  • 171. Data: 2007-12-13 16:48:48
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Chyba, ze masz zdolnosc przenikniecia przez ochroniarza, hehe:)))

    > Sa 2 wyjscia - ochrona stanie w przejsciu, albo zostaniesz wezwany do
    > opuszczenia sklepu.

    Ochrona dostanie mandat od pierwszego policjanta z brzegu i straci licencję.
    A jak nie ma licencji to jeszcze gorzej dla ciebie.
    I radziłbym ochronie mnie nie dotykać. Oni już będą dobrze wiedzieć
    dlaczego.

    > Byl? Daj linka do wyroku.

    Poszukaj sobie.

  • 172. Data: 2007-12-13 16:49:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Tak, place. Jesli sklep wymaga pozostawienia bagazu, kto powinien
    > zapewnic bezpieczny depozyt.

    To byś się nie wypłacił.

  • 173. Data: 2007-12-13 16:50:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To ja poproszę 20'000 PLN w gotówce - bo na tyle wyceniam zawartość
    > swojego plecaka.

    Tak mało?
    Zwykle na laptopie noszę oprogramowanie z leciutka warte ponad milion
    dolców.

  • 174. Data: 2007-12-13 16:53:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > ROTFL:DDDDDDDDDD
    > Niby na jakiej podstawie???

    Artykuł już był.
    Za niewpuszczenie do sklepu.

  • 175. Data: 2007-12-13 17:04:13
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 13 Gru, 17:48, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Ochrona dostanie mandat od pierwszego policjanta z brzegu i straci licencję.

    ROTFL :DDD Za co dostanie mandat?

    Jesli nie wyjdziesz grzecznie to:

    "Art. 193. Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu,
    pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby
    uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku."

  • 176. Data: 2007-12-13 17:05:52
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 13 Gru, 17:53, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Za niewpuszczenie do sklepu.

    Ochrona zostanie usunieta za niewpuszczenie do sklepu?
    Wez juz przestan, bo mnie przepona boli :))))

  • 177. Data: 2007-12-13 17:11:47
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 13 Gru, 17:50, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Zwykle na laptopie noszę oprogramowanie z leciutka warte ponad milion
    > dolców.

    Z ciekawosci - co to za oprogramowanie?

  • 178. Data: 2007-12-13 20:23:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Z ciekawosci - co to za oprogramowanie?

    Drogie.

  • 179. Data: 2007-12-13 20:25:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Ochrona zostanie usunieta za niewpuszczenie do sklepu?
    > Wez juz przestan, bo mnie przepona boli :))))

    Sądzisz, że ochroniasz szarpnie się jeszcze raz na próbę zatrzymania
    mnie w drzwiach po puczeniu przez policjantów dlaczego nie może tego
    robić? Musiałby być idiotą.

  • 180. Data: 2007-12-13 22:22:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 13 Dec 2007 14:23:48 -0600, witek napisał(a):

    > Drogie.

    Rozumiem ;>

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .