  • 11. Data: 2005-09-28 00:04:07
    Temat: Re: Czy policja przyjedzie?
    Od: g...@o...pl

    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na spotkanie przede wszystkim zabrał bym dyktafon.

    kasetowy czy cyfrowy?

  • 12. Data: 2005-09-28 00:42:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    g...@o...pl napisał(a):
    > kasetowy czy cyfrowy?

    koniecznie czarny ze srebrnymi wstawkami
    inne się nie nadają...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2005-09-28 06:11:22
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Wed, 28 Sep 2005 01:04:24 +0200]:

    > Na spotkanie przede wszystkim zabrał bym dyktafon. [...]

    I zaprosic kogos z kamera, bo moze przy okazji wyjdzie calkiem
    ladny film kryminalno-szpiegowski ;)

    Nie rozumiem takiego dzialania. Jesli podejrzewam, ze ktos chce
    dac mi w leb, to nie ide sie z nim spotykac i tyle. Przeciez z
    gory wiadomo, ze jesli faktycznie bedzie chcial mi tam zrobic
    krzywde, to zrobi ja niezaleznie od podchodow i krecacych sie po
    okolicy patroli i kolegow. Do walniecia czyms ciezkim w glowe
    starczy pare sekund. Do machniecia pare razy zyletka tez. I do
    paru innych czynnosci rowniez.

    I co mi kurde z tego, ze goscia potem zwina i zamkna, skoro ja
    i tak laduje ze wstrzasem mozgu, pocieta twarza, polamanymi
    koscmi czy cholera wie jakimi tam jeszcze przyjemnosciami?

    Paranoja jak dla mnie w ogole sie zastanawiac nad spotkaniem.

    Kira

  • 14. Data: 2005-09-28 19:01:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kasetowy czy cyfrowy?

    Bez znaczenia.

  • 15. Data: 2005-09-28 19:02:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem takiego działania. Jeśli podejrzewam, ze ktoś chce
    > dąć mi w łeb, to nie ide sie z nim spotykac i tyle.

    No, ale on niekoniecznie musi chcieć jej dać w łeb. Może chcieć
    poderwać, skompromitować, albo jeszcze coś innego zrobić.

  • 16. Data: 2005-10-01 19:43:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na spotkanie przede wszystkim zabrał bym dyktafon. To w celu
    > uniknięcia późniejszych pomówień o groźby. Na spotkanie powinna iść
    > sama dziewczyna, a Ty z pewnej odległości z telefonem komórkowym w
    > ręku to obserwować. Z dziewczyną umawiasz się, że upadek torebki
    > (przykładowo) oznacza "alarm" i prośbę o wezwanie Policji.
    >
    > Ze znajomym umówić się na kontakt co 15 minut, ale w miarę możliwości
    > w razie komplikacji to najlepiej Ty powinieneś dzwonić na Policję, a
    > nie on.

    zabicie czlowieka to kwestia sekundy, wyslal bys swoja zonę na takich
    warunkach? :-)

    P.

  • 17. Data: 2005-10-01 21:42:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dhmosb$6sl$1@inews.gazeta.pl...

    > zabicie człowieka to kwestia sekundy, wysłał byś swoja żonę na
    takich
    > warunkach? :-)

    Wbrew pozorom człowieka zabić nie tak łatwo. Ale nie to to tu chodzi
    akurat. Zakładając, że tamten gość ma zamiar ją zamordować dla tych
    500 zł, to przecież ostatnia głupotą byłoby umawianie się z nią na
    spotkanie w tym celu. Raczej spodziewam się gróźb, prowokacji albo
    próby późniejszego szantażu z jego trony. Rzuci się na nią całować, a
    kumpel fotkę zrobi, zanim dziewczyna zareaguje. Potem będzie ją
    szantażował. Zresztą przy kwocie 500 zł, to ja nie podejrzewam, by
    takie zwody ktoś wymyślał i raczej podejrzewam, że albo dziewczyna,
    albo sam pytający są przewrażliwieni.

  • 18. Data: 2005-10-02 12:03:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > akurat. Zakładając, że tamten gość ma zamiar ją zamordować dla tych
    > 500 zł, to przecież ostatnia głupotą byłoby umawianie się z nią na

    byly przypadki w 997 na tvp2 gdzie wlasnie w ten psosob byla zwabiona osoba
    winna jakies tam pieniadze i pach,

    tak mi sie jakos skojarzylo.

    P.

  • 19. Data: 2005-10-02 13:45:42
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > zabicie czlowieka to kwestia sekundy, wyslal bys swoja zonę na takich
    > warunkach? :-)

    Pewnie zależy, jaka żona;-)

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson

  • 20. Data: 2005-10-02 13:59:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dhoiab$1sb$1@inews.gazeta.pl...

    > byly przypadki w 997 na tvp2 gdzie wlasnie w ten psosob byla
    zwabiona osoba
    > winna jakies tam pieniadze i pach,
    > tak mi sie jakos skojarzylo.

    Ale chyba nie 500 zł?