  • 231. Data: 2007-12-16 14:43:13
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Spróbuj naśmiecić ;) Wezwany patrol wystawi ci mandat za zaśmiecanie i
    > stosownie pouczy.

    A ja myślałem, że 'patrol' jest przedstawicielem władzy wykonawczej,
    a nie ustawodawczej.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 232. Data: 2007-12-16 14:52:17
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    swen wrote:

    > Zadanie domowe:
    > znajdz roznce w Uprzywilejowaniu a dyskryminacji.

    Każdy przywilej do dyskryminacja nieuprzywilejowanych, i na odwrót --
    każda dyskryminacja to uprzywilejowanie niedyskryminowanych.

    Zadanie domowe: naucz się cytować.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 233. Data: 2007-12-16 15:13:53
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    swen wrote:

    > Nie moze byc tak, ze jest prawo o przeciwdzialaniu dyskryminacji i np, inne
    > prawo ktore to de fact by dopuszczalo.

    Jest tak, że nie wolno komuś dać w mordę uderzyć, i jest też SWK który
    jednak pozwala...

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 234. Data: 2007-12-16 15:24:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > A ja myślałem, że 'patrol' jest przedstawicielem władzy wykonawczej,
    > a nie ustawodawczej.

    Patrol przedstawi podstawę prawną, ustanowioną przez władzę
    ustawodawczą. Jeśli ich wyjaśnienia ci nie wystarczą - przedstawiciel
    władzy sądowniczej potwierdzi ich wersje i doliczy swoje za
    "konsultacje" w sądzie grodzkim.

  • 235. Data: 2007-12-16 15:27:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Moze odmowic z uzasadnionej przyczyny.

    Własne widzimisię, plecak, fotografowanie czy kolczyk w nosie nie są
    uzasadnioną przyczyną. Uzasadnioną przyczyną może być np. brak towaru,
    awaria kasy czy brak środków płatniczych klienta.

    > Nie ma to jednak zadnego zwiazku z Art.193KK i pojeciem osoby uprawnionej.

    Ma.

    > Natomiast Ty masz psi obowiazek opuscic teren na zadanie osoby uprawnionej.

    Nie.

    > Pozniej mozesz dzwonic na policje.

    Ja zaczynam dzwonić już wtedy, jak mi się jakiś cieć twojego pokroju
    zbytnio narzuca.

    > Przeczytaj jeszcze raz akapit, na ktory odpowiadasz:)

    Sam przeczytaj. Właściciel nieruchomości a osoba prowadząca działalność
    to mogą (i z reguły są) dwie różne osoby.

    > P.S.
    > Koncze juz dyskusje, bo nie zamierzam sie z wami taplac w brodziku
    > intelektualnym.

    No cóż, skoro nie umiesz pływać, to musisz, biedaku, się taplać w
    brodziku...

    > A takich pieniaczy splawialem kilku dziennie. Lacznie z wannabe
    > prawnikami:)

    No. I byłeś na Księżycu.

  • 236. Data: 2007-12-16 17:55:37
    Od: "swen" <n...@n...com>

    A po co z nim dyskutujesz?
    Nie widzisz, ze gosc nie rozroznia lokalu handlowego od domu mieszkalnego
    (moze byc lokal handlowy w domu mieszkalnym ale jak sadze Jacek K. byl by
    juz totalnie zamotany)
    Myla mu sie pojecia z westernow gdzie wlascicel ranczo lazi ze strzelba i
    wybiera kogo wpusci kogo nie, ze sklepem w realnym swiecie.
    ja juz mu napisalem, on nie ma prawa wyzucic sila nawet z wlasnego domu
    obcego (poza obrona konieczna) a co doipiero ze sklepu.
    Babracie sie przepisami dotyczacymi konkretnej sprawy zwiazanej ze sklepem,
    ale wiekszosc przepisow to jedynie szczegoly rozwijajace konstytucjie a w
    konstysucji ja wol stoi, ze wszyscy sa rowni! I z tego tylko powodu, nie
    moze wybierac sobie klientow w sklepie. Za duzo schodzicie w szczegoly skoro
    mozna w takiej sprawie zapodac tresc najwyzszego aktu prawnego jakim jest
    konstytucja - bo kazdy inny zapis nie moze byc sprzeczny z zapisami
    konstytucji.
    I tyle.

  • 237. Data: 2007-12-16 20:25:12
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > ustawodawczą. Jeśli ich wyjaśnienia ci nie wystarczą - przedstawiciel
    > władzy sądowniczej potwierdzi ich wersje i doliczy swoje za

    Chciałbym tej dodatkowej opłaty uniknąć, więc pytam Ciebie, tu na grupie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 238. Data: 2007-12-16 20:32:58
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    swen wrote:

    > mozna w takiej sprawie zapodac tresc najwyzszego aktu prawnego jakim jest
    > konstytucja - bo kazdy inny zapis

    Ale co ma do tego jakiś testament?

    > nie moze byc sprzeczny z zapisami konstytucji. I tyle.

    A gdzie masz w konstytucji że matka z dzieckiem jest równiejsza od
    reszty przy zajmowaniu miejsca w autobusie? Albo coś o SWK?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 239. Data: 2007-12-16 21:52:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Chciałbym tej dodatkowej opłaty uniknąć, więc pytam Ciebie, tu na grupie.

    Wszystkie publicznie dostępne tereny są miejscami publicznymi.

  • 240. Data: 2007-12-16 22:12:19
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wszystkie publicznie dostępne tereny są miejscami publicznymi.

    Dalej nie podałeś podstawy prawnej.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak