  • 181. Data: 2021-08-22 18:13:18
    Temat: Re: I na co to jest dowód? Że w Polsce powinno się wprowadzić małżeństwa gejowskie i adopcję?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Staram się pogodnie podchodzić do życia ;-)

    Seminarium naukowego się spodziewasz?

    Moje "wyśmiewanie" jest pobłażliwe. (chyba że z gejów, Żydów, Bambusów,
    banksterów, biurw brukselskich... ;-) )
    Jak 5 razy tłumaczę merytorycznie a delikwent nadal pierdoli te same
    głodne kawałki "że NIE i JUŻ"
    Spróbuję tłumaczyć więcej razy jak znajdę tyle siły ;-)

    A Ty co zrobisz dla ludzkości? ;-)

  • 182. Data: 2021-08-22 18:32:12
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.08.2021 o 17:46, _Master_ pisze:

    > Ty masz chyba jakiś uraz do kleru.

    Oczywiście, że mam. Okradają mnie.

    > Jakiś pedofil Ci krzywdę zrobił?

    Oprócz okradania, to nie. Ale w przeciwieństwie do ciebie nie uważam, że
    skoro mi nic nie zrobił to znaczy, że pedofilia w kościele nie istnieje.

    I widzę u ciebie postęp. Zaczynasz kojarzyć, że kler->pedofil.

    A ty masz chyba jakiś uraz do gejów...
    Ale nie będę zgadywał co ci zrobili.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 183. Data: 2021-08-22 18:34:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.08.2021 o 18:13, _Master_ pisze:

    > Jak 5 razy tłumaczę merytorycznie

    Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 184. Data: 2021-08-22 20:18:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2021 o 18:32, Kviat pisze:

    > Oczywiście, że mam. Okradają mnie.

    W wypadku Kościoła jest jakaś nadzieja, że to da się ewentualnie odzyskać.

    > Oprócz okradania, to nie. Ale w przeciwieństwie do ciebie nie uważam, że
    > skoro mi nic nie zrobił to znaczy, że pedofilia w kościele nie istnieje.

    Nie do końca rozumiem związek pedofilii z okradaniem. Jestem za
    ściganiem i karaniem pedofili niezależnie od tego, czy są księżmi, czy
    nie. Niespecjalnie się zgadzam z poglądem, ze każdy ksiądz, to pedofil,
    choć wiele wskazuje na to, że jest tam nadreprezentacja tego problemu, a
    w dodatku systemowo chcąc chronić Kościół próbują ten problem ukrywać.

    --
    Robert Tomasik

  • 185. Data: 2021-08-22 21:23:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-22-sierpnia-2021 o 18:32, Kviat pisze:
    > że pedofilia w kościele nie istnieje.

    Kurwiu jeden. Nie kłam że coś takiego napisałem.

    Idź znajdź sobie piaskownicę BEZCZELU JEDEN!

  • 186. Data: 2021-08-22 21:25:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-22-sierpnia-2021 o 20:18, Robert Tomasik pisze:
    > Nie do końca rozumiem związek pedofilii z okradaniem.

    Kościół mu się nie podoba.
    Będzie jechał wszystkimi tvnowskimi WYTRYCHAMI.
    Pewnie nawet plan Balcerowicza to wymysł polskiego kleru ;-)

  • 187. Data: 2021-08-22 21:38:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2021 o 21:25, _Master_ pisze:

    > Kościół mu się nie podoba.

    Ma do tego prawo

    > Będzie jechał wszystkimi tvnowskimi WYTRYCHAMI.

    Ale w ten sposób robi z siebie durnia.

    > Pewnie nawet plan Balcerowicza to wymysł polskiego kleru ;-)

    Jeśli nawet, to co?

    --
    Robert Tomasik

  • 188. Data: 2021-08-23 01:54:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-22, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Tłumaczenie w obu tych przypadkach zdaje się identyczne.
    > Oni czują się pokrzywdzeni, nie mogą sformalizować swoich związków, są
    > wytykani palcami, opluwani, mają przez to problemy tożsamościowe a
    > przecież też chcą być szczęśliwi i mieć swoje rodziny, ulgi podatkowe,,
    > odwiedziny w szpitalu i prawo do spadku... ;-)

    Z bigamistami jest zupełnie inny problem. Znakomita większość przypadkow
    bigamii wynika(ła) z nadużyć, gdzie kolejni wspołmałżonkowie zwyczajnie
    o sobie nie wiedzieli - to jest główny (z przeszłości) powód zakazu i
    penalizacji. W obecnych demokracjach, jest jeszcze jeden problem,
    wynikający z faktu, że małżeństwa poligamiczne to nie są małżeństwa typu
    każdy z każdym, a raczej jeden małżonek głowny z wieloma. Tu jest to
    ładnie opisane, niestety tylko po angielsku:
    https://blogs.lse.ac.uk/lseupr/2017/10/20/should-pol
    ygamy-be-legalised/

    Śmierdzacy liberałowie nie chcą modelu gdzie jeden facet "ma" wiele
    kobiet, lub odwrotnie - to prowadzi do stwierdzonych nadużyć, a takie są
    de facto praktycznie wszystkie manifestacje poligamii.

    Problem jest także techniczny bo większość systemów prawnych krajów
    zachodnich zakłada monogamię czego konsekwencją są regulacje nie
    przewidujące formalnej poligamii.

    W kulturze zachodniej kultury chrześcijańska wymusza oczywiście
    momogamię, ale co do zasady nie ma powodów aby małżeństwa nie były
    poligamiczne. W krajach gdzie znajduje się jakiś istotny odsetek np.
    Muzułmanów bigamia/poligamia może być i bywa legalna. Zwykle jest to
    skonstruowane tak, że jeśli jesteś Muzułmaninem, to możesz, jeśli nie,
    to nie. I to nie musi być wcale talibański Afganista.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Legality_of_polygamy -> 1/3 wszystkich
    krajów.

    Warunkiem jest zawsze, że strony bedące dotychczas w związku małżeńskim
    zgadzają się na kolejnego małżonka.

    Tak, że problem jest jedynie zbliżony czynnikiem społeczno-kulturowym,
    natomiast sama penalizacja czy zakaz wynika z technikalii, a pierwotnie
    z nadużyć, czego przy rozpatrywaniu praw homoseksualistów do małżeństwa
    zwyczajnie nie ma.

    --
    Marcin

  • 189. Data: 2021-08-23 21:40:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-22-sierpnia-2021 o 21:38, Robert Tomasik pisze:
    > Jeśli nawet, to co?

    Kolejny BŁAZEN do odhaczenia?

    Nie gniewaj się Runt. Ty zawsze będziesz "pierwszy" ;)

  • 190. Data: 2021-08-23 21:46:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pojechałeś argumentami techniczno materialnymi.

    Dokładnie tak jak o kasie na przywileje małżeńskie z moich podatków.

    A gdzie tu samostanowienie, uszanowanie tożsamości, prawo wyboru, prawo
    do szczęścia i zaspokajania swoich pragnień, możliwość demonstrowania i
    upubliczniania swoich pięknych uczuć...

    Gdzie to wszystko? Zabraniasz bigamiście prawa do szczęścia? ;-)