  • 41. Data: 2019-01-04 23:39:58
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-01-19 o 16:54, J.F. pisze:

    > A co z wyłudzonym zrobic ?

    Sprzedać transportem pokrzywdzonego innej hurtowni za gotówkę.

    > Tradycyjnie, to sie towar wypijalo ... a teraz jakos bardzo duzo
    > lombardow powstalo ...

    To musisz powiedzieć o tym przestępcom. Generalnie jak już ktoś się
    włamuje, to do apteki narkoman, albo pijany, o w nocy sklepy z alkoholem
    pozamykano.

    > A moze nie kradna, bo w sklepie alarm, monitoring ... i patrol
    > ochroniarzy wzywany ?

    No właśnie tak to działa. Szansa na powodzenie i jakieś większe łupy
    niewielka, a na złapanie spora.

    > A w dzien to nie ujma ?
    > A wiecej ludzi sie kreci, wiecej zauwazyc moze. I kazdy ma teraz komorke.

    Sądzisz, że sprawca biegnie z flagą i napisem, że jest włamywaczem?

    > A kontrolujecie w nocy, bo latwiej zlodzieja zlapac, czy wiecej pijanych
    > jezdzi ? :-> Ale zlodziej sie nie zatrzyma. I moze uda mu sie uciec.

    W nocy w mieście poza taksówkarzami jeździ kilka samochodów, więc ten
    kradziony lub włamywaczy, to znaczący procent wszystkich poruszających
    się pojazdów. W dzień, to będzie ułamek promila.

    > No to niech minister oglosi, ze policja prawidlowo dzialala, a
    > Stachowiak zmarl ze starosci.
    > A potem lud ministra osądzi w wyborach :-)

    A powinien sąd. I w tym problem, że lud się za to bierze.

  • 42. Data: 2019-01-05 00:23:15
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

> [...]
    > się pojazdów. W dzień, to będzie ułamek promila.

    > A powinien sąd. I w tym problem, że lud się za to bierze.

    W mojej okolicy są ze 3 sklapy z alkoholem czynne 24 godziny na dobę.

    --
    animka

  • 43. Data: 2019-01-05 17:03:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-01-19 o 00:23, Animka pisze:

    > W mojej okolicy są ze 3 sklapy z alkoholem czynne 24 godziny na dobę.

    U mnie nie tak dawno też były, ale przed wyborami w zeszłym roku radni
    uznali, że "zbawią świat" nakazując prohibicję w godzinach 22"~6". Mniej
    więcej od tego czau zaczęły się pojedyncze włamania do sklepów
    monopolowych, przy czym nie wykluczone, że wcześniej ich nie było, bo
    trudno się włamać do sklepu, w którym jest obsługa.

    Taksówkarze oraz "uberowcy" zarabiają świadcząc usługę przywiezienia z
    jednej z sąsiadujących z miastem stacji paliw czy sklepu alkoholu. I
    gdyby to wozili ze sklepów, to by była korzyść z opłat alkoholowych w
    tych gminach, ale zaczyna sie mówić, że oni wożą alkohol kupiony w dzień
    w normalnym sklepie (taka melina na kołach), a nawet po prostu taki bez
    akcyzy, bo pod ręką mamy zagłębie śliwowicy oraz
    innych owocowych wódek.

  • 44. Data: 2019-01-05 17:13:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

> [...]
    > w normalnym sklepie (taka melina na kołach), a nawet po prostu taki bez
    > akcyzy, bo pod ręką mamy zagłębie śliwowicy oraz

    Takie sklepiki z alkoholem w nocy chyba musza obsługiwać właściciele,
    ale nie jestem pewna. Na stacjach benzynowych od określonej godziny to
    sprzedaż alkoholu jest zabroniona, ale jak jest naprawdę to nie wiem.
    Natomiast taksówkarze sprzedają pijakom bimber. Takiemu jednemu to żona
    do taksówki na postoju donosiła. Fakt, że do torby jej nie zaglądałam
    tylko piszę to co ludzie mówili.

    --
    animka

  • 45. Data: 2019-01-05 20:38:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Jan 2019 17:03:04 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > monopolowych, przy czym nie wykluczone, że wcześniej ich nie było, bo
    > trudno się włamać do sklepu, w którym jest obsługa.

    A mnie to pisales
    "Nie wiem gdzie mieszkasz i jakie masz doświadczenia, ale takiego
    włamania do sklepu, to ja na terenie powiatu nie widziałem od lat. Co
    z tym towarem zrobisz? To łatwiej ten towar wyłudzić."

    :-P

> [...]
    > tych gminach, ale zaczyna sie mówić, że oni wożą alkohol kupiony w dzień
    > w normalnym sklepie (taka melina na kołach),

    Ale to nadal jest korzysc z oplat.

    > a nawet po prostu taki bez
    > akcyzy, bo pod ręką mamy zagłębie śliwowicy oraz
    > innych owocowych wódek.

    Bo co za idiota bedzie jezdzil daleko po jedna butelke, gdy moze miec
    zapasik pod reka :-)

    J.

  • 46. Data: 2019-01-05 20:41:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Jan 2019 18:13:13 +0200, Animka napisał(a):

    > Takie sklepiki z alkoholem w nocy chyba musza obsługiwać właściciele,
    > ale nie jestem pewna.

    W niedziele.

    > Na stacjach benzynowych od określonej godziny to
    > sprzedaż alkoholu jest zabroniona, ale jak jest naprawdę to nie wiem.

    To mozna pojechac dalej, tam gdzie wolno sprzedawac ... tylko po co
    :-)

    > Natomiast taksówkarze sprzedają pijakom bimber. Takiemu jednemu to żona
    > do taksówki na postoju donosiła. Fakt, że do torby jej nie zaglądałam
    > tylko piszę to co ludzie mówili.

    Jak umie zrobic, to bimber, jak nie umie - to kupi sobie w sklepie na
    zapas :-)

    J.

  • 47. Data: 2019-01-06 00:37:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-01-19 o 20:38, J.F. pisze:

> [...]
    > włamania do sklepu, to ja na terenie powiatu nie widziałem od lat. Co
    > z tym towarem zrobisz? To łatwiej ten towar wyłudzić."

    Ale Ty pisałeś o włamania w celu pozyskania towaru,który można sprzedać,
    a nie wywaleniu szyby celem zabrania kilku butelek trunku przez
    spragnionego pijaka.

    > Bo co za idiota bedzie jezdzil daleko po jedna butelke, gdy moze miec
    > zapasik pod reka :-)

    No wiec nawet się im nie dziwię. Tyle, ze jak jest legalny sklep, to
    raczej w nim lewego alkoholu nie znajdziesz. Nie te czasy. Alkohol tani,
    a kary wysokie. Taksówkarz rozwożący alkohol jest rudny do ogarnięcia.

  • 48. Data: 2019-01-06 01:59:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 00:37:16 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale Ty pisałeś o włamania w celu pozyskania towaru,który można sprzedać,
    > a nie wywaleniu szyby celem zabrania kilku butelek trunku przez
    > spragnionego pijaka.

    Ja pisalem o zlodziejach grasujacych w nocy.
    To, co obywatelom doskwiera, tym okradanym.

    > No wiec nawet się im nie dziwię. Tyle, ze jak jest legalny sklep, to
    > raczej w nim lewego alkoholu nie znajdziesz. Nie te czasy. Alkohol tani,
    > a kary wysokie. Taksówkarz rozwożący alkohol jest rudny do ogarnięcia.

    Tam, gdzie nie ma zaglebia, moga sprzedawac sklepową wodke.
    Ale jak jest zaglebie, to po co przeplacac :-)

    Tak swoja droga - kto te sliwowice robi - nielegalne bimbrownie, czy
    pol legalne ... tzn legalne, ale po godzinach ?

    J.

  • 49. Data: 2019-01-06 03:43:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 02 Jan 2019 23:35:32 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):
    > I bedzie lepiej ? Jakos watpie.

    Jak byłoby to doskonale widać po reputacji SM.

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2019-01-06 04:11:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No w sumie, takie niby zadanie CBA, moze lapac ...

    To czego MZ brakuje w systemie typu SM a co być może działa w US
    (oceniam objawowo z filmw, więc wiesz...) to niezależnej warstwy nadzoru
    nad tą lokalną. Wydaje się, że tam poziom federalny pełni funkcję
    skutecznego straszaka i czynnika dyscyplinującego dla policji lokalnej w
    tym stanowej. W Polsce chyba najbliżej ma do "fedów" CBA, ale tu chyba
    specjalizacja jest zbyt wąska. Policja takiej roli w PL wobec SM nie
    pełni.

    --
    Marcin