  • 91. Data: 2021-08-18 12:07:08
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.08.2021 o 10:20, _Master_ pisze:

    > Typowy na tyle że nie ma powodu się nim zajmować BARDZIEJ niż tymi z
    > zielonymi oczami.
    > Zielonoocy nie żądają dodatków i ulg podatkowych bo mają OCZY ;-)

    Ale rozumiesz, że nie żądają, bo już mają takie, jak ci z niebieskimi?
    Czy nadal za trudne?

    Jakby ktoś domagał się zniesienia ulg podatkowych dla zielonookich tylko
    dlatego, że mają zielone oczy, to uważałbyś to za normalne?
    Zabieranie praw gejom tylko dlatego, że są gejami uważasz za normalne,
    więc wcale by mnie to nie zdziwiło...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 92. Data: 2021-08-18 12:07:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Dorzucę kamyczek do tego ogródka, jaki trafił się w dzisiejszym
    > przeglądzie wiadomości:
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/ekwador-
    co-roku-ponad-3-tys-dziewczynek-rodzi-przed-14-rokie
    m-%c5%bcycia-z-powodu-gwa%c5%82tu/ar-AANqCeK
    > Bardzo katolickie państwo, jak Polska. A mężczyźni wszędzie tacy sami.

    Im bliżej równika, tym wcześniej ludzie dojrzewają. Granica
    pełnoletniości 16~21 lat jest właściwa dla Europy. A i u nas wcześniej
    zawieranie małżeństw przez kobiety młodsze, niż 16 lat nie było
    wyjątkiem (przykładowo Kr. Jadwiga). Tak więc wieku byt się nie czepiał,
    bo to równik i kobiety stają się "dojrzałe" w wieku 11~12 lat, jak w
    Afryce. Zauważ, ze w artykule mowa "niektóre z nich mają 8 lat", czyli
    już w tym wieku mogą w ogóle zajść w ciążę.

    Natomiast niepokojące jest to, że ciąże te są wynikiem gwałtów. Przy
    czym generalnie chyba to jest większym problemem, niż sam wiek
    zgwałconych. Inna sprawa, że trzeba by było zbadać, jak oni te gwałty
    liczą. Bo może być tak, że w jednym przepisie mają gwałt ujęty, jako
    współżycie bez zgody kobiety, a w drugim, że kobieta zgodę może
    świadomie wyrazić powyżej 14 roku życia i automatycznie wszystkie
    przypadki współżycia przed 14-tym rokiem życia stają się gwałtem. W
    Polsce mamy tu dwa różne przepisy, a i to spotkałem sie z myleniem tych
    pojęć przez nieprofesjonalistów.

    Trochę inny - przynajmniej dla mnie - wymiar ma współżycie przez 12-to
    latkę z jakimś chłopakiem, z którym ona "chodzi", które odbywa się za
    jej zgodą - zwłaszcza w kraju, gdzie dziewczynki dojrzałość płciową
    osiągają w wieku 8 lat. A zupełnie co innego jest zgwałcenie dziewczynki
    - tu już to, czy ma 8, czy 18 lat nabiera jakby mniejszego znaczenia.
    Tych 50-cio letnich też nie wolno gwałcić.

    Wiara katolicka w Ekwadorze została poniekąd tam importowana. Rdzenną
    ludność zasadniczo wycięliśmy w pień. Przywieziono głównie Europejczyków
    i jako "tanią siłę roboczą" Afrykańczyków. To ciemnoskóre dziewczynki
    głównie najpewniej są tu w tych statystykach, choć przyznam, że nie
    sprawdziłem tego.

    --
    Robert Tomasik

  • 93. Data: 2021-08-18 12:11:01
    Temat: Re: I na co to jest dowód? Że w Polsce powinno się wprowadzić małżeństwa gejowskie i adopcję?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.08.2021 o 11:33, _Master_ pisze:

    To jest dowód na to, że nie ma znaczenia czy ktoś jest gejem czy hetero,
    a religie należy jak najszybciej zdelegalizować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 94. Data: 2021-08-18 12:11:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A 2% ludzi ma zielone oczy. Nie ma sensu bawić się w okreslenia typu
    > normalność czy nie. Jeśli w danej populacji w dlugim okresie czasu
    > utrzymuje się jakiś znaczący statystycznie odsetek osobników o dowolnej
    > cesze, to jest to raczej coś dla danej populacji typowego.

    Oczywiście masz rację. Wydaje mi się jedynie, że większy odsetek osób o
    cechach homoseksualnych nie jest wynikiem zwiększenia ich udziału
    procentowego, a poprawnością polityczną objawiającą się zmniejszeniem
    się potępienia społecznego dla takich praktyk.

    > Nie wiem skąd wytrzasnąłeś takie głupoty, że ktoś kogoś do czegoś
    > zmusza, w tym do dostarczania dziecka do wychowania. Z jednej strony
    > walczysz z nierzetelntymi mediami, z drugie wygląda, że dajesz się
    > wkręcić taniej propagandzie kościelnej, albo właśnie medialnej.

    Wiesz, trudno mi prowadzić badania przed każdą wypowiedzią. Jak ja byłem
    w wieku nastu lat, to nie przypominam sobie, by ktokolwiek przyznawał
    się do homoseksualizmu. Wystarczyło w czerwonych skarpetkach przyjść d
    szkoły, by Cie zlinczowali. Teraz mam dzieci w tym wieku i co chwilę od
    nich słyszę, ze ten, albo tamten znajomy ... I na tym się opieram.

    --
    Robert Tomasik

  • 95. Data: 2021-08-18 12:14:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2021 12:07:29 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Im bliżej równika, tym wcześniej ludzie dojrzewają.

    Rewelacja :) Z którego palca to wyssałeś? Bo rzecz ma się dokładnie
    odwrotnie. Wcześniej dojrzewają dziewczynki w bogatych społeczeństwach
    północy.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 96. Data: 2021-08-18 12:16:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2021 12:11:01 +0200, Kviat wrote:
    > W dniu 18.08.2021 o 11:33, _Master_ pisze:
    > To jest dowód na to, że nie ma znaczenia czy ktoś jest gejem czy hetero,
    > a religie należy jak najszybciej zdelegalizować.

    Uwazaj - stajesz sie nazi-komuchem :-)

    J.

  • 97. Data: 2021-08-18 12:18:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.08.2021 o 11:04, _Master_ pisze:

    > Takie same jak podobno geje i inni z tej bandy przeżywają w
    > społeczeństwie hetero.
    > Jest im źle,

    Bo tobie się wydaje, że jest im źle?

    "Istnieje jednak konsensus naukowy, że dzieci par jednopłciowych
    rozwijają się tak samo dobrze jak dzieci par heteroseksualnych(...). Nie
    wykazano, żeby orientacja seksualna lub tożsamość płciowa rodziców miały
    negatywny wpływ na rozwój dzieci(...). Przekonanie, że dzieci potrzebują
    zarówno matki, jak i ojca, nie znajduje potwierdzenia w badaniach
    naukowych(...). Wyniki niektórych badań, w których dopasowano do siebie
    rodziny, sugerują, że umiejętności rodzicielskie gejów i lesbijek mogą
    być nawet lepsze niż umiejętności heteroseksualnych rodziców(...)."

    > nie wolno im tego tego i tego,

    No. To tak samo jak u rodziców hetero.

    ?

    > i są
    > DYSKRYMINOWANI GENERALNIE ;-)

    Ciebie bozia dyskryminuje nie dając ci rozumu i jakoś żyjesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 98. Data: 2021-08-18 12:24:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2021 12:18:05 +0200, Kviat wrote:

    > Bo tobie się wydaje, że jest im źle?
    > "Istnieje jednak konsensus naukowy, że dzieci par jednopłciowych
    > rozwijają się tak samo dobrze jak dzieci par heteroseksualnych(...). Nie

    A jest wystarczajac liczba takich dzieci ?

> [...]
    > rodziny, sugerują, że umiejętności rodzicielskie gejów i lesbijek mogą
    > być nawet lepsze niż umiejętności heteroseksualnych rodziców(...)."

    No coz, jesli moze wychowywac dziecko samotna matka, to czemu nie dwie
    matki ... ale kto nauczy chlopaka jak naprawic kran, zrobic bude dla
    psa, grac w pilke, czy zaprogramowac komputer :-)

    J.

  • 99. Data: 2021-08-18 12:43:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Animko o małym rozumku, słoneczko ty moje, gdyby głupota potrafiła latać
    > to byś już orbitowała bez pomocy Muska :) Wciąż cię nękają hakerzy i
    > banksterzy?

    Słoneczko to masz na głowie.

    --
    animka

  • 100. Data: 2021-08-18 13:51:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.08.2021 o 12:24, J.F pisze:

    > A jest wystarczajac liczba takich dzieci ?

    Możesz w ciemno założyć, że badania robiono w normalnych krajach.

    > No coz, jesli moze wychowywac dziecko samotna matka, to czemu nie dwie
    > matki ... ale kto nauczy chlopaka jak naprawic kran,

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/australia-ta-ko
    bieta-pracuje-jako-hydraulik-jest-piekna/8g820wp

    > zrobic bude dla
    > psa,

    Przykłady znajdziesz samodzielnie. W przeciwieństwie do psów google nie
    gryzie.

    > grac w pilke,

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mistrzostwa_%C5%9Bwiat
    a_w_pi%C5%82ce_no%C5%BCnej_kobiet

    > czy zaprogramowac komputer :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ada_Lovelace

    I pewnie cię zaskoczę, ale geje też cośtam cośtam potrafią i dzięki nim
    możesz pisać swoje głupoty w internecie:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

    Niesamowite jak bardzo niektórzy są oderwani od rzeczywistości...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr