  • 1. Data: 2019-09-27 13:12:57
    Temat: Do kogo w Polsce dodzwonilby sie zegarek?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/usa-wypadek-rowerzysty-
    zegarek-uratowal-mu-zycie/nznwb3s

    "Pogotowie policji proszę czekać, pogotowie policji proszę czekać, pogotowie policji
[...]
    pogotowie policji proszę czekać, nie możemy zrealizować tego połączenia prosimy
    zadzwonić później biiiiiiiiiip".

  • 2. Data: 2019-09-27 13:48:45
    Temat: Re: Do kogo w Polsce dodzwonilby sie zegarek?
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 13:12 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/usa-wypadek-rowerzysty-
    zegarek-uratowal-mu-zycie/nznwb3s

    Ty chyba naprawdę jesteś nawalony jak przecinak, połóż się spać...

    Dla pozostałych czytelników:
    https://www.auto-swiat.pl/porady/ecall-pomoc-nie-tyl
    ko-w-razie-wypadku/l9mpkf0

    System działa we wszystkich województwach i już wielokrotnie powiadamiał
    służby o wypadku. Bywało, że wbrew woli właściciela (wypadek pod wpływem
    alkoholu).

    Wystarczy zapewnić, że nasz zegarek będzie kompatybilny z tym systemem.

    --
    Trefniś

  • 3. Data: 2019-09-27 13:53:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 13:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > proszę czekać
    Znasz jakieś statystyki?
    Ja kilka razy dzwoniłem pod 112 i nie czekałem.

    Robert

  • 4. Data: 2019-09-27 14:02:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W większości przypadków czekałem bardzo długo.

    -----

  • 5. Data: 2019-09-27 15:10:55
    Temat: Re: Czy producent odpowiada za powiadomienie o wypadku wbrew woli właściciela? [Was: Do kogo w Polsce dodzwonilby sie zegarek?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    > (wypadek pod wpływem alkoholu).
    >
    > Wystarczy zapewnić, że nasz zegarek będzie kompatybilny z tym

    Czy producent "może" odpowiadać za powiadomienie wbrew woli właściciela? :-)

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-09-27 15:19:01
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 15:10 A. Filip <a...@p...pl> pisze:

    zegarek-uratowal-mu-zycie/nznwb3s

    ko-w-razie-wypadku/l9mpkf0

    > Czy producent "może" odpowiadać za powiadomienie wbrew woli właściciela?
    > :-)

    Znów marnujecie CO2, a ja się kompulsywnie przyłączam (skoro do mnie post)
    :)
    Z powództwa cywilnego może odpowiadać, ale odpowiedzialności nie poniesie.
    Mam nadzieję, że rozumiecie sens i tym zakończymy dyskusję :)

    --
    Trefniś

  • 7. Data: 2019-09-27 15:19:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    w hameryce może, jeśli nie napisał o tym w instrukcji:)

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-09-27 15:26:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Sep 2019 14:02:20 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > W większości przypadków czekałem bardzo długo.
    >
    > -----

    Powalająca precyzja wypowiedzi, brawa dla ą....
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-09-27 15:44:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 15:26, Jcek Maciejew pisze:
    > Powalająca precyzja wypowiedzi

    po tym ciosie jcek się już nie podniesie, brawo:)

    --
    I love love

  • 10. Data: 2019-09-27 16:35:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > pogotowie policji proszę czekać, nie możemy zrealizować tego połączenia
    > prosimy zadzwonić później biiiiiiiiiip".

    1. Ostatnio dzwoniłem i odebrali od razu
    2. Na 112 nie ma "pogotowia policji", więc zapewne masz doświadczenia
    sprzed kilkudziesięciu lat - w złotych latach '90 pamiętam, że jak się
    dzwoniło na policję lub po karetkę, to można było parę minut czekać.

    --
    Liwiusz