  • 151. Data: 2021-08-19 16:37:39
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.08.2021 o 15:35, _Master_ pisze:

    > Wyjaśniem Ci rzeczywistość.

    LOL :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 152. Data: 2021-08-19 16:38:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2021 13:19:56 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dziwne, bo w sąsiedniej Norwegii zaczynają znacznie wcześniej, niż my i to za
    przyzwoleniem rodzin (zostawanie na noc nastolatka u
    > nastolatki jest normą, podobnie jak podanie rano śniadania przez mamę z pytaniem
    "czy było dobrze?").

    Jak sie odrzuci chrzescijanskie "bo to grzech", to czemu nie.

    No ale Norwegia i Szwecja tez maja chrescijanskie korzenie,
    a kult dziewictwa to jeszcze szerszy na swiecie ... był ?

    zaś chłopcy pewnie ze dwa lata później.

    J.

  • 153. Data: 2021-08-19 16:41:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.08.2021 o 15:38, _Master_ pisze:

    > Zapytaj mnie jak z gołą dupą wyjdę na ulicę albo pod pretekstem
    > wychowanie seksualnego będę w szkołach nauczał że gej ma inny mózg albo
    > inny przewód pokarmowy ;-)
    >
    > Jak będę głosował wg swoich przekonań to się ODPIERDOL i uznaj wynik
    > TFUUUdemokracji.

    Ale rozumiesz, że jeżeli właściciele niewolników przegłosują
    niewolnictwo, to normalny człowiek nie ma prawa uznać takiego wyniku
    "demokracji"?
    Z tym jest dokładnie tak samo...

    Odnalazłbyś się w Afganistanie jak mało kto.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 154. Data: 2021-08-19 16:48:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.08.2021 o 15:44, _Master_ pisze:

    > Sąsiad ma krowę i cielaka. Ja też MAM MIEĆ krowę i cielaka ;-)

    I ktoś ci zabrania mieć?

    A jak będziesz chciał kupić kawałek pastwiska, to zostań księdzem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 155. Data: 2021-08-19 16:51:56
    Temat: Re: I na co to jest dowód? Że w Polsce powinno się wprowadzić małżeństwa gejowskie i adopcję?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.08.2021 o 16:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podpisano: "tolerancyjny pedzio".

    Ja się pedziów nie boję, bo jestem hetero.
    Pytanie brzmi, dlaczego ty się ich tak bardzo boisz?

    A religie należy zdelegalizować, bo są niebezpieczne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 156. Data: 2021-08-19 18:41:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 16:51, Kviat pisze:
    > A religie należy zdelegalizować, bo są niebezpieczne

    Ale wszystkie czy tylko te których nie lubisz?

    A religia niewidzialnej ręki rynku a religia kościoła dobroczynnego
    długu, a religia wyznawców lokdałnu a religia jednakowych żołądków...

  • 157. Data: 2021-08-19 18:43:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A religia UMĘCZONEGO GEJOSTWA?

  • 158. Data: 2021-08-19 18:45:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 16:36, Kviat pisze:
    > Jesteś takim samym idiotą jak niektórzy tutejsi grupowicze, którzy do
    > upadłego będą udawać, że nigdy nie słyszeli o kościelnej pedofilii.

    To tam plują? Ja myślałem że robią coś innego ;)

    Od dawna uważam że geje w sutannach to zakała narodu

    Czym jeszcze dziś "zabłyśniesz"?

  • 159. Data: 2021-08-19 18:49:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 16:36, Kviat pisze:
    > "Szykany, jakie spotykały go ze strony kilku gimnazjalistów, polegały
    > głównie na wyśmiewaniu go, zaczepianiu, przezywaniu i opluwaniu."

    No i...

    Uważasz że to kwestia dyskryminacji gejostwa?

    A może to brak wychowania GÓWNIARSTWA?

    Myślisz że ta banda kilku gimnazjalistów ;-) to skupiła się tylko na
    gejach?

    Byłeś kiedyś w szkole?

    Czego takie przykłady dowodzą?

    Że w Polsce są strefy wolne od LGBT?

    Wijesz się wijesz i nic z tego nie wynika.

    Spłódź coś konkretniejszzego ;-)

  • 160. Data: 2021-08-19 18:56:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2021 18:43:20 +0200, _Master_ napisał(a):

    > A religia UMĘCZONEGO GEJOSTWA?

    Zapomniałeś o religii głupiego mastera :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-