  • 201. Data: 2007-12-14 15:00:14
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jest. Patrz: PoRD. I KW.

    Kodeks drogowy obowiązuje zasady ruchu na drogach publicznych oraz w
    strefach zamieszkania. Oznacza to, że wnętrze sklepu nie podpada pod
    regulacje PoRD.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 202. Data: 2007-12-14 15:07:40
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ogólnie to, że sklep jest miejscem publicznym

    Podstawa prawna?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 203. Data: 2007-12-14 15:08:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Holdowanski wrote:
    > Deep inside the Matrix, convinced that 10 Dec 2007 21:27:29 +0100 is
    > the real date, "adam" <a...@p...onet.pl> has written
    > something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    > Nie jest to do konca prawda. Czytalem jakis czas temu o tym, ze
    > pracownicy punktow fotograficznych w Wal-Marcie odmawiali zrobienia
    > odbitek z plikow, ktore, uwaga, "wygladaly profesjonalnie"!

    zgadza się.

  • 204. Data: 2007-12-14 15:09:37
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie. Nie obowiązują. Pokaż jakiś mój podpis na umowie przestrzegania
    > tego regulaminu. Ba! Pokaż mi dowód na to, że ja z tym "regulaminem"
    > zostałem prawidłowo zapoznany.

    Po co? Przecież wystarczy, że się *mogłeś* zapoznać.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 205. Data: 2007-12-14 15:18:30
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Gru, 15:20, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Słowo-klucz: "uprawnionej".
    >
    > Z uwagi na 135KW oraz ogólnie to, że sklep jest miejscem publicznym (w
    > godzinach otwarcia) nawet właściciel nie jest uprawniony.

    Czlowieku, co ty bredzisz! W godzinach otwarcia wlasciel sklepu traci
    swoje prawa do sklepu???
    ROTFL :DDDD

    P.S.
    Jakbys nie wiedzial: osoba uprawniona - wlasciciel, zarzadca, osoba
    uprawniona do zarzadzania terenem.

  • 206. Data: 2007-12-14 15:26:02
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Gru, 15:28, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Nie. Nie obowiązują. Pokaż jakiś mój podpis na umowie przestrzegania
    > tego regulaminu. Ba! Pokaż mi dowód na to, że ja z tym "regulaminem"
    > zostałem prawidłowo zapoznany.

    Obsluga sklepu przy wejsciu informuje cie, ze nie mozez chodzic na
    jego terenie z plecakiem. I jestes zapoznany.

    > Jest. Numer 7 chociażby.

    Co??? Chyba mamy inne materialy...

    > Odmawia. Jakiś debil, któremu z niezrozumiałych przyczyn nie podoba się
    > plecak.

    Nie odmawia. Mozesz kupowac, ale bez plecaka.

    > znajomych? (dla wyjaśnienia: to, że ty permanentnie musisz chodzić z
    > jakimś opiekunem

    Nie musze, ale ludzie lubia ze mna widocznie przebywac:)

    > Jest. Patrz: PoRD. I KW.

    PoRD obowiazuje na drogach publicznych.

  • 207. Data: 2007-12-14 15:27:05
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Gru, 15:18, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ja przeczytałem. Mam też doświadczenie praktyczne.

    ROTFL :DDD

  • 208. Data: 2007-12-14 15:35:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Holdowanski pisze:

    > Nie jest to do konca prawda. Czytalem jakis czas temu o tym, ze
    > pracownicy punktow fotograficznych w Wal-Marcie odmawiali zrobienia
    > odbitek z plikow, ktore, uwaga, "wygladaly profesjonalnie"!

    Ale to USA a nie zachód... ;->

  • 209. Data: 2007-12-14 16:04:20
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:mw1lyuhb9i4u$.w2j5ra35tdbh$.dlg@40tude.net...

    > Czego nie wiesz? Moze przeczytaj przepis jeszcze raz, powoli i zastanow
    > sie, czy dotyczy on tylko prywatnego domu lub mieszkania.
    > Moze pomoge, bo widze, ze z calej listy lokalizacji zauwazyles tylko "dom"
    > Przepis dotyczy:
    > - domu
    > - mieszkania
    > - lokalu (np. sklepu)

    Dopisales sobie ten nawias co?:))))
    lokal to nie zawsze oznacza sklep.
    A teraz wez konstyucjie RP, potem przepis dotyczacy dzialanosci gospodarczej
    polegajacej na prowadzeniu PUNKTU HANDLOWEGO oi wroc i napisz co sie
    dowiedziales.

    > - pomieszczenia
    > - ogrodzonego terenu
    >
    > A wiec, jesli osoba uprawniona zazada, zebys takie miejsce opuscil, to
    > masz
    > znikac stamtad w podskokach. A pozniej ewentualnie mozesz sie komus
    > pozalic.

    Bez tego nawiasu, sie zgadza a i tak nie do konca, bo prawo zabrania ci SILA
    WYRZUCIC KOGOKOLWIEK nawet z prywatnego mieszkania (nie rozpatruje tu sprawy
    obrony koniecznej!) to moze tylko policja.

    > Nieznajomosc prawa szkodzi:)

    Wiec radze odlozyc filmy a zaczac czytac od Konstytucji Rzeczpospolitej
    Polskiej.

  • 210. Data: 2007-12-14 16:12:45
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:uepxgluum9bj$.12j0rgdet6kl0.dlg@40tude.net...

    > A czy ja gdzies pisalem o trabce? Nie rozmawiamy o instrumentach
    > muzycznych, tylko o prawie.

    O prawie pierwszej nocy?