2009-09-27 21:12:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9ojr1$21h$1@atlantis.news.neostrada.pl Alek

    > Szczęśliwie twoja też nie.
    Nie przeszkadza mi to za bardzo.

    > Trwające kilka dekad próby stworzenia idelanego państwa, ściśle
    > kontrolowanego społeczeństwa, centralnie planowanej gospodarki itp.
    > zakończyły się wiadomo jak. Powrotu nie ma.
    Oglądałem kroniki jak Władek, Edek, Wojtek gadali tak samo o nieodwołalności
    socjalizmu (w ówczesnym rozumieniu tego pojęcia).
    Ty jesteś teraz takim samym fanatykiem i dogmatykiem.

    > Teraz mamy pod dostatkiem papieru toaletowego, sznurka do
    > snopowiązałek, mięsa bez kartek itd. i niech tak pozostanie.
    Pewnie.
    No to żryj, sraj, podcieraj się i raduj.
    Nie każdemu to jednak wystarcza.

    --
    Jotte