  • 51. Data: 2021-11-25 15:41:17
    Temat: Re: Czy ratowanie zachęca uchodźców?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 25.11.2021 o 11:55, J.F pisze:

    > No ale w czym problem?
    > Mlodzi moga pracowac, zachecic ich tylko do sprowadzenia dziewczyn,
    > albo sprowadzic samemu

    Bajer jest w tym, że oni nie bardzo chcą sprowadzać dziewczyny ze swoich
    okolic. Gadałem kiedyś z człowiekiem, który jest mocno ogarnięty w
    sprawach arabskich, mówił płynną polszczyzną i jakimiś tam
    niezrozumiałymi narzeczami, ale od razu rzuca się w oczy, że ma jakich
    nieeuropejskich przodków. W każdym razie gość twierdził, że większość
    mężczyzn z tamtych rejonów ma fioła na punkcie kobiet z niebieskimi
    oczami i blond włosami. Nie powiedział tylko czy to taki ich fetysz czy
    może sposób ma ujarzmienie białasów.

  • 52. Data: 2021-11-25 15:49:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Nov 2021 15:16:11 +0100, nadir napisał(a):

    > widzę co chodzi po
    > mieści i co wyłapuje Policja i Straż Graniczna. Możesz nie uwierzyć ale
    > 90% to są osoby w wieku 20-30 lat płci męskiej.

    Po grzyba tam chodzą i dają się wyłapywać, zamiast iść do Niemiec po
    upragniony socjal? Mają już tak blisko.
    Z tego co widzę w telewizji, na granicy z Białorusią są rodziny z dziećmi,
    a w drodze na zachód kobiety i dzieci jakoś anihilują.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 53. Data: 2021-11-25 15:52:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Nov 2021 15:41:17 +0100, nadir napisał(a):

    > większość
    > mężczyzn z tamtych rejonów ma fioła na punkcie kobiet z niebieskimi
    > oczami i blond włosami.

    Barbara Nowak się łapie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 54. Data: 2021-11-25 15:55:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > Z tego co widzę w telewizji, na granicy z Białorusią są rodziny z dziećmi,
    > a w drodze na zachód kobiety i dzieci jakoś anihilują.

    Młode zdrowe byczki zrobią wrażenie w jako "wyciskacze łez" w ramach
    serialu TV produkcji Łukaszki?

    Raz na parę dni łapią w Polsce "busika". Czujni dziennikarze nie
    zrobili statyk złapanych poza strefą stany wyjątkowego?

    --
    A. Filip

  • 55. Data: 2021-11-25 16:12:18
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 25.11.2021 o 15:49, Olin pisze:

    > Po grzyba tam chodzą i dają się wyłapywać, zamiast iść do Niemiec po
    > upragniony socjal? Mają już tak blisko.

    Bo chuje Niemcy postawili patrole po swojej stronie mostu granicznego i
    wyłapują każdego śniadego. A Odra w chwili obecnej jest nie do
    sforsowanie przez byle kogo i byle gdzie.

    > Z tego co widzę w telewizji, na granicy z Białorusią są rodziny z dziećmi,
    > a w drodze na zachód kobiety i dzieci jakoś anihilują.

    Czyli nie masz informacji prosto z granicy a opierasz się na tym co
    widzisz w telewizji, tyle że tej, jedynej, prawilnej.
    Qrwa miszcz.

  • 56. Data: 2021-11-25 16:32:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.11.2021 o 00:51, RadoslawF pisze:

    > W Syrii i Afganistanie też cześć została, więc dlaczego się
    > czepiasz tych co nie chcieli zostać?

    Ja się nie czepiam. Ja po prostu nie widzę sensu pomagania im. Jeśli
    nawet, to pomagać tym co zostali i chcą coś zmienić.

    --
    Robert Tomasik

  • 57. Data: 2021-11-25 16:35:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.11.2021 o 12:22, Kviat pisze:
    > Co ma piernik do wiatraka?
    > Jak zwykle nie zrozumiałeś.
    > Policzono co się dzieje w Niemczech z wydatkami z budżetu na emigrantów
    > (na socjal, kursy językowe itd.), a nie z wydatkami całego budżetu z
    > podatków.
    > Okazało się, że ok.90% TYCH wydatków wraca do budżetu.

    Specjalni Ci zostawiłem to, coś sam napisał. To nie kwestia zrozumienia,
    czy nie, bo tej informacji tam nie ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 58. Data: 2021-11-25 16:45:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Problem w tym, że prawdopodobieństwo, że część co została zrobi lepiej
    > jest jakby dość mizerne. To owszem, zadziałało w europejskich demoludach
    > a gdzie jeszcze? Jak jakiś kraj nie sąsiaduje z krajami demokracji i
    > gospodarczego dobrobytu, to jakie są szanse?

    Lepiej dla kogo ma być? Bo to wcale nie jest oczywiste. To, co nam się
    wydaje rajem niekoniecznie musi odpowiadać tamtejszej ludności po prostu.

    --
    Robert Tomasik

  • 59. Data: 2021-11-25 16:52:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Specjalni Ci zostawiłem to, coś sam napisał. To nie kwestia zrozumienia,
    > czy nie, bo tej informacji tam nie ma.

    Specjalnie ci zostawiłem com napisał.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr