  • 21. Data: 2009-11-04 09:44:26
    Temat: Re: Czy przysluguje 13-ta pensja?
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Icek wrote:

    > oby nie. Darmozjady. Tylko premie, dodatkowe pensje, przywileje,
    > deputaty.

    Sam jestes darmozjad kretynie. Zawsze mozesz zostac pracownikiem
    budzetowym i zarabiac te zajebiste pieniadze praktycznie za nic.

  • 22. Data: 2009-11-04 10:23:19
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Sam jestes darmozjad kretynie. Zawsze mozesz zostac pracownikiem
    > budzetowym i zarabiac te zajebiste pieniadze praktycznie za nic.

    nie, dziekuje, nie chce byc darmozjadem.

    Icek

  • 23. Data: 2009-11-04 10:38:43
    Od: "Piotr Zawily" <z...@o...eu>

    Uzytkownik "Marcin K." <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    k.googlegroups.com...
> [...]
    > A od 12 wrzesnia wrocila do pracy i bedzie do konca roku pracowac.
    > Czy bedzie jej przyslugiwac 13 pensja za ten rok?

    Trzynasta pensja nalezy sie Twojej zonie w przypadku przepracowania przez nia
    pelnego roku . "Trzynastka" jest forma nagrody i otrzymuje sie ja, pod
    warunkiem, ze pracownik przepracowal pelny rok i w tym czasie nie zostal ukarany
    w jakiejkolwiek formie, np.: pisemnej czy ustnej. Sa odstepstwa od w/w
    przyjetych zasad. Zazwyczaj zapisane w statucie lub w regulaminie. Proponuje
    zapytac w kadrach o statut, czy regulamin. Zapoznaj sie z jego trescia pod
    wzgledem nagród wyplacanych pracownikom ("trzynastka", jak juz zaznaczylem, jest
    forma nagrody). Jezeli jest to sfera budzetowa, calosc nagród reguluje ustawa w
    danym resorcie. Prosze poszukac jak ustawa reguluje wyplate nagród finansowych.
    Piotr Zawily

  • 24. Data: 2009-11-04 10:43:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Sam jestes darmozjad kretynie. Zawsze mozesz zostac pracownikiem
    > budzetowym i zarabiac te zajebiste pieniadze praktycznie za nic.

    a moze jednak cos umie?

    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 25. Data: 2009-11-04 18:46:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    spp pisze:

    > O macierzyńskich oczywiście wiedziałem.
    > Bardzo dobrze.

    Inaczej byś śpiewał, gdybyś jako przedsiębiorca zatrudnił
    panienkę, a ta ci w 2 miesiącu pracy zaciąży ...

    6008

  • 26. Data: 2009-11-04 18:59:46
    Od: spp <s...@o...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Inaczej byś śpiewał, gdybyś jako przedsiębiorca zatrudnił panienkę, a ta
    > ci w 2 miesiącu pracy zaciąży ...

    Na tym polega ryzyko prowadzenie działalności gospodarczej. Jak komuś z
    tym źle niech zostanie panienką i zachodzi w ciążę. :)

    No i co to zmienia? Z równym powodzeniem mogę trafić na takiego debila
    co narobi jeszcze większych szkód a ukarać go mogę tylko do 3 pensji.

    W okresie ciąży za zwolnienie płaci i tak ZUS, urlop macierzyński wbrew
    pozorom nie jest tak długotrwały.

    --
    spp

  • 27. Data: 2009-11-04 19:08:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    spp pisze:

    > Na tym polega ryzyko prowadzenie działalności gospodarczej. Jak komuś z
    > tym źle niech zostanie panienką i zachodzi w ciążę. :)

    Nie prowadzę DG, a wkur*ia mnie to jako obserwatora. Lepszy
    patent, bo i takie znam: 2 miesiące roboty, zaciążenie -
    wychowawczy chwilę, powrót do pracy - miesiąc - no i od nowa ;)

    > No i co to zmienia? Z równym powodzeniem mogę trafić na takiego debila
    > co narobi jeszcze większych szkód a ukarać go mogę tylko do 3 pensji.

    Większe szanse i większe (bo stabilne) straty przez taką pannę.
    Zresztą - patrząc z punktu widzenia przedsiębiorcy - na zajście
    w ciążę polis nie ma. Od wszelkich ryzyk są.

    > W okresie ciąży za zwolnienie płaci i tak ZUS, urlop macierzyński wbrew
    > pozorom nie jest tak długotrwały.

    100 % ZUS ? :)

    6008

  • 28. Data: 2009-11-05 07:47:57
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

    > Inaczej byś śpiewał, gdybyś jako przedsiębiorca zatrudnił panienkę, a ta
    > ci w 2 miesiącu pracy zaciąży ...

    http://biznes.onet.pl/dwa-lata-bez-pracy-ale-z-pensj
    a,18563,3048143,1,news-detal

    A.

  • 29. Data: 2009-11-05 08:08:46
    Od: spp <s...@o...pl>

    Konrad pisze:

    > http://biznes.onet.pl/dwa-lata-bez-pracy-ale-z-pensj
    a,18563,3048143,1,news-detal

    Coś o wylewani (nomen omen( dziecka z kąpielą? :)

    Dobre, czytałem. Ale co to zmienia że ZUS dupa i pracodawca dupa?

    --
    spp

  • 30. Data: 2009-11-05 09:25:35
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://biznes.onet.pl/dwa-lata-bez-pracy-ale-z-pensj
    a,18563,3048143,1,news-detal

    > Coś o wylewani (nomen omen( dziecka z kąpielą? :)
    >
    > Dobre, czytałem. Ale co to zmienia że ZUS dupa i pracodawca dupa?

    a lekarz przestepca i z "naszych" publicznych pieniedzy placimy wszyscy na
    takie przypadki

    Icek