  • 1. Data: 2004-08-19 08:26:28
    Temat: Re: Czy rozmowa na GG moze byc dowodem w sprawie??
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    miron elektron wrote:
    > i wiem tez ze dowody zdobyte przez policje nielegalnie lub sad nie
    > wyrazil na ich zgromadzienie zgody to nie moga byc wykorzystane

    Za dużo filmów się naoglądałeś?

    > prosze o
    > rade

    raz już prosiłeś...

    KG

  • 2. Data: 2004-08-19 08:35:33
    Temat: Czy rozmowa na GG moze byc dowodem w sprawie??
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl>

    witam
    mam takie pytanie policja zarekwirowala dla mojego brata komputer, ja mialem
    na nim swoj profil pod win xp chodzi mi o to czy jesli przeczytaja moje
    archiwum tlena i gg (a napewno to zrobia) a rozmowy tam byly straszne o
    wszystkeim co sie dzialo w moim miescie. to czy moge miec jakies klopoty tzn
    czy bede wezwany na jakies przesluchanie czy rozmowa na gg nie jest zadnym
    dowodem?? i wiem tez ze dowody zdobyte przez policje nielegalnie lub sad nie
    wyrazil na ich zgromadzienie zgody to nie moga byc wykorzystane prosze o
    rade bo nie wiem czy sie juz przyszykowywac na przesluchanie lub co gorsze
    areszt
    pozdrawiam

    elektorn

  • 3. Data: 2004-08-19 08:44:08
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl>

    > Za dużo filmów się naoglądałeś?

    a czemu tak uwazasz jezeli wjechali do mojego brata a nie do mnie to wydaje
    mi sie czutajac moje rozmowy robia to nielegalnie bo sad nie wyrazil zgody
    na przeszukanie rzeczy nalezacych do mnie a tamte dane sa moje

  • 4. Data: 2004-08-19 09:00:30
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

> [...]
    > mi sie czutajac moje rozmowy robia to nielegalnie bo sad nie wyrazil zgody
    > na przeszukanie rzeczy nalezacych do mnie a tamte dane sa moje

    a skad oni moga wiedziec ze to twoje a nie twojego brata??

  • 5. Data: 2004-08-19 09:03:57
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    ale dowody na co, jestes o cos oskarżony?? bo nie rozumiem

  • 6. Data: 2004-08-19 09:26:04
    Od: "miron elektron" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > ale dowody na co, jestes o cos oskarżony?? bo nie rozumiem

    nie sprawa wyglada tak moj brat jest oskarzony tymaczasowy areszt za zabawe
    w hakera zabrali mu komputer na ktorum ja uzywalem tlena i gg jak wiadmo
    gadalem tam o sprawach o ktorych policja nie powinna wiedziec
    (nakortyki,aresztowania,lapowki itd kto co i jak) nie jestem o nic oskarzony
    ale co mi moga zrobic jesli przeczytaja moje archiwum w gg?? czy to jest
    jakikolwiek dowod?? czy moge sie wyprzec tak ze mi nieudowodnia ze to ja
    ficzynie siedizlem wtedy i wtedy przy komputerze i ze to ja to pisalem??
    albo inaczej co byscie zrobili na moim miejscu??
    pozdro

  • 7. Data: 2004-08-19 09:40:19
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    miron elektron wrote:

    > gadalem tam o sprawach o ktorych policja nie powinna wiedziec
    > (nakortyki,aresztowania,lapowki itd kto co i jak)

    Zapomniales o "platni zabojcy" i "grupa trzymajaca wladze".

    > oskarzony ale co mi moga zrobic jesli przeczytaja moje archiwum w gg??

    Pasc ze smiechu? I lezysz za nieumyslne spowodowanie.

    > czy to jest jakikolwiek dowod??

    Oj tak, tak. Ewidentny.

    MSPANC.
    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 8. Data: 2004-08-19 10:04:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > ficzynie siedizlem wtedy i wtedy przy komputerze i ze to ja to pisalem??
    > albo inaczej co byscie zrobili na moim miejscu??

    jezeli nie podales nazwisk to zaden dowod, gorzej jak po przeczytaniu tego
    dojda do ofiar./ miejsc itp.
    Mowilem, zaprzeczaj i rob "debila" z policjanta, tym badziej jezeli jakies
    ksywki uzywales.
    Nie pyskuj bo Cie zamkna za cos wymyslonego, ale nie daj sie w H. zrobic,
    wszystkie zarzuty wszystkie pytania
    zadaj by napisali na kartce, i nie podpisuj zeznan poki ich nie przeczytasz
    chocby nie wiem jak wrzeszczeli na CIebie na komendzie.
    Bo to co jest napisane przez policjanta moze byc ciut inne niz to co Ty
    powiedziales, a nawet przecinek potrafi zmienic sens zdania.

    P.

  • 9. Data: 2004-08-19 10:24:54
    Od: "Detinka" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Gratuluje błyskotliwosci. Zostawiać wszystko jak na dłoni w komputerze
    hakera :o) Musze to dalej wysłać bo boki mozna zrywać .

    pozdrawiam

    Ania

  • 10. Data: 2004-08-19 10:28:11
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...wywalnawias.onet.pl>

> [...]
    > zgody
    > na przeszukanie rzeczy nalezacych do mnie a tamte dane sa moje

    Taaa jasne - zgadna, ktory profil jest jego... Poza tym maja prawo do
    sprawdzenia wszystkich danych znajdujacych sie na kompie, a co do
    konsekwencji to juz roznie bywa...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/