  • 1. Data: 2008-02-25 17:19:37
    Temat: Czy spotkaliście się z czymś takim ?!
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Witam !

    Mam problem, a właściwie moja matka.
    Otrzymała pismo od komornika sądowego o wszczęciu
    egzekucji na podstawie wyroku sądu itd. ...
    Komornik żąda spłaty zadłużenia dla firmy Cyfra+
    z tytułu zaległych opłat abonamentowych, niezdania
    sprzętu, kosztów sądowych itp.
    Komornik powołuje się tak jak napisałem na PRAWOMOCNY WYROK.
    Otóż jest to dziwna sytuacja ponieważ moja matka
    nigdy nie podpisała żadnej umowy z C+, nigdy nie
    dostała żadnego sprzętu, nigdy nie dostała żadnego
    rachunku do zapłacenia ani czegokolwiek.
    Dodam że nie otrzymała również wyroku sądowego,
    nie mówiąc o wezwaniu w charakterze świadka, oskarżonego itd.
    Nie dostała również żadnego pisma wzywającego do zapłaty.
    NIC !, KOMPLETNIE NIC.
    Z pisma od komornika wynika że umowę podpisała w 1999 roku
    a więc 9 LAT TEMU !!!
    Dodam że mój ojciec od ponad roku JEST abonentem Cyfra+
    ale przecież pismo i pewnie wyrok również (nie mam wglądu do
    tego wyroku) jest imiennie na moją matkę.
    Dodam równiez że rodzice (umowa na ojca) nie zalegają
    z płatnościami dla Cyfra+.

    Komornik nie odpowiada na telefony, nie podnosi słuchawki
    o żadnej porze, nie odbiera e-maili. Jest z Warszawy
    więc nie mam możliwości spytania go o cokolwiek.
    Sygnatura wyroku jest dziwna, ale nie za bardzo się na tym
    znam.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2008-02-25 18:13:13
    Temat: Re: Czy spotkaliście się z czymś takim ?!
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomy M. pisze:

    > Sygnatura wyroku jest dziwna, ale nie za bardzo się na tym
    > znam.

    Na początek spisz sygnaturę i matka do tego sądu akta niech idzie
    obejrzeć. Czy brała udziała w tym postępowaniu. Brała = ona była
    pozwana, czy ktos o tym samym nazwisku.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-02-25 18:27:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2008, Tomy M. wrote:

> [...]
    > nie mówiąc o wezwaniu w charakterze świadka, oskarżonego itd.
    > Nie dostała również żadnego pisma wzywającego do zapłaty.

    Raz widziałem taki opis - bodaj w prasie i internecie.
    Komornik wszczął egzekucję wobec osoby dlatego (i tylko dlatego)
    że miała takie samo imię i nazwisko jak dłużnik.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-02-25 18:35:38
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Raz widziałem taki opis - bodaj w prasie i internecie.
    > Komornik wszczął egzekucję wobec osoby dlatego (i tylko dlatego)
    > że miała takie samo imię i nazwisko jak dłużnik.

    Nie ma mowy o takiej pomyłce.Te nazwisko
    nosi 11 osób w Polsce i wszycy to nasza rodzina.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 5. Data: 2008-02-25 18:37:59
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    > Na początek spisz sygnaturę i matka do tego sądu akta niech idzie
    > obejrzeć. Czy brała udziała w tym postępowaniu. Brała = ona była
    > pozwana, czy ktos o tym samym nazwisku.

    Ten Sąd znajduje się ok. 500 km od nas, czyli w Warszawie.
    bliżej mamy do Pragi, Berlina i Wiednia niż do Warszawy :-/

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 6. Data: 2008-02-25 19:09:04
    Od: Robert Jaroszuk <z...@i...tnij.to.pl>

    Tomy M. wrote:

    > Nie ma mowy o takiej pomyłce.Te nazwisko
    > nosi 11 osób w Polsce i wszycy to nasza rodzina.

    Więc najlepiej zadzwoń do właściwego sądu i spróbuj dowiedzieć się
    o co chodzi z tym wyrokiem, może udzielą informacji przez telefon.
    A jeśli się nie da, to może jednak pofatyguj się do Warszawy?
    Chyba taniej wyjdzie niż boksować się z komornikiem,
    psuć sobie nerwy itd...

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N+ DI+ V-

  • 7. Data: 2008-02-25 19:16:24
    Temat: OT, było: Czy spotkaliście się z czymś takim ?!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2008, Tomy M. wrote:

    > Ten Sąd znajduje się ok. 500 km od nas, czyli w Warszawie.
    > bliżej mamy do Pragi, Berlina i Wiednia niż do Warszawy :-/

    Ja w kwestii formalnej: chyba się nie da.
    350, no 400 km, niech będzie 450 km max :) (do W-wy)
    Acz problemu nie lekceważę!

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2008-02-25 22:00:10
    Od: krigtopf <k...@g...com>

    Tomy M. wrote:
    > Witam !

    [..]

    Proponuję na początek zadzwonić do Cyfry+. Wyjaśnijcie im sytuację (póki
    co lepiej być uprzejmym), zapytajcie o umowę, na podstawie jakiego
    dokumentu stwierdzającego tożsamość była podpisywana itd.? Poproście o
    przesłanie kopii umowy.

    Czy od tych 9 lat zmienialiście miejsce zamieszkania? Tzn. czy jest taka
    możliwość, że pisma z sądu trafiały pod zły adres?

    krigtopf

  • 9. Data: 2008-02-25 22:59:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@t...webd.pl> napisał w wiadomości

    Skoro nie możecie sami ustalić, to złóżcie zawiadomienie o przestępstwie
    polegającym na posłużeniu się danymi osobowymi mamy przez n/n osobę.
    Prokuratorowi wyjaśnienie tego pójdzie o wiele szybciej.

  • 10. Data: 2008-02-26 00:00:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tomy M. pisze:

> [...]
    > więc nie mam możliwości spytania go o cokolwiek.
    > Sygnatura wyroku jest dziwna, ale nie za bardzo się na tym

    Na pewno komornik a nie windykator?

    > Tomy M. www.ansibl.com

    pozdrawiam.
    PlaMa