  • 11. Data: 2006-07-21 22:58:53
    Temat: Re: Czy polska to normalny kraj .... ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *KrzysiekPP* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > Nie czułbys zalu jakby ktos po spożyciu rozwaliłby na ulicy twoje
    > dziecko ? Nie myslalbys "a moze przezyłoby jakby ten **** nie był po
    > kielichu" ?

    Przecież to zwykły tępy troll, po co go karmisz?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 12. Data: 2006-07-21 22:59:11
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    łysy wrote:

    > i czy polska to nie jest poroniony kraj ?

    W Holandii 90% jeździe na trzeźwo, w Polsce 90% jeździ po kieluchu.
    I to jest właśnie ta różnica.
    Oczywiści liczby dobrane z przesadą, ale zasada pozostaje.

  • 13. Data: 2006-07-21 23:14:29
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    sam jestes .... juz nie powiem kto
    mam troch kultury

    s.com...

  • 14. Data: 2006-07-22 00:37:30
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > poj..any to jesteś chyba ty sam ...
    > nigdzy nie poruszałem się samochodem po pijanemu i nigdy nie bede.
    > A cała rzecz która mnie dotyczy to dotyczy roweru i to jeszcze w dodatku
    > nie poruszając się po drodze publicznej.....
    >
    > chyba że jadze po wale przeciwpowodziowym za taką uważasz ... ale to juz
    > twój problem

    To frajer jestes i matol, ze dales sobie cos takiego wrąbac albo podpadles
    komus i ci w ten sposób podziekowal

    > a policja w naszym kraju chyba ma tak samo wyrozumiałe mózgi jak twój ....

    A ja mysle, ze to dobrze ze tak jest. Ja akurat mam pozytywne skojarzenia z
    policją. Moze dlatego ze u mnie wszystko bylo zawsze legal i nie musialem
    liczyc na wyrozumialosc.

  • 15. Data: 2006-07-22 00:38:19
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > sam jestes .... juz nie powiem kto
    > mam troch kultury

    kupiłeś Paryską?

  • 16. Data: 2006-07-22 08:09:19
    Od: "marcin fenix" <m...@i...pl>

    witam, w takim razie powinno sie karac rowniez cukrzykow, zawalowcow
    itd. przeciez kto wie w ktorej chwili nagle cos im wysiadzie i wjada w
    przystanek pelen ludzi. albo najlepiej odbierac im prawo jazdy
    dozywotnio, okreslic z gory ze ludzie o podwyzszonym ryzku zawalu itp
    nie powinni wogole niczym kierowac

  • 17. Data: 2006-07-22 11:08:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 21 Jul 2006 23:17:16 +0100,
    Jurq <j...@i...pl> screamed:
    > Polska Iranem Europy!
    > Tu w UK jest 0.8 promila ale prawo jest równe dla każdego, w Polsce nie! I
    > jeśłi miałbym wybierać pomiedzy Polską a Holandia to wybrałbym Holandię bo
    > nie ma tam na pewno 95% katolików ze specyficznym miłosierdziem dla
    > bliźniego ;)

    Po pierwsze w Holandii jest dużo większa kultura jazdy niż u nas, stąd
    należy przykręcić śrubę i tempić debilów, a nie im pobłażać.
    Po drugie - odpisuj pod przyciętym cytatem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 13:07:52 user up 11045 days, 1:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Winning isn't everything, but losing really sucks.

  • 18. Data: 2006-07-22 18:52:16
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    > Po pierwsze w Holandii jest dużo większa kultura jazdy niż u nas, stąd
    > należy przykręcić śrubę i tempić debilów, a nie im pobłażać.
    > Po drugie - odpisuj pod przyciętym cytatem.

    Warto zwrócić uwage na to czy wszystkich obowiązuja te same prawa, moim
    zdaniem w Polsce nie, dlatego każdy ma w dupie, są równi i równiejsi a poza
    tym 'tempic ' to chyba jakiś neologizm albo nowa matura Giertycha....;)

  • 19. Data: 2006-07-23 09:01:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Bartek <a...@t...pl> napisali:

    > Tak, wiem, zobaczylem szczegól juz po wyslaniu.
    > Ale nie wątpie, ze prezentujac taki stosunek do prawa, nie zawaha się i
    > wsiadzie na cyku do samochodu.

    I od razu za gwalt go posadzic!

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 20. Data: 2006-07-23 19:09:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 22 Jul 2006 11:08:33 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > Po pierwsze w Holandii jest dużo większa kultura jazdy niż u nas

    Moze dlatego, ze nie ma durnych przepisow?