  • 71. Data: 2010-04-21 18:46:11
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulowa? terminu wybor?w?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 16:01, Liwiusz pisze:

    > Przecież mamy demokrację, do której tak dążysz. Większość uważa to za
    > dobre.

    A tego to nie wiemy. Stawiam raczej na przeoczenie (nie uwzględniono tej
    opcji w przemyśleniach, bo nikomu nie przyszła do głowy) wykorzystane
    przez PO Prezydenta.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 72. Data: 2010-04-21 19:13:23
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w <hqnh3l$k7k$1@news.onet.pl> :

    > I myślisz, że obywatele łykną tę papkę propagandową i zrezygnują z
    > wakacji i stracą pieniądze za już opłacone wyjazdy?
    Bredzisz.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 73. Data: 2010-04-21 19:16:06
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w <hqngfr$i0u$1@news.onet.pl> :

    > No więc to była specyficzna akcja POpaprańców. To wtedy powstał dowcip:
    >
    > -- Szczyt wredoty: Zagłosować na PO i zostać w Londynie.
    Uspokoję cię. Większość zwolenników Jarka Kaczyńskiego zostaje w domu. Nie
    jadą na wakacje do żadnych obcych krajów bo ich nienawidzą. Zagłosują w
    sposób karny i zdyscyplinowany, zatem nie musisz się obawiać.

  • 74. Data: 2010-04-21 21:13:35
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> wrote in message

    > A za komuny?

    A bylem, nie raz, ale to inne czasy, poza tym nie za komuny a za PRL-u bo
    komuny to w Polsce nigdy nie bylo.
    Czasami musialo sie chodzic, by sie podpisac, nikt ci nie zgladal pod kotare
    co robisz z kartka i tak wiadomo bylo, ze frekwencja wyniesie 98,6% :))) A
    wygra PZPR:)) To byly kompletnie inne wybory i inny system.

  • 75. Data: 2010-04-21 22:04:15
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    pmlb napisał(a) w <ZTJzn.62697$1%7.41127@newsfe07.ams2> :

> [...]
    > kotare co robisz z kartka i tak wiadomo bylo, ze frekwencja wyniesie 98,6%
    > :))) A wygra PZPR:)) To byly kompletnie inne wybory i inny system.
    Fajnie. Jak mogli ci dupę skopać, to zasuwałeś na wybory, choć to byli
    złodzieje, dranie i oszuści - zawsze wygrywało pzpr, jakkolwiek by ludzie
    nie głosowali.
    Ale we własnym kraju, to już na wybory nie chodzisz, bo wolno nie chodzić.
    W peerelu trzymali cię za jaja, to podskakiwałeś jak pajacyk, a teraz
    zgrywasz bohatera. Twój głos to część władzy, jaką ma naród. Nie
    głosujesz - oddajesz władzę innym.
    Wybierając przedstawicieli, nie głosuje się na ideał, bo takich nie ma. O
    ile mi wiadomo Bóg nie jest kandydatem w żadnym kraju, a tylko on byłby
    doskonały. O ile ktoś wierzy.
    Zawsze wybieramy mniejsze zło. Bo ludzie, którzy krajem w naszym imieniu
    rządzą, mogą być lepsi lub gorsi.

    Poza tym jest to NTG, więc dla mnie EOT

  • 76. Data: 2010-04-22 06:41:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 21:16, Maciek pisze:

    > Uspokoję cię. Większość zwolenników Jarka Kaczyńskiego zostaje w domu.

    Robiłeś badania? Bo ja np. wyjeżdżam bo mam wczasy od 3 lipca wykupione.

    > Nie
    > jadą na wakacje do żadnych obcych krajów bo ich nienawidzą.

    kę? Uważasz, że wszyscy rozsądni ludzie w kraju nienawidzą obcych
    krajów? Ja tam nie nienawidzę. Nawet chciałem sobie pojechać w tym roku,
    ale stan zdrowia mi się pogorszył i pozostaje Brenna.

    > Zagłosują w
    > sposób karny i zdyscyplinowany, zatem nie musisz się obawiać.

    A nie, w sposób karny i zdyscyplinowany głosują POlacy za granicą,
    którzy nie chcą wracać. Tylko oni głosują na POdłe opcje, a nie na Jarka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 77. Data: 2010-04-22 07:11:45
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 14:52:52 +0200, mvoicem napisał(a):

    > , i pewnie jeszcze opisowo? .

    Oczywiście, przynajmniej na 3600 znaków ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 78. Data: 2010-04-22 08:50:40
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w <hqor3p$gr2$1@news.onet.pl> :

    > Robiłeś badania? Bo ja np. wyjeżdżam bo mam wczasy od 3 lipca wykupione.
    A ty jesteś większość?
    "Nazywam się milijon, bo za miliony cierpię..." :D

    > A nie, w sposób karny i zdyscyplinowany głosują POlacy za granicą,
    > którzy nie chcą wracać. Tylko oni głosują na POdłe opcje, a nie na Jarka.
    Klasyczne. Jesteście bardzo przewidywalni. Jeszcze pierdolnij "że polegli w
    Katyniu za ojczyznę i zginęli w tej katastrofie śmiercią męczeńską", a
    potem poszukaj dobrego psychiatry.

  • 79. Data: 2010-04-22 10:29:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 10:50, Maciek pisze:

    > A ty jesteś większość?

    A umiesz czytać ze zrozumieniem? Pytałem czy robiłeś badania (ew. czy
    masz jakieś zewnętrzne badania na poparcie). Bo napisać sobie
    ,,większość'' to każdy może.

    > Klasyczne. Jesteście bardzo przewidywalni. Jeszcze pierdolnij "że polegli w
    > Katyniu za ojczyznę i zginęli w tej katastrofie śmiercią męczeńską",

    Bynajmniej. Nigdy tak nie twierdziłem.

    > potem poszukaj dobrego psychiatry.

    Może podasz namiary na twojego, to będę wiedział którego unikać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 80. Data: 2010-04-22 11:27:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-04-22, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> [...]

    Wiesz, różne losy ludzi w różne miejsca mogą rzucić, a wstyd jest
    większy jak się siedzi za granicą i słyszy co Twoi ulubieńcy odstawiają
    jak tylko dorwą się do władzy.

    > Robiłeś badania? Bo ja np. wyjeżdżam bo mam wczasy od 3 lipca wykupione.

    CBOS robił wielokrotnie socjodemograficzne i wyszło mu, że w stosunku do
    PO, na PiS głosują:
    - ludzie mniej wykształceni
    - ludzie uboźsi.

    Tacy wjeżdżają na wakacje jakby rzadziej i rzadziej też za granicę, więc
    jest MZ dokładnie odwrotnie niż sugerujesz i wakacje będą sprzyjać
    PiSowi.

    > A nie, w sposób karny i zdyscyplinowany głosują POlacy za granicą,
    > którzy nie chcą wracać. Tylko oni głosują na POdłe opcje, a nie na Jarka.

    Z dalszej perspektywy jeszcze lepiej widać a i jest z kim/czym porównać.

    --
    Marcin