  • 31. Data: 2009-02-27 09:16:29
    Temat: Re: Czy radiesteta albo wrozbita moga byc bieglymi?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

    > W kazdym razie policje calego swiata korzystaja z uslug roznego rodzaju
    > jasnowidzow i to jest niezaprzeczalny fakt.

    Dzieki temu kryja prawdziwych informatorow... ;) Niezaprzeczalnym faktem
    jest to, ze nigdy nie ogloszono, ze udalo sie potwierdzic takie
    zdolnosci. Co pozwala wnioskowac ze sa to bajki lub tez kiedy sie ktos o
    takich zdolnosciach trafi to natychmiast znika i... ;) dla milosnikow
    konspiracji i spiskow ;)

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 32. Data: 2009-02-27 09:18:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

    > Niewierzacy w zjawiska nadprzyrodzone zaliczaja sie tylko i wylacznie, do
    > tej drugiej grupy.

    W takim razie kim sa wierzacy w zjawiska nadprzyrodzone? Ludzmi, ktorzy
    opieraja sie na czym czego nie mozna udowodnic, czyli na wierze? Bo tam
    gdzie cos mozna opisac naukowo tam miejsca na wiare juz nie ma.

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 33. Data: 2009-02-27 09:24:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Olgierd wrote:

    > Nie, nie istniał, nie istnieje i istnieć nie będzie. A czym się
    > zajmowały osoby, które uważały się za prawników?
    > Pewnie niczym ;-)

    ale za to jakie to nieistniejące zajęcie jest dochodowe?

  • 34. Data: 2009-02-27 09:32:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 10:24:33 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > ale za to jakie to nieistniejące zajęcie jest dochodowe?

    To zależy, zwykle od 1276 zł w górę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 35. Data: 2009-02-27 09:41:30
    Od: "Gan" <s...@o...pl>

    >Co w sytuacji gdy jeszcze ona
    >niezginela, ale szansa na to ze zginie jest jak najbardziej realna- to
    >mi chyba niepowiesz, ze ksiadz nie moze zlozyc donosu do policji?

    Złożyć może; nie można za to pociągnąć go do odpowiedzialności jeżeli nie
    wyjawi tego co usłyszał w ramach spowiedzi na żądanie. Co się tak
    dziwisz?Adwokatowi też klient może wszystko powiedzieć.

  • 36. Data: 2009-02-27 21:07:34
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Nie, nie istniał, nie istnieje i istnieć nie będzie.

    Odkąd pamietam, takiego zawodu nie było w żadnych wykazach.

    A czym się zajmowały
    > osoby, które uważały się za prawników?
    > Pewnie niczym ;-)

    Nie wiem, bo nie znam takich osób. Znam prokuratorów, sędziów, adwokatów,
    radców prawnych, doradców podatkowych, doradców, nauczycieli akademickich...
    Ale nie znam żadnego "prawnika". I jakos trudno mi sobie wyobrazić, czym
    mógłby się zajmować.
    Osoba z dyplomem magistra prawa to coś jak osoba z maturą - wykształcenie
    wyższe, bez wyuczonego zawodu. ;) Dyplom otwiera dopiero droge do zdobycia
    konkretnego zawodu.

  • 37. Data: 2009-02-27 21:56:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 21:07:34 +0000, jb napisał(a):

    > Odkąd pamietam, takiego zawodu nie było w żadnych wykazach.

    Bardzo możliwe, niczego to jednak nie zmienia.
    BTW być może tylko dobrze -- skoro jest tam wróżka...

> [...]
    > adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych, doradców, nauczycieli
    > akademickich... Ale nie znam żadnego "prawnika". I jakos trudno mi sobie

    Aha, czyli ta olbrzymia większość absolwentów prawa, na etatach prawników
    w przedsiębiorstwach, w administracji, etc. -- nie wiadomo czym mogłaby
    się zajmować ta ludzka masa...
    No dobrze, już nie dociekam.

  • 38. Data: 2009-02-27 22:12:45
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > wyższe, bez wyuczonego zawodu. ;) Dyplom otwiera dopiero droge do zdobycia

    No patrz, a ja znam co najmniej kilku prawników pracujących jako
    "prawnicy" w różnych firmach.

    Czym się zajmują? Proste: wstępną obsługą prawną firmy, wstępnymi
    opiniami na różne tematy, przygotowywaniem dokumentów, wymianą
    informacji i dokumentów z zewnętrznymi prawnikami (tymi drogimi,
    "kwalifikowanymi") i wieloma innymi rzeczami tego pokroju.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 39. Data: 2009-02-27 22:20:46
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Aha, czyli ta olbrzymia większość absolwentów prawa, na etatach prawników
    > w przedsiębiorstwach,

    Etat prawnika w przedsiebiorstwie? Nie słyszałem o takim w tych
    przedsiębiorstwach, z którymi miałem do czynienia. Możesz wskazać jakieś
    przedsiebiorstwo, które ma w umowie o pracę podpisanej z pracownikiem wpisane
    stanowisko "prawnik"?

    >w administracji,

    To są urzędnicy.

  • 40. Data: 2009-02-27 22:22:58
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Patryk Włos <p...@i...peel> napisał(a):

> [...]
    > informacji i dokumentów z zewnętrznymi prawnikami (tymi drogimi,
    > "kwalifikowanymi") i wieloma innymi rzeczami tego pokroju.

    Jak napisałem wyżej - jakie stanowisko pracy mają wpisane w umowie? Jesteś
    pewien, że "prawnik"?