  • 21. Data: 2006-01-28 14:23:23
    Temat: Re: Czy prostytucja jest nielegalna?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:drfu3i$o64$1@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > Lol, zebys sie nie zdziwil...
    >
    > O fantazji inspektorow UKS/US w tej kwestii byl 3 tygodnie temu
    > fajny artykul w Gazecie.

    ac o dokladnie napisano ?

  • 22. Data: 2006-01-28 14:26:50
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    I co ze pisali, pismaki moga sobie pisac co chca.
    Mam US po drugiej stronie ulicy gdzie mieszkam i 50% pracownikow to moi
    znajomi wiec wiem co mowie.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 23. Data: 2006-01-28 14:29:20
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Nie można odprowadzać podatków - wtedy państwo czerpało by korzyści z
    > cudzego nierządu, a tego nie wolno ;)

    Przeciez Salon Masazu czy Gabinet Bio-odnowy to nie nierzad ;D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 24. Data: 2006-01-28 14:30:20
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Mam US po drugiej stronie ulicy gdzie mieszkam i 50% pracownikow to moi
    > znajomi wiec wiem co mowie.

    A ja mam naprzeciwko Sejm, a obok Kancelarie PRM.
    Chcesz sie w wyliczanki bawic? ;)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 25. Data: 2006-01-28 14:32:32
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A znajomych tam masz?:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 26. Data: 2006-01-28 14:35:51
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > ac o dokladnie napisano ?

    Jak przeprowadzaja w takim wypadku dochodzenie i kontrole,
    poczawszy od zwyklego wezwania do przedstawienia zakresu uslug
    i cennika po wywiad srodowiskowy (socjotechnika sie klania).

    Z tego co misio inspektor napomnial, przypadki gdy ludzie chcacy
    pokryc lewe dochody stosuja te metode - sa rzadkie (na palcach reki
    w roku podatkowym w duzym urzedzie w W-wie) i wiekszosc z nich wpada
    z powodu braku przygotowania.

    Tak wiec radzilbym sie przygotowac potencjalnym dziwko-wannabe ;)
    Gdyby to bylo takie proste i oczywiste to wszyscy by sie kurwili
    zamiast ukrywac dochody.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 27. Data: 2006-01-28 14:45:42
    Od: "Gabriel" <W...@w...pl>

> [...]
    >
    > Tak wiec radzilbym sie przygotowac potencjalnym dziwko-wannabe ;)
    > Gdyby to bylo takie proste i oczywiste to wszyscy by sie kurwili

    Jesli pojdzie ktos do urzedu i powie, ze dal d... za powiedzmy 5tys komus to
    US ma prawo robic wywiad srodowiskowy?
    Jesli osoba przygotuje sobie inna osobe, ktora potwierdzi , ze zaplacila to
    co
    wtedy?

  • 28. Data: 2006-01-28 14:53:13
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Jesli pojdzie ktos do urzedu i powie, ze dal d... za powiedzmy 5tys komus to
    > US ma prawo robic wywiad srodowiskowy?

    Wiesz, zasadniczo nikt nie chodzi sie chwalic do US ze dal dupy.
    Za mniejsze czy wieksze piniadze.

    > Jesli osoba przygotuje sobie inna osobe, ktora potwierdzi , ze zaplacila to
    > co wtedy?

    Ale jaki cel tego ma byc? Pochwalenie sie urzedowi ze sie dalo dupy?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 29. Data: 2006-01-28 14:55:20
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 sty o godzinie 15:32, na pl.soc.prawo, Jacek23 napisał(a):

    > A znajomych tam masz?:)

    Już na rakowieckiej ;)))))
    albo we wronkach

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 30. Data: 2006-01-28 15:20:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Ale nie dochód z prostytucji przecież. Gdyby państwo pobierało podatek
    > od dochodów uzyskanych z prostytucji, to tym samym popełniałoby
    > przestępstwo z Art. 204 § 2

    kto może popełnić przestępstwo?

    KG